Ένιωθα υπερβολική ζέστη και δεν μου αρέσει καθόλου.
Το μωρό άρχισε να κλωτσαει και ένιωθα μια ζάλη .
Ανοιξα τα μάτια μου και είδα τον Jaebum να κοιμάται δίπλα μου .
Ήταν τόσο ήρεμος και τόσο γλυκούλης.
Είχε το κεφάλι του δίπλα στο δικό μου , το ένα του χέρι κρατούσε το δικό μου και το άλλο το είχε πάνω στην κοιλιά μου .
Σηκωθηκα λίγο από το κρεβάτι για να αλλάξω θέση αλλά τον ξυπνησα .
Με κοιτούσε τρομαγμενος και αγχωμενος.
"Τι έγινε; είσαι καλά; το μωρό;" ρωτούσε ενώ κοιτούσε μια εμένα μια την κοιλιά μου .
"Μία χαρά είμαι απλώς κουράστηκα στην ίδια θέση και ήθελα να αλλάξω, συγνώμη που σε ξυπνησα " του εξήγησα και εκεινος ξανά ξάπλωσε.
Κοιτούσε το ταβάνι και φαινόταν να σκέφτεται.
"Τι σκέφτεσαι;" τον ρώτησα ενώ ξάπλωσα στο στήθος του και εκεινος εβαλε το χέρι του από πάνω μου .
"Πρέπει να τελειώσει όλο αυτό, δεν θέλω να σε κουράζω, να σε ανησυχώ"
"Και εγώ θέλω να τελειώσει και επίσης θέλω να γεννηθεί το παιδί μας ,εκτός ότι ανυπομονώ να το δω ,να το πιάσω στα χέρια μου , να το αγκαλιασω ,δεν θέλω να είμαι χοντρή. Νιώθω σαν αγελάδα "
Παραπονεθηκα και εκεινος γέλασε."Είσαι μια χαρά, είσαι η πιο όμορφη γυναίκα στο κόσμο. Καμία δεν με έκανε να νιωσω ότι με έκανες εσύ να νιωσω .
Και θα ήθελα να σε γνωρίσω πολύ καλύτερα και να μην ήταν αυτός ο λόγος που .."τον διέκοψα βάζοντας τα χέρια μου στο στόμα του ."Τέλος με αυτό το θέμα, θα βρούμε μια λύση. "Του είπα και πήρα τα χέρια μου από το στόμα του βάζοντας τα χείλη μου .
"Να πω την αλήθεια εμένα μου άρεσε ο Bambam όταν πρώτο ήρθα αλλά έκανες κάτι και μου άλλαξες γνώμη "με κοίταξε με ένα χαμόγελο.
"Σου άλλαξα γνώμη;είδες τι μπορώ να κάνω;"είπε.
"Ναι ας μην ήταν ο πρώην μου και θα σου έλεγα "χαμογελασα και εκεινος με κοίταξε θυμωμενος .
"Ώστε αυτός ήταν ο λόγος . Ο πρώην σου "
"Όχι,ήταν το φιλί που μου έδωσες, το σημάδι που με έκανες τα χέρια σου που με ακουμπούσαν, το ποσό κοντά ειμασταν εκείνο το βράδυ,ήταν ο λόγος που σε ερωτεύτηκα " του είπα και έκανα κύκλους με τα δάχτυλα μου στο στήθος του .
"Hyung Sung , μην με ανάβεις και δεν πρέπει στην κατάσταση σου "είπε ενώ δαγκωσε το κάτω χείλος του.
"Μου ελειψες πολύ Jaebum ,ανυπομονώ πως και πως να σε ξανά νιωσω "του έπιασα το πρόσωπο και εκεινος πήρε το χέρι μου και το φίλησε.
Ξαφνικά ενιωσα ένα πόνο στην κοιλιά.
Σηκωθηκα απότομα και άρχισα να ουρλιαζω
Ο Jaebum προσπαθούσε να με ηρεμήσει.
Μπήκε μέσα ο Jinyoung και μας κοίταξε ξαφνιασμενος .
" Πονάω, πονάω! "Φωναζα ενώ άρχισα να κλαίω.
Ο Jinyoung κοίταξε μια στιγμή τα πόδια μου και ξανά σε εμένα.
"Hyun Sung ,γεννας! " Είπε.
"Γενναω ,Γενναω?!" Είπα προσπαθώντας να ηρέμησω.
"Πάω να φέρω την βαλίτσα σου με τα ρούχα εσείς κατέβειτε κάτω το αυτοκίνητο είναι ανοιχτό. " Είπε ο Jinyoung και εφυγε.
Σηκωθηκα αργά και Κατεβήκαμε με προσοχή.
"Βαθιές ανασες ,Βαθιές ανασες "έλεγε ο Jaebum και έκανα αυτό που έλεγε.
"Πονάω πολύ "είπα μεσα από τους λυγμους μου .
"Θα είσαι μια χαρά ξέρω, είσαι δυνατή "με φίλησε στο μέτωπο ενώ μου χαιδευε τα μαλλια .
....
ESTÁS LEYENDO
◇ S I G N ◇ {Complete}
Fanfic"Καλύτερα να φύγεις " είπε με αυστηρή φωνή. Δεν μπορούσε να με κοιτάξει στα μάτια, αυτό ήταν που με έκανε ακόμα πιο αδύναμη . "Ναι" προσπάθησα να μην τραυλισω ,να φανω δυνατη , αλλά τα δάκρυα μου με παρεδωσαν" είναι καλύτερα και για τους δύο μας...