e l e v e n

133 16 6
                                    

Το κεφάλαιο θα περιέχει ακατάλληλη σκηνή με δικιά σας ευθύνη (να ξέρετε απλά ήταν τόσο αβολο να το γράψω η ίδια )

Είχαμε ήδη αποφασίσει τι θα πάρουμε και περιμέναμε να έρθουν.

Μέχρι τότε ο Jaebum δεν σταμάτησε να σηκώνει το φόρεμα βάζοντας το χέρι του από μέσα.

Τον σταμάτησα τόσες πολλές φορές που στο τέλος σταμάτησα και συνέχισε.

"Jaebum σταματά " του είπα ενώ εδιωξα το χέρι του .

"Είσαι πολύ όμορφη "είπε ενώ πήρε το χέρι μου και το φίλησε.

Ο μωρέ ο γλυκός μου .

Όταν με κοίταξε το βλεμμα του ηταν λυπημενο ενώ χαμογελουσε .

Γιατί αγαπη μου ;

"Jaebum έγινε κάτι;"τον ρώτησα και εκεινος με απέφυγε επειδή ήρθε ο σερβιτόρος με τα πιάτα μας .

Μολις τον ευχαριστησαμε τον ξανα ρώτησα.

"Τίποτα απλώς..."Είπε και το σταμάτησε εκεί.

"Jaebum , σε παρακαλώ " του είπα ενώ του έπιασα το χέρι ως ενδειξη συμπαραστασης.

"Να απλώς έχω άγχος για απόψε. Φοβάμαι μην σε πληγωσω. " πήρε το χέρι μου στο δικό του και το εσφυξε.

Τον κοίταξα και του χαμογελασα .

"Δεν χρειάζεται να ανησυχείς, θα είμαι μια χαρά, δηλαδή όσο μπορώ, αν αγχώνεσαι εγώ τι πρέπει να κάνω;" του είπα και γέλασα κανοντας τον και αυτον να γελάσει.

"Σ'αγαπώ " είπε.

"Και εγώ Σ'αγαπώ " του είπα "αλλά τώρα ας φάμε δεν βλέπω την ώρα να δοκιμάσω αυτό το λαχταριστο πιάτο " είπε καθώς περίμενα πως και πως να φαω .

Μολις ήρθε μπροστά μου άρχισα της υπερβολές μου .

"Αγάπη μου ,φως της ζωής μου, κανείς δεν μπορεί να σε ανταγωνιστεί. Σαγαπω " είπα και έφαγα μια μπουκιά.

Κοίταξα τον Jaebum γιατί δεν άγγιξε το φαγητό του και εκεινος με κοιτούσε σαν να ήμουν εξωγήινος.

"Τι ;" τον ρώτησα ενώ είχα καταπιεί την μπουκιά μου .

"Τίποτα απλώς δεν ..δεν περίμενα να κάνεις έτσι. Είσαι γλυκούλα "

Τα μάγουλα μου είχαν κοκκινησει .

"Μακάρι να έκανες έτσι και για μένα " είπε ενώ άρχισε να τρώει.

"Μπορώ να κάνω πολλά περισσότερα "είπα ενώ συνεχίζα να τρώω ενώ εκεινος σταμάτησε και με κοίταξε πονηρά.

◇ S I G N ◇ {Complete}Where stories live. Discover now