Η βροχή έπεφτε δυνατά στο πρόσωπο μου, καθώς περπατούσα ένιωθα ένα κενό στην καρδιά μου . Εδώ και καιρό δηλαδή από τότε που με άφησε.
Πως μπόρεσε να το κάνει αυτό σε εμένα, τι έκανα λάθος για να αξιζω να πληγωθω ,με αγαπούσε καθόλου;
Μάλλον όχι για να με απατησει .
Την αγαπούσα τόσο πολύ και με απατησε με έναν συμφοιτητη της .
Ο δρόμος ήταν άδειος λόγω του καιρού. Μπήκα σε ένα μαγαζί για να αγοράσω και άλλο ποτό να πιω και έκανα βόλτες καθώς κοιτούσα τα προϊόντα δεξιά και αριστερά. Εδώ είχαμε συναντηθεί για πρώτη φορά.
Προσπαθούσε να φτάσει ένα προϊόν από το ψηλότερο ράφι και την βοήθησα καθώς ήμουν πιο ψηλός από αυτήν.
"Τι δεν καταλαβαινεις απο όσα είπα! " ακούστηκε μια φωνή που ήταν τόσο γνωστή.
Περπάτησα λίγο ακόμα για να φτάσω κοντά της . Όταν την είδα ενιωσα ένα δυνατό χτύπο στην καρδιά μου . Μολις με ειδε το πρόσωπο της άλλαξε ,φαινόταν να ξαφνιάστηκε. Λογικό πιστεύω να με βλέπει μετά από αυτό που έκανε .
Ήταν στην γωνία καθώς ένας άντρας την εμπόδισε να φύγει.
Πήγα κοντά τους και έσπρωξα τον άντρα από πάνω της και μπήκα μπροστά της .
"Ποιος είσαι εσύ;"με ρώτησε καθώς με πλησίασε.
Ποιος είμαι εγώ; Κανένας για εκείνη δεν είμαι κανένας πια .
"Yugyeom άστο καλύτερα φύγε, μην μπλέξεις "είπε αλλά δεν κουνηθηκα από μπροστά της . Η καρδιά μου άρχισε να καίγεται όταν άκουσα το όνομα μου να βγαίνει από τα χείλη της .
"Ώστε γνωρίζετε ο ένας τον άλλον;"ρώτησε ξανά.
"Ναι γι'αυτό φύγε "του είπα και τον κοίταξα με ένα ψυχρό και σοβαρό βλέμμα φοβιζοντας τον .
"Yugyeom "η φωνή της ακούστηκε σαν να με παρακαλουσε.
Γύρισα προς εκείνην και την έπιασα από το χέρι και αρχίσαμε να τρέχουμε.
Βγηκαμε έξω απο το μαγαζί και κατευθυνθηκαμε προς ένα στενό που είχε κοντά στο μαγαζί.
Την έφερα πιο κοντά μου για να κρύφτουμε καλύτερα. Είδα να περνάει από μπροστά μας ο άντρας και κοιταξα ακόμα μια φορά για να δω αν έφυγε και βγήκαμε.
Την κοίταξα καθώς προσπαθούσε να βρει την ανάσα της . Άλλαξε πολύ, έκοψε τα μαλλια της ,άλλαξε το στυλ της, έγινε μια άλλη shei.
"Ευχαριστώ πολύ, αν και δεν χρειαζόταν "είπε και με κοίταξε στα μάτια.
Την πλησίασα και άλλα εκείνη έκανε ένα βήμα πίσω.
"Yugyeom .."πήγε να πει κάτι αλλά την διέκοψα.
"Ξέρω " την κοίταξα και χαμογελασα με πόνο.
"Να σε πάω σπίτι;"της είπα αλλά εκείνη κούνησε το κεφάλι αρνητικά.
Άρχισα να περπαταω και πέρασα από μπροστά της χωρίς να την κοιτάξω κατευθυνομενος στο σπίτι μου .
"Yugyeom !"Φώναξε και γύρισα αμέσως την είδα να τρέχει προς εμένα. Πηδηξε πάνω μου και την έπιασα σφυχτα πάνω μου καθώς με φιλούσε.
Πόσο μου έλειψαν τα φιλιά της . Τα χέρια της γύρω από το λαιμό μου , η αγκαλιά της . Τα πάντα της .
Όταν απομακρύνθηκε με κοίταξε στα μάτια με ένα χαμόγελο.
"Σ'αγαπώ "είπε ενώ με φίλησε ξανά στα χείλη πεταχτό.
"Και εγώ "είπα και την έπιασα από το κεφάλι και την έφερα κοντά μου για να την φιλησω.
Αυτό ήταν το τελευταίο κεφάλαιο από την ιστορία μου 😢. Ελπίζω να σας άρεσε και ευχαριστώ όσοι το διαβάσατε. Θα μου λείψετε μέχρι την επόμενη ιστορία 😢😢😉. Φιλουμπες !❤❤❤❤
YOU ARE READING
◇ S I G N ◇ {Complete}
Fanfiction"Καλύτερα να φύγεις " είπε με αυστηρή φωνή. Δεν μπορούσε να με κοιτάξει στα μάτια, αυτό ήταν που με έκανε ακόμα πιο αδύναμη . "Ναι" προσπάθησα να μην τραυλισω ,να φανω δυνατη , αλλά τα δάκρυα μου με παρεδωσαν" είναι καλύτερα και για τους δύο μας...