🍁Altıncı Bölüm🍁

1.3K 130 63
                                    

Mirza

Allah için yolculuğumuz çok güzel bir şekilde gidiyordu. Neşid ve İslami sohbet eşliginde ilerliyorduk.

Abdullah ile beraber sohbetler ard arda sürüyordu. Kulağımıza şu neşid ilişti.

Henüz 19'unda.Gencecik bir fidan. Filizlendi,filizlendi, filizlendi dağlarda. Katıldı kervanına dağlarla konuşanları ve okudu özgürlük özgürlük türküleri. Silahları saz ettiler.Kurşunları birer nota kanları kalanlar için türkü oldu dağlarda.

Abdullah:

- Neşidi dinleyince Mücahit Şener aklıma geldi bir anda..

- Kardeşim Mücahit Şener'in hayatını  anlatabilir misin? Merak içerisindeyim.

- Tabi  anlatırım kardeşim.

💦Mücahit Şener💦

Mücahit 1984 yılında dünyaya gelmiştir. Ona isim olarak Mücahit'i  seçenler hiç yanılmamıştı. Mücahit Kadir Gecesi'nde çok istediği şehadete kavuşmuştur. Bizide Şehitler kervanının yolundan ayırmasın. Mücahit akranları gibi güle oynaya büyüdü. Ta ki bir şeyleri akletme ye başlayana kadar. O bu yaşta iken ümmetinin halini düşünmeye başladı. Çevresinde ve Dünya'da olanlara sessiz kalamazdı.Çünkü o müslümandı. Ve sahip olduğu bir iman onlara sessiz kalmasına engel oldu. Çeçenistan'a yardım etmeyi düşündü. Hayallerini ve rahatlığını bıraktı. Kendisine yurt olan topraklara yöneldi. Cihada gitme zamanının geldiğini düşündü. Cihada giden insanlarla konuştu. 2000li yılların başlarında zulmün Kızıl yüzünü tekrar gösterdi. Artık Cihad kapısını aralamıştı. Mücahit liseli yıllarında davasının derdine düştü. Mücahidin Kur'an ile dostu İmam Hatip yıllarında başladı. Derslere katıldı. Arkadaşlarına "Cihad etmeliyiz" derdi. O hayatını Allah için yaşamıştı. Zaten yaşarken Şehitti. O şehit oldu.

Salihler ve sıddıklarla  Firdeslerde buluştu..

Rabbim şehadetini kabul etsin..
                                                        (amin)

-Rabbim razı olsun kardeşim çok güzel anlattın.

- ecmain kardeşim.

Cephe gideceğimiz en yakın şehirde konaklayacaktık. Otobüsten herkes indi. Bizi buradan arabayla Ömer ağabey  alacaktı.

Ömer ağabey 35 yaşlarında evli 2 çocuğu var. Biri erkek biri kız .Ömer abi ilmi olarak da, ahlaki olarak da çok üstün bir insan.  Cihada sürekli giden birisi ve cihada gitmek isteyenlere kendi imkânlarıyla yardım eden cefakar bir insan.

Beklerken gözümüze Ömer abi ilişti.

-Ooo  kardeşlerim Hoşgeldiniz. Bekletmedim inşallah.

- yok abi estağfurullah.

Abdullah:

- Abi nerelerdesin ya? Bayadan beri görüşemiyoruz.

Ömer:

- Allah için giden yolda ilerliyoruz be kardeşim. Neyse fazla sıcakta durmayın. Arabaya geçelim sohbete orada devam ederiz.

Arabaya bindik. Ömer abi  selektu tariki neşidini açtı. Neşidi dinleyerek, söyleyerek, yolumuza ilerliyorduk.
Ömer abiyle benim sesim güzel. Abdullah'ın sesi de fena değil. Bozulmasın diye bir şey demiyorduk.😉

Şehadete Vurgun Yürekler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin