Έχει περάσει μια βδομάδα από την ημέρα που ήρθε η Ye Joon κι έχω υποψίες ότι της αρέσει ο Jaebum.
Όμως από τότε εγώ κι εκείνος κοιμομαστε ίδιο κρεβάτι.
Μέχρι στιγμής δεν έχει κάνει καμία κίνηση να με ακουμπησει αλλά όλο και κάτι πάει να κάνει.
"Hyun Sung ,γίνεται να μου δανείσεις ένα φόρεμα σου ;"με ρώτησε η Ye Joon
"Ναι αλλα για ποιο λόγο αν επιτρέπεται. "Ρώτησα αλλά ακούστηκα κάπως νευριασμενη.
"Για να βάλω τώρα που θα βγούμε έξω " είπε και χαμογέλασε.
"Μα δεν θα βγούμε " της είπα
"Μπορεί εσύ όχι αλλά εγώ θα πάω έξω με τον Jaebum " είπε και με κοίταξε με χαμόγελο ξανά.
Τα νεύρα μου , τα χάπια μου και ένα ταξί να φύγω!
Όμως γιατί νευριαζω άδικα. Με τον Jaebum δεν είμαστε τίποτα.
Μπορεί να μου φέρεται έτσι αλλά δεν έχει όμως αποφασίσει τι γίνεται μεταξύ μας .
Έχει κάθε δικαίωμα να πάει με οποία θέλει.
"Δεν πιστεύω να σε πειράζει έτσι;" με ρωτάει και έρχεται κοντά μου .
"Γιατί να με πειράζει;"την κοίταξα.
"Να επειδή κοιμάσαι μαζί του και είστε πολύ κοντά και φαίνεται να σε θέλει "
"Πφφφφ ανοησίες. Δεν με θέλει. Πρώτον κοιμομαστε μαζί μόνο και μόνο για να νιώθεις εσύ άνετα.
Δεύτερον είμαστε κοντά λόγο του αδερφού μου και έχει την ευθύνη να με προστατεύει ,οπότε τον έχω στο κεφάλι μου 24/7.
Και τρίτον μπορείς να κάνεις ότι θέλεις. Δεν με νοιάζει έτσι κι αλλιώς " είπα και ένιωθα ένα κομπο στο στομαχι .
"Ωραία ,δηλαδή δεν έχεις πρόβλημα να του πω τι νιώθω για εκείνον;"είπε ανησυχητικά .
Έκανα την καρδιά μου πέτρα, την κοίταξα και χαμογελασα .
"Όχι, δεν έχω πρόβλημα ".
"Ευχαριστώ πολύ, το ήθελα τόσο καιρό " είπε ενώ έβγαινε έξω από το δωμάτιο.
Είχα.
Είχα πρόβλημα.
Δεν ηθελα να τον αφήσω.
Όμως δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς.
Δεν ηθελα να την στεναχωρησω αλλά ούτε και εκείνον.
Θα είναι μια χαρά οι δύο τους.
Ξαφνικα η πόρτα χτύπησε.
"Περάστε "είπα και εμφανίστηκε ο Bambam.
"Γειά " είπε κάπως αβολα .
"Γειά "του ανταπεδωσα
"Είδα την Ye Joon να βγαίνει και ήθελα ήθελα να δω τι κάνεις. "
"Ευχαριστώ Bambam αλλά είμαι εντάξει " του χαμογελασα.
"Hyun Sung , δεν μπορείς να μου πεις ψέματα. Ξέρω ότι δεν θες να τον αφήσεις γιατί -"τον διέκοψα
"Δεν με νοιάζει πια . Εγώ θέλω να είναι ευτυχισμένος " ένιωθα τα μάτια μου να βουρκωνουν και κοιταξα κάτω.
"Και τι θα γίνει με την δικιά σου ευτυχία. Ποια είναι η ευτυχία σου ;"
Τα δάκρυα μου έτρεχαν σαν ποτάμι αλλά μπόρεσα να χαμογέλασω.
"Η δικιά μου ευτυχία είναι η δικιά του "
Δεν μπορούσα άλλο. Ήξερα ότι έπρεπε να φύγω και θα φύγω.
Σκουπησα τα μάτια μου και κοιταξα τον BamBam που με κοιτούσε με θλιμμενο βλέμμα.
"Μην ανησυχείς είμαι καλα "
"Hyun Sung "
"Είπα είμαι καλα " σηκωθηκα και βγηκα από το δωμάτιο και αντικρισα κάτι που έκανε την καρδιά μου να σταματήσει.
Τον Jaebum με την Ye Joon να φίλιουνται.
Ο Jaebum με κατάλαβε και Έδιωξε την Ye Joon από πάνω του .
"Hyun Sung δεν-"
"Ελπίζω να είστε ευτυχισμένοι " ειπε και έφυγα από το σπίτι.
Bambam's POV
Δεν μπορούσα να την βλέπω έτσι. Έπρεπε να της πω ότι ο Jaebum την ήθελε αλλά ο εγωισμος μου δεν με αφήνε .
Την ήθελα τόσο πολυ αλλά δεν μπορώ να την έχω.
Σκουπησε τα μάτια της και ήταν έτοιμη να φύγει μαζί και εγώ.
Όταν βγηκαμε έξω είδαμε τον Jaebum με την Ye Joon να φίλιουνται.
Κοίταξα την Hyun Sung και το βλεμμα της ήταν θλιμμενο αλλά ειχε ένα χαμόγελο.
Ξαφνικα έφυγε κάτω μαζί και ο Jaebum .
Πήγε να τον σταματήσει η Ye Joon αλλά της έπιασα το χέρι.
"Τι νομίζεις ότι κάνεις " την ρωτάω.
"Άσε με να τον σταματήσω " πήγε να πάρει το χέρι της αλλα την σταμάτησα .
"Δεν πρόκειται να τον σταματήσεις. Είδες. Έφυγε πήγε από πίσω της γιατί αυτήν αγαπάει, όχι εσένα. Δεν σε χρειάζεται εσένα "
Το χέρι της έπεσε στο πρόσωπο μου .
"Τέρας! " Φώναξε.
"Πονάει η αλήθεια ε;"
"Άσε με "Φώναξε και την άφησα.
"Μην τολμήσεις να μπεις ανάμεσά τους ξανα" την πλησίασα και μετά έφυγα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◇ S I G N ◇ {Complete}
Hayran Kurgu"Καλύτερα να φύγεις " είπε με αυστηρή φωνή. Δεν μπορούσε να με κοιτάξει στα μάτια, αυτό ήταν που με έκανε ακόμα πιο αδύναμη . "Ναι" προσπάθησα να μην τραυλισω ,να φανω δυνατη , αλλά τα δάκρυα μου με παρεδωσαν" είναι καλύτερα και για τους δύο μας...