Otrgnem se uza sna i opipam prazno mjesto pored mene, a na licu mi se iscrta osmjeh. Zadovoljstvo prostruji mojim venama i osjetim trijumf negdje dubok u sebi. Dobio sam svoju nagradu, svoju djevojku i konačno više nisam na tržištu. Sigurno se pitate kakav je osjećaj pasti u ženske ruke i svoju slobodu zamjeniti nečim takvom?
E pa osjećaj je fenomenalan, ispunjujući i srećan sam. Ono što je najvažnije od svega, nemam onaj osjećaj gušenja koji me obuzimao ranije kad bih u život pustio stalnu ljubavnicu, samo neka čudna ispunjenost. Nisam ni znao da mi je trebalo i drago mi je da jeste.
Nikad do sad nisam razmišljao toliko daleko o nekome ili trajnoj promjenu u životu kao što imam priliku sad. Ovo je prvi put da sebe mogu vidjeti onako kao što sam viđao svoje prijatelje s njihovim boljim polovinama. Ispunjeno i srećne, a prvi put mogu iskreno da razumijem i Ognjena i Stefana, kao i onu njihovu zaluđenost. Ako su se pored njih osjećali ovako kao ja pored Maje nikako ludo što nisu mogli da se odreknu toga. Zatvorim oči i nastavim ljenškariti, udišući njen miris iz postelje pomješan sa mirisom strasti koju smo oslobodili. I opet bih sve ponovio bez razmišljanja.
Ako nastavim ovim tempom da budim svog vršnjaka, umrijeti ću od srčanog udara, ali ću bar umrijeti srećan. Smješkam se sam sebi i osluškujem čuje li se negdje. Morao sam ustati, olakšati se i nisam se trudio obući, imao sam bokserice, samo sam se umio i oprao zube. Maja je bila u kuhinju, a miris kafe i hrane se miješao u vazduhu.
Zastao sam je kako prIča na telefon s nekim i to u kratkim crtama, po malo oštro, ali odlučno. Prišao sam joj i zagrlio je, a ona se opusti u nagne na mene, potom završi poziv i udahne.“Dobro jutro” poljubim je u vrat i ruke sklopim oko njenog struka. Obučrna je isto onaj mali ogrtač koji je sinoć imala na sebi i kako mi sr čini ispod njega nema ništa.
“Dobro jutro i tebi” guzom se stisne od moj kruti ud i tiho zastenje. “Nema seksa dok ne doručkujemo, osim ako nećeš da se onesvijestim. “ Opasno se igra sa mnom i sviđa mi se kako me izaziva.
“Dobro. Ali ima nešto što ti neće oduzeti svi energu koja ti je preostala” okrenem je prema sebi i poljubim. Nisam baš imao u planu Cda taj poljubac postane ovako žestok, ali kao i sve drugo s njom, to se nije moglo zauzdati. Njene usne su od mojih zahtijevale više nego prije i da je dušu iz mene htjela iz mene uzeti bez razmišljanja bih joj to dozvolio. Noge je podigla oko mog struka i shvatio sam da ispod onog nalog ogrtača nema baš ništa osim goke kože. Pa kako da ostanem pribran?
Nisam stigao s njom do sobe, jedva da smo došli do dnevnog boravka. Dvosjed će morati da posluži. Bokserice i ogrtač su bili samo neuredna hrpa odjeće na podu, a naše teško, isprekidano disanje bio jedini odgovor na sve.
Prebacio sam je preko naslona i pljesnuo jako po stražnjici da je ciknula. Primitivac u meni trenutno preovladava i sve o čemu mogu misliti je njena vrela mokra mačkica i ja duboko u njoj. Bez ikakvog razmišljanja sam zaronio u nju, žestoko joj zaposjedajući tijelo. Tad sam kao kroz maglu postao svjestan greške, nemam kondom, a osjećaj je božanstven. Vrti mi se u glavi od blaženstva, dok se gubim u njenoj vrelini. Znam da sam grub, ali nisam mogao drugačije. Dočekivala je svaki moj nasrtaj, uzdisala i u talasu orgazma izgovorila moje ime. Nikad niko nije tako izgovarao moje ime, nježno i toplo, opijajuće.
Koža joj je orošena znojem i počinjem pucati po šavovima. Izvučem se iz nje i sjeme prospem po njenom leđima i dupetu. Ćutimo oboje, zadihani i istrošeni, ali srećni, sudeći po malim nježnom osmjehu koji mi je uputila.“Stvarno Nemanja? Nisi mogao čekati pet sekundi do sobe” vidim da me podbada i namignem joj.
“Do malo prije se nisi žalila. Dođi da se sredimo” uzmem je za ruku i povučem prema sobi i pravo u kupatilo.“Trebali smo odvojeno da se tušuramo. Pašćemo u nesvijest od iscrpljenosti” prigušim smješak i ozbiljno je pogledam.
“Zamisli šta bi rekli da nas pronađu gole i spojene, u nesvijest i ispod tuša” smijeh samo što nije eskalirao iz mene.
“Nisi normalan” pusti toplu vodu i kapljice joj kliznula niz tijelo, preko blago crvene stražnjice.
“S tobom sam jednostavno drugačiji” kažem joj i zagrlim je oa pustim toplu vodu da me pokvadi zajedno s njom.
“Ako nastaviš tako, ugrozićeš titulu “seoskog kazanove i zavodnika”... Slomiće se mnogo ženska srca... “ zakolutala je očima glumatajući.
DU LIEST GERADE
Grešnici- treća knjiga serijala Plamen
RomantikMAJA I NEMANJA Djevojka koja je odrasla u gradu, živjela je veoma običnim životom i stalno žudila za promjenama. Porodica joj je bila na samoj ivici propasti, kad je u selu kod svoje prijateljice upoznala šarmera koji joj je na čudan način ukrao sr...