🍁On Dördüncü Bölüm 🍁

978 63 31
                                    

-Hifa-

Saat Gece 2

Hala uyumamış balkonda gökyüzünü izliyordum. Bu günün şokunu, olanları nasıl üstümden atabilirdim ki.. İğrenç bir gündü. Mirza olmasaydı, Mirza olmasaydı olanları düşünmek bile istemiyorum.. Cidden nasıl çıkmıştı bir anda karşıma..
O nasıl çıkmıştı bilmiyorum ama iyikide çıkmıştı karşıma...
Bu çocuk nasıl da hiç yokken birden bire hayatıma girdi. Nasılda bu kadar çok tevafuk bizi bir araya getirebiliyor aklım almıyor...

Rabbim sen hakkimda hayırlısını ver... (amin)

- Hifa uyumadın mı sen halâ

Arkamdan gelen ses ile kafamdaki düşüncelerden sıyrılıp yönümü sesin geldiği tarafa çevirdim.

- Uyku tutmadı anneciğim

- ama saat geç olmuş evladım uyusan.. Bir sıkıntı yok değil mi? Sen genelde geç saatlere kadar uyanık kalmazsın.

-Bir sıkıntı yok anneciğim. Uyku tutmadı sadece, ben uyurum şimdi İnşallah dedikten sonra annem yanımdan ayrıldı. Ben de rüzgarın saçlarımı okşamasını iki dakikacık daha izin verdikten sonra yatağıma geçtim.

***

- Hifa uyan Kızım saat 12 oldu.

-Hıııı

-Kızım uyan hadi

-Hıııı

-HİFA
....
- Gecelere kadar oturursan, uyumazsan tabii Saat 12'ye kadar uyursun.

- nee 12 mi???

-hele şükür, evet 12 oldu.

- nasıl bu kadar saat uyudum ben.. Farkında bile değilim ya..

Yataktan ancak kalka bilmiştim. Sanırım geç saatlere kadar oturmak bana yaramıyordu. Bu ne telaşlı bir sabah dı böyle..
Duştan çıkıp kahvaltı yapmıştım. Tatil olduğu için odama geçip kitabımı elime aldım. Bu akşam medreseye dönecektim. Orada kitap okumak elime geçmez diye biraz evde okuma kararı almıştım. Yarım saat kitap okumanın ardından elime telefonumu aldım. Zaten telefonu genelde sadece aramalar için kullanıyor gibi bir şeydim. Çok aktif değildim. Instagram WhatsApp vs. biraz uygulamaları göz gezdirdikten sonra telefonu masaya bırakacaktım ki, elimde çalmaya başladı. Yabancı bir numaraydı. Anında geri kapanışı açmama fırsat bile vermemişti. beni aradığına göre tanıdığım biri olmalı diyerekten aynı numarayı ben aradım. Fakat anında aramam geri çevrildi. Allah Allah bu kim ki acaba?? Her neyse işi olan tekrar arar..

***

-Kızım ben aşağıda bekliyorum Seni acele et..

- Tamam baba geliyorum 5 dakika içinde...

Hemen eşyalarımı son bir kez daha göz atıp peçe takmak için aynanın karşısına geçtim. Babamı fazla bekletmemek için acele ediyordum. Medreseye diğer kızlar gelmeden girmem lazımdı. Kızları kapıda bekletmek istemiyordum.

Hızlı hızlı merdivenlerden inip arabaya bindim. Çok geçmeden medreseye varmıştık bile.. Babamla vedalaşıp bahçe kapısından içeriye girdim. Medrese'nin kapısına doğru ilerleyecektimki..
Bir kadın sesi işittim bağırıyordu. "Yapma, Allah'tan kork" diye haykırıyordu. İçim acıdı, elimdeki valizi yere bırakıp koşa koşa bahçe kapısından dışarıya çıktım. Sese doğru ilerledim. Hiç mi kimse yok yardım edecek bu kadar mı iğrenç bir devirdeyiz. Kafamı çevirdiğimde peçeli bir kadını yerde tekmeleyen bir adamı gördüm. Benim de başıma gelen en son kötü olaydan sonra yanımda biber gazı taşıyordum. Kullanmanın vakti geldi sanırım.

Şehadete Vurgun Yürekler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin