t h r e e

131 19 1
                                    

"Jinyoung ,μπορείς να μου πεις που είναι το μπάνιο " ρώτησα κάπως ντροπαλή αφού δεν ήξερα πως να το ζητήσω.

"Ναι , από εδώ δεξιά " μου έδειξε και μπήκα μέσα και άρχισα να ξεντυνομαι για να κάνω ένα χαλαρό ντουζ.

Αναρωτιέμαι πόσο χαλαρό θα είναι όταν μένεις σε ένα σπίτι με 7 αγόρια.

Έχουν περάσει μόνο 3 ημέρες από τότε που άρχισα να μένω μαζί τους και μου φαίνεται αιώνας.

Τα πάω γενικά καλά με όλους δηλαδή ,μόνο με τον Mark που με βοηθησε ,με την μετακίνηση από το σπίτι μου και τον Jackson ,που αν και φαίνεται πολύ σκληρός και τρομακτικός μερικές φορές κατά βάθος είναι πολύ γλυκουλης και καλοσυνάτος.

Ο Yugyeom και ο Bambam μπορούν να μου μιλήσω όταν δεν έχουν δουλειά, ο Youngjae λείπει διαρκώς από το σπίτι, μου είπε ο Mark ότι έχει οικογένεια που πρέπει να φροντίσει.

Με την γυναίκα του είναι μαζί από τότε που μπήκε στην μαφία, στην αρχή νόμιζε ότι θα τον μισήσει αλλά εκείνη έμεινε στο πλάι του .

Στα 18 τους αποφάσισαν να παντρευτουν και τώρα έχει μια κόρη που είναι 3 ετών.

Όμως η κόρη του δεν ξέρει ότι είναι στην μαφία ο Youngjae και δεν πρόκειται να της το πει.

Από την άλλη ο Jaebum και ο Jinyoung είναι συνεχώς μαζί και δεν μου δίνουν σημασία.

Λένε ότι έχουν πολύ δουλειά.

Ναι είμαι σίγουρη ότι ο Jaebum έχει δουλειά γιατί είναι ο αρχηγός και ο Jinyoung που είναι το δεξί του χέρι αλλά δεν θα εβλαπτε να έλεγαν και ένα γεια όταν με έβλεπαν.

Από τις σκέψεις μου με έβγαλαν οι φωνές που ακουγόταν έξω από το μπάνιο. Εκλεισα το νερό και έβαλα την πετσετα γύρω μου .

Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα ο Bambam.

Κοιτούσαμε ο ένας τον άλλον στα μάτια και μετά από λίγο έκλεισε την πορτα σαν αστραπή " Συγνώμη! !".

Είπε και άκουγα τα βήματα του που σημαίνει ότι έτρεχε.

Τι ήταν αυτό τώρα;Με είδε σχεδόν γυμνή.

Τώρα πως θα είμαστε μεταξύ μας ; Θεε μου τι θα κάνω!!!

Μόλις ντύθηκα άνοιξα την πόρτα και έβγαλα το κεφάλι μου απ'έξω για να δω αμα κυκλοφορεί κανένας στον διάδρομο.

Βγήκα έξω και ειδα τον Jaebum να στέκεται μπροστά μου .

Είχε όπως πάντα το σοβαρό βλέμμα και φαινόταν λίγο κουρασμένος.

◇ S I G N ◇ {Complete}Where stories live. Discover now