Y o u n g j a e

70 9 2
                                    

"Choonhee,ηρέμησε "προσπάθησα να την ηρέμησω αλλά δεν μπόρεσα.

"Με δουλεύεις πως να ηρέμησω ενώ η κόρη μας χάθηκε ! " Φώναξε και πηγαίνω ερχόταν.

"Δεν χάθηκε αγάπη μου κάπου θα πήγε "της είπα για να ηρεμήσει αλλά απέτυχα .

"Που να πηγε δηλαδή; αν ναι μήπως την απηγαγαν !" Φώναξε στο πρόσωπο μου και ήταν έτοιμη να κλαψει ,αλλά την έβαλα στην αγκαλιά μου .

"Ηρέμησε όλα θα πάνε καλά, θα πω τα παιδιά να ψάξουν και ξέρεις ήδη ότι ο Jaebum δεν θα το αφήσει έτσι. Ξέρεις ότι την αγαπάει πολύ και ότι δεν πρόκειται να σταματήσει να ψάχνει δευτερόλεπτο "την έπιασα από το πρόσωπο και εκείνη με κοίταξε στα μάτια.

"Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να την αφήσω έτσι απλά "της είπα και την φίλησα απαλά στα χείλη.

Απομάκρυνθηκα και πήρα τηλέφωνο τους άλλους για να τους ενημερώσω. Όλοι άρχισαν να ψάχνουν εκτός από τον jackson που δεν το σηκώνει.

O Jaebum ,κάλεσε και άλλες μαφιες που μπορούν να βοηθήσουν.

Βγήκα και έξω για να ψάξω, σε μέρη όπου πηγαίνουμε με την μικρή και επρόκειτο να είναι,άλλα κανένα ίχνος .

Ξαφνικα το τηλέφωνο χτύπησε και ειδα το όνομα του Jinyoung .

"Ναι " απάντησα

"Που είσαι;"ρώτησε ανήσυχος.

"Έξω και ψάχνω, κανένα ίχνος;"

"Τίποτα. Δεν θα σταματήσω να ψάξω Youngjae , η Soongjin είναι η αδυναμία μου ,κανείς δεν θα σταματήσει να ψάχνει ειδικά ο Jaebum ,ξέρεις πως κάνει για αυτήν. Ακόμα και η HyunSung ζηλεύει "είπε και γέλασε για να με ενθαρρύνει.

"Ξέρω ξέρω. Εγώ τα ακούω πάντα μετά " είπα καθώς περπατούσα και ειδα το πάρκο που την πάμε βόλτα.

"Jinyoung μήπως ξέρεις που είναι ο Jackson; "

"Όχι γιατί; Δεν ξέρεις που είναι;"

"Όχι " Ξαφνικα που ήρθε μια ιδέα.

"Youngjae νομίζω ξέρω που είναι η Soongjing "

"Και εγώ "είπα ενώ άρχισα να τρέχω προς το προορισμό.

(Meenwhile in Jackson's POV...)

"Soongjin ,που αλλού θες να πάμε, πάμε στο καρουζελ;"της είπα ενώ έτρωγε μαλλί της γριάς.

Κοίταξα το κινητό μου και είδα 20 κλήσεις από τα παιδιά.

Τι να ήθελαν τόσο πολύ; τελως παντων θα τους πάρω αργότερα.

Όταν ειμασταν έτοιμη να ανεβουμε στο καρουζελ ειδα τον Youngjae να τρέχει . Μολις μας είδε άρχισε να τρέχει πιο γρήγορα και πήρε την Soongjin αγκαλιά.

"Νόμιζα ότι σε έχασα,μωρό μου "την χαιδευε τα μαλλια .

Ξαφνικα είδα και τους άλλους να έρχονται από πίσω.

Με κοίταξαν με θυμωμενο βλέμμα. Μα τι έκανα;

Οοοου, δεν τους είπα ότι θα πάρω την Soongjin.

(Πίσω στο σπίτι )

"Είσαι τρελός, παραλίγο να πάθω καρδιακο!" Φώναξε η Choonhee στο πρόσωπο μου ενώ εγώ καθόμουν σαν αξιολυπητο κουτάβι.

"Συγνώμη "είπα και με κοίταξε με δολοφονικο βλέμμα.

"Δέχομαι την συγγνώμη σου ,αλλα θα μπορούσες να μας ειδοποιήσεις " είπε πιο ήρεμα και καθισε δίπλα μου .

"Ωραία αφού κάνεις δεν πληγωθηκε καλύτερα να σας αφήνουμε μονους σας . Καληνύχτα "είπε ο Jaebum και σηκωθηκαμε να φύγουμε.

"Καληνύχτα "είπαν και οι δύο τους καθώς το αυτοκίνητο ξεκίνησε.

Ξαφνικα το κινητό μου άρχισε να χτυπάει ειδα το όνομα της
Soli.

"Soli;"

"Jackson δεν είμαι καλά έλα γρήγορα "επειδή κι κατάλαβα ότι ήταν στην τουαλέτα λόγου εγκυμοσύνης.

"Έρχομαι είμαι στον δρόμο "

"Ευχαριστώ αγάπη μου "

"Τίποτα αγάπη μου "
Είπα και το έκλεισα.

Έψαξα στην τσέπη μου και πήρα το κουτάκι που είχα και το ανοιξα .

Ελπίζω να της αρέσει...



Ναι ξέρω ήταν πιο πολύ του Jackson pov πάρα του Youngjae

◇ S I G N ◇ {Complete}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora