Όταν μου άνοιξε τα μάτια είχαμε βρεθεί στο λούνα παρκ .
Τον κοίταξα αλλά εκείνος κοιτούσε αλλού παίρνοντας ένα κόκκινο χρώμα στο πρόσωπο του .
"Ηθελα να σε πάω ραντεβού κάπου πιο διασκεδαστικα για σένα, ο Jinyoung μου είπε ότι θα ήταν καλή ιδέα το λούνα παρκ " ετριβε τον σβέρκο του και χαμογέλασε κάπως ντροπιασμενος.
Τον φίλησα στο μάγουλο και τον τράβηξα προς την είσοδο.
"Ευχαριστώ πολύ. Άντε πάμε ,θέλω να τα δοκιμάσω όλα "
"Όλα;" με κοίταξε λίγο τρομαγμενος .
"Μην μου πεις ότι φοβάσαι;"τον πειραξα λίγο και το ύφος του άλλαξε αμέσως.
"Τόλμησε να το ξανά πεις και δεν θα μπορεις να δεις ξανά το φως του ήλιου " είπε και με έκανε να φοβηθω αλλά ξέρω ότι δεν το εννοούσε.
"Τότε ας μπούμε σε αυτό " είπα και του έδειξα το roller coaster (από πίσω η chungha τραγουδάει 😊)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(3 ώρες μετα )
Τα είχαμε δοκιμάσει όλα και τώρα ειμασταν στην Ρόδα (Ferris wheel ).
Καθόμασταν απέναντι ο ένας από τον άλλον.
Κοιτούσαμε έξω και η θέα ήταν μαγευτική.
"Hyun Sung "
Τον κοίταξα και ειδα να με κοιταει με ένα χαμόγελο.Ξαφνικα έβαλε το χέρι του μέσα στην τσέπη και έβγαλε ένα μικρό κουτάκι.
Δεν πιστεύω να είναι αυτό που νομίζω.
"Jaebum ..."προσπάθησα να πω γιατί ένας κόμπος στάθηκε στον λαιμό μου .
"Ξέρω ότι είναι πολύ νωρίς, αλλά είμαι σίγουρος ότι είσαι η κατάλληλη και δεν θέλω να φανταστώ άλλη κοπέλα στο πλάι μου εκτός από εσένα.
Άνοιξε το κουτάκι και είχε μέσα ένα μονοπετρο 25 καρατίων. (Πλάκα κάνω 😁, αλλά γιατί όχι )
"Shin Hyun Sung, δέχεσαι να γίνεις γυναίκα μου "
Δεν μπορούσα να δω πια καθαρά από τα δάκρυα μου .
"Από το δεύτερο ραντεβού;" γέλασα λίγο και τον είδα λίγο να σφιγγεται.
"Φυσικά και θέλω " σηκωθηκα και τον αγκαλιασα .
Ένιωσα να χαλαρώνει και να με αγκαλιασει απο την μεση καθως καθοταν .
"Ξέρεις πόσο άγχος είχα " με έβγαλε από την αγκαλιά του και τον κοίταξα με ένα χαμόγελο.
"Νόμιζα ότι είναι πολύ νωρίς, αν και είναι, είμαι σίγουρος ότι είσαι η μία και μοναδική " είπε και με φίλησε στην κοιλιά ενώ του χαιδεψα το κεφάλι ανακατευοντας λίγο τα μαλλια του .
"Καλά έτσι και αλλιώς δεν μπορούσες να κάνεις και κάτι άλλο. Θα σε κρατούσα κλειδωμενη μέχρι να δεχτείς "
Τον χτύπησα στον ώμο , γελώντας και οι δύο.
"Τι θες να κάνουμε μετά;" ρώτησε ξέροντας τι σκεφτόταν.
"Είσαι πολύ πονηρός " του είπα και τον έπιασα από το πρόσωπο για να τον φιλησω .
Η γύρα μας τελείωσε και πήγαμε σε ένα ξενοδοχείο.
Σας το είπα ότι αυτά σκέφτεται.
~~~~~~~~~~~~~~~~~(1 ώρα μετά )
Jaebum's POV
Είχε κοιμηθει τόσο γρήγορα μετά από όλα όσα έγιναν.
Μάλλον την κούρασα 😏😏.
Την κοίταξα να κοιμάται τόσο ήρεμα.
Πάντα μου αρεζε να κοιτάω το πρόσωπο της όταν κοιμάται, είναι τόσο γλυκούλα .
Βγήκα στο μπαλκόνι να κάνω ένα τηλεφώνημα.
"Ναι ;"
"Περίμενα όλη μέρα το τηλέφωνο σου ,είναι μαζί σου η Hyun Sung; "
Κοίταξα προς σε εκείνην και ξανα έξω.
"Ναι μαζί μου "
"Δεν θέλω θέλω να μάθει τίποτα ακόμα, κατάλαβες;"
"Ναι αλλα δεν μπορούμε να το κρατάμε μυστικό πρέπει να το μάθει "
"Όχι ακόμα, δεν είναι δυνατή για κάτι τέτοιο....και ξέρω ούτε και εσύ είσαι να την αποχωρηστείς "
"Το ξέρω αυτό, θα δω τι θα κάνω "
"Καληνύχτα Jaebum και να την προσέχεις "
"Καληνύχτα......Sungkyu"
Ξέρω ήταν πολύ μικρό. ...
ESTÁS LEYENDO
◇ S I G N ◇ {Complete}
Fanfic"Καλύτερα να φύγεις " είπε με αυστηρή φωνή. Δεν μπορούσε να με κοιτάξει στα μάτια, αυτό ήταν που με έκανε ακόμα πιο αδύναμη . "Ναι" προσπάθησα να μην τραυλισω ,να φανω δυνατη , αλλά τα δάκρυα μου με παρεδωσαν" είναι καλύτερα και για τους δύο μας...