f i v e

117 20 17
                                    

Jaebum's POV

Χτες το βράδυ ήταν πολύ όμορφη.

Δεν ήξερα ότι μπορεί να ντυθεί έτσι.

Καθώς χορεύαμε μου είπε ότι ο πρώην της μας κοιτούσε.

Γύρισα να τον δω και μας κοιτούσε με νευριασμενο βλέμμα.

Άρχισα να κατεβάζω τα χέρια μου προς τα κάτω και να σηκώνω λίγο το φόρεμα της αλλά το άφησα.

Τα χέρια μου ταξίδεψα στην πλάτη της τραβώντας την πιο κοντά από όσο ειμασταν.

"J..Jaebum. Τι κάνεις;" ρώτησε σαστισμενη.

Δεν έδωσα σημασία. Κοιτούσα τον πρωην της και από ότι φαίνεται δεν του αρέσει και πολύ αυτό που κάνω.

Για να δούμε αν αυτό θα του αρέσει.

Την έπιασα από το λαιμό και την τράβηξα για ένα παθιασμενο φιλί.

Τα χείλη της τόσο απαλά. Είχαν μια γλυκιά γεύση. Δεν μπορούσα να τα χορτασω.

Κοίταξα ακόμη μια φορά τον πρωην της και είχε σηκωθεί από εκεί που καθόταν.

Άρχισα να την φιλώ στον λαιμό και ξαφνικά την δαγκωσα.

Άκουσα έναν αναστεναγμο να φεύγει από τα χείλη της .

Χαμογελασα και άρχισα να την ρουφάω ,ώστε να της αφήσω ένα από τα έργα τέχνης μου .

Αυτή κατάλαβε τι έκανα και προσπάθησε να με διώξει αλλά την κράτησα πιο σφυχτα .

Όταν τελείωσα κοίταξα τι έκανα. Ήταν μεγάλο και πολύ μωβ . Θα μείνει για αρκετό καιρό.

"Νομίζω δεν θα σε ξανά ενοχλήσει " της είπα και γύρισε να κοιτάξει για να δει που ήταν αλλά έφυγε.

"Πάμε " την τράβηξα και πήγαμε να καθισουμε στο τραπέζι μας .

Την έβαλα να κάτσει δίπλα μου και της άφηνα μικρά φιλιά στο λαιμό της μέχρι τον ώμο της .

Αυτή η κοπέλα θα με τρελάνει τελείως.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(3 ώρες μετα )

Η ώρα πήγε 5 και ειδα πως η Hyun Sung είχε πιει πολύ, αφού της έδινε συνεχώς ο Jackson μικρά ποτηράκια με ποτό .

Έβλεπα πως δεν ήταν καλά. Είπα τον jackson να σταματήσει και της έδωσα το σακάκι μου να βάλει από πάνω της .

" Jaebum , δεν νιώθω καλά " είπε και κρατήθηκε από το πουκάμισο μου .

"Θα γυρίσουμε σπίτι. Παιδιά, άμα θέλετε καθίστε εγώ θα γυρίσω. "Ενημέρωσα τους άλλους και μου είπαν εντάξει.

◇ S I G N ◇ {Complete}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant