"Κυριε Im ,ορίστε η όμορφη και υγιεστατη κορούλα σας "την πήρε στα χέρια του και ήταν έτοιμος να κλαψει .
"Hyun Sung, δεν μπορώ να το πιστέψω, είναι τόσο όμορφη. "
Δεν με ένοιαζε ο πόνος που πέρασα για ένα τέτοιο αποτέλεσμα.
Μου την έδωσε στα χέρια μου και την κοιτούσα. Επιτέλους την κρατάω στα χέρια μου.
Ο Jaebum με φίλησε στο κεφάλι μου ενώ άκουσα κάτι σαν λυγμο να βγαίνει από το στόμα του .
"Σε ευχαριστώ "με κοίταξε στα μάτια .
"Εγώ σε ευχαριστώ Jaebum για όλα "του χαιδεψα το πρόσωπο σκουπιζοντας τα δάκρυα του .
"Σου υπόσχομαι ότι θα τελειώσουν όλα "μου είπε κοιτάζοντας με στα μάτια.
"Σ'αγαπώ "
"Και εγώ Σ'αγαπώ "
(...)
"Άσε με να περπατησω "του φωναζα ενώ εκεινος επέμενε να κάτσω.
"Δεν πρέπει από τώρα ! Πρέπει να ξεκουραστεις λίγο! " φώναζε.
"Θέλω να την δω !"είπα και κατσουφιασα.
Εκείνος με έπιασε από το πρόσωπο και με φίλησε.
"Θα την δεις αλλά πρέπει να ξεκουραστεις λίγο, ο γιατρός είπε ότι χρειάζεσαι έναν ύπνο γιατί ήταν πολύ δύσκολη η γέννα ."
"Και αμα μου την πάρουν;"τον ρώτησα και ειδα να σφιγγεται.
"Δεν πρόκειται να μας την πάρουν ,είναι εκεί ο Jinyoung και σε λίγο θα πάω εγώ. Θες να τον φωνάξω;"είπε και συμφώνησα.
Σε λίγη ώρα ήρθε ο Jinyoung στο δωμάτιο.
"Καλημέρα "ειπε και καθισε δίπλα μου.
"Τι έτσι; ουτε μια αγκαλιά "είπα και άνοιξα τα χέρια μου και με αγκαλιασε .
"Πόσο ήθελα να σε αγκαλιασω ,μικρούλα μου " είπε και θυμήθηκα τότε που με φώναζε έτσι.
Δεν ήταν ο Sungkyu που με φωνάζει μικρούλα αλλά ο Jinyoung.
Ένιωθα τα μάτια μου να βουρκωνουν.
Με έβγαλε από την αγκαλιά του και με κοίταξε.
"Μην κλαις "είπε και σκουπησε τα ελάχιστα δάκρυα που έπεσαν.
"Φταίει που είμαι ευαίσθητη τώρα "είπα και γέλασα με.
"Jinyoung ,ήξερες ότι ένας από τους δύο πρέπει να πεθάνει " είπα και με κοίταξε έκπληκτος.
"Ν ναι , Hyun Sung, δεν θέλω να σε αναστατωσω αλλά πρέπει να στο πω πρώτου γίνουν χειρότερα " είπε και μου έπιασε τα χέρια.
"Πόσο χειρότερα δηλαδή;"είπα ειρωνικά.
"Ό Sungkyu, δεν ζει πια "είπε αργά αργά και προσπάθησα να κρατήσω την ψυχραιμία μου .
"Δηλαδή ο ...δεν "προσπάθησα να πω αλλά δεν μπόρεσα. Ο Jinyoung με έβαλε στην αγκαλιά του και άφησα τα δάκρυα μου να φύγουν.
"Ό Jaebum μου είπε να μην στο πω αλλά έπρεπε. Μην του πεις ότι στο είπα "
"Τι να μην μου πει." Ήρθε μέσα ο Jaebum εκείνη την στιγμή και φαινόταν θυμωμενος και παραξενεμένος.
"Τις είπα ένα αστείο μυστικό για σένα, όταν πρώτο έγινες αρχηγός " είπε και χαμογέλασε ,ενώ ο Jaebum φάνηκε πως το πίστεψε.
"Και γιατί την αγκαλιαζες;"ακούστηκε ακόμα πιο θυμωμενος.
"Αγάπη μου , ξέχασες ότι είναι αδερφός μου ;" τον είδα να χαλαρώνει αλλά ξέρω οτι δεν είναι η ίδια χαλάρωση.
"Πρέπει να το συνηθίσω αλλιώς ποιος σε γλυτώνει Jinyoung" είπε και γελάσαμε.
"Θέλουν να σε δουν και τα παιδιά "είπε ο Jaebum και τότε μπήκε μέσα ο Jackson και ο Yugyeom.
"Hyun Sung!!!"Φώναξε ο Jackson και με αγκαλιασαν .
"Τι κάνετε;" τους ρώτησα
"Καλά εσύ; πονάς; που πονάς ; το μωρό; καλά είναι το μωρό; που είναι; γιατί δεν είναι εδώ;"Άρχισε τις ερωτήσεις ο Jackson.
"Είμαι μια χαρά και εγώ και το μωρό "του είπα και εκείνος κοίταξε γύρω του .
"Την έχουν στο μαιευτήριο "του εξηγησα και ήσυχασε.
"Πώς θα το ονόμασετε;"ρώτησε ο Yugyeom και κοιταξα τον Jaebum.
"Hikari ,γιατί εφερε φως στην ζωή μου " είπε και ήρθε κοντά μου . Τώρα είναι να μην κλαψεις.
"Jaebum με συγκίνησες "είπα και τον αγκαλιασα .
"Αρχηγε δεν ήξερα ότι είχες τέτοια πλευρά "είπε ο Jackson και γέλασε.
"Μην σε πιάσω! "Τον είπε και εκείνοι έφυγαν.
"Τώρα οι τρεις μας "είπε και ξάπλωσε δίπλα μου .
"Επιτέλους όλα τελείωσαν. Έχουμε την οικογένεια μας ,το σπίτι μας ,το παιδάκι μας ,τους φίλους μας. Όλα ήσυχα "
"Hyun Sung, το ξέρεις ότι δεν πρόκειται να φύγω από την μαφία , δεν γίνεται να φύγω "τον σταμάτησα και με κοίταξε.
"Αγάπη μου δεν είπα ποτέ ότι θα σταματήσεις την μαφία. Απλώς να είσαι σπίτι γιατι σε χρειαζόμαστε και εγώ ακόμα πιο πολύ. "Του ψιθύρισα στο αυτή.
"Hyun Sung έχει χάρη που είμαστε στο νοσοκομείο "
"Μου αρέσει όταν τρελαινεσαι "
"Hyun Sung ,ξέρω ότι ο Jinyoung σου είπε για .."
Τον διέκοψα ."Τελείωσε αυτό το θέμα. Ξέρω ότι το αποφάσισε μόνος του ,πάντα ήταν ξεροκεφαλος και του έμοιασες κι εσύ "
"Το ξέρω. Hyun Sung Σ'αγαπώ"
"Και εγώ Σ'αγαπώ"
YOU ARE READING
◇ S I G N ◇ {Complete}
Fanfiction"Καλύτερα να φύγεις " είπε με αυστηρή φωνή. Δεν μπορούσε να με κοιτάξει στα μάτια, αυτό ήταν που με έκανε ακόμα πιο αδύναμη . "Ναι" προσπάθησα να μην τραυλισω ,να φανω δυνατη , αλλά τα δάκρυα μου με παρεδωσαν" είναι καλύτερα και για τους δύο μας...