7. NEMANJA

2.3K 213 54
                                    

Nikad mi nije u grudima ovako bubnjalo, koža mi nije bila tješnja ni kad sam se najviše plašio, a sad kao da proživljavam neko iskustvo koje ne mogu definisati niti opisati . Njeno tijelo uz moje me greje i svaki njen izdah mi sprži kožu gdje god je dotakne. Možda je sve ovo samo želja, ali želeo sam ja i ranije. Ni jedna želja nije bila kao što je ona, na dohvat ruke, blizu, samo na dodir od mene i neostvarena.

Mučenje, eto šta je ovo... Svlačim sa nje haljinu, a ona komirana leži na krevetu i mumlja kao da nikad u životu nije progovorila ni jednu riječ kako treba. Da nije u ovakvom stanju u kakvom je, ovo bi bilo ostvarenje mojih fantazija, ali ovako je samo mučenje.

Jebi ga, i oči su proklete, ne mogu a da je ne gledam, odmjeravam svaki komafić njene ogoljene kože i režim sam na sebe. Bila je sve što sam želeo i o čemu sam maštao,a nije bila moja.
Ta žena me progonila u mislima, izazivala u javi i zaluđivala me u snovima, a sve moje fantazije nisu biče ni približne onom što sad vidim ispred sebe. Svaki put kad mi moji prsti dotakli njenu kožu kroz mene bi prošao talas vrućine i znoj bi me zahvatio cijelog. Samo jedan dodir me izluđivao, a to što je ispred mene ležala samo u dva komada čipke je bilo mučenje kao iz pakla najvećem grešniku.

Samo gledaj Nemanja,prokletniče.

Šminka joj se razmazala, crni tragovi su joj oko očiju, a na usnama nedostaje dio karmina. Tako je neodoljiva i tako prokleto lijepa,čak i kad nije pri svijesti. Svjetlo sa noćnog ormarića ostavlja bljesak na njenoj koži koja svjetluca, mami na dodir i traži moje ruke. Opet se podsjećam da je pijana i da ne smijem raditi ništa nepristojno. Al' 'ajd ti budi hladan k'o špricer kad gledaš u ovo. Nisam peder, zaboga, a ovo u mojim hlačama je čisti dokaz toga. Napaljen sam ko dječačić, balavim nad skoro golom ženom i želim da je dodirnem. Sranje!!!

Pogrešno je, ne smijem ovo, sjebaću sve...
Želim je dotaknuti, osjetiti mekoću onih usana i još malo onog neodoljivog peckanja kroz mene kad me obuzme njen miris. Opija me suviše žestoko i jako, a ja to želim više nego što bi trebao.

Nagnem se prema njoj i povučem prekrivač da bi je zaštitio od hladnoće, ali i od sebe. Previše mi je blizu, tako je želim dotaknuti i gubim bitku sam sa sobom. Razum je ispario i samo sam nježno spustio usne na njene uživajući u mekoći istih. Znam da ne bi trebao, ali pobogu i ja sam na kraj krajeva samo muškarac, a ona je nešto što bi bilo ko poželeo. Polako spustim čelo na njeno i prstima dotaknem njeno lice, ne znam šta bi mi uradila kad bi znala šta joj trebutno radim ali i nije me briga. Ovo mi sigurno prisebna ne bi dozvolila.

Pomjeri se i promrmlja moje ime i svr sam otjerao dovraga. Skinem košulju i bacim je na pod, potom i hlače, pa se uvučem u krevet pored nje. Ona je prva s kojom samo spavam i čije pijano stanje koristim za to jer bi me otjerala dovraga da je pri sebi. Šta god jutro da mi donese, ovo ne mogu da propustim, taman me ubila. Obgrlim je rukama i privučem uz sebe... Mogu ja ovo.

****

"Jebem ti šta ovo bi" sav sam mokar i u stanju šoka trenutno. Spavao sam, slatko sanjao i sad sam mokar.

"Koji vrag ti tražiš u mom krevetu a ja skoro gola pored tebe" udahnuo sam psujući i brišući vodu sa svog lica dok je Maja razjareno siktala na mene.

"Spavao sam. Šta bi drugo radio dođavola" ustanem i protegnem se ali ona staje ispred mene u istom grudnjaku i gaćicama koje sam ostavio na njoj.

"Ne seri Nemanja. Šta ti misliš da sam ja? Budala? Kresnuli smo se dok sam bila pijana, jel da" trepnem nekoliko puta u nevjerici. Zašto ima tako nisko mišljenje o meni?
Krenem prema njoj i zastanem tik uz nju tako da mogu osjetiti toplotu njenog tijela ali i bijes koji isijava iz nje. Bože, kako je želim.

Grešnici- treća knjiga serijala PlamenWhere stories live. Discover now