פרק 2-

1.2K 63 28
                                    

הרעש של השעון המעורר שלי צלצל בחדר השקט. זה היה רק לכמה שניות עד שהשענתי את היד שלי כדי לכבות. הרגשתי קור ביד שלי וישר כיסיתי אותה מתחת לשמיכה.

אחרי כמה דקות של דממה עשיתי קול קטן. למרות שהיה קפוא בחדר שלי, הייתי צריכה לקום ולהתארגן. אין יותר זמן לחלום על הבחור החתיך והמסתורי שהבאתי לבית שלי לפני שבוע. לקחתי נשימה עמוקה וספרתי עד שלוש לפני שהורדתי את השמיכה מגופי. האוויר הקר פיתה אותי לחזור לשמיכה אבל נלחמתי בזה.

הרגליים היחפות שלי נגעו בריצפה הקרה וישר הלכתי לעבר המפזר חום. שמתי את הרגל שלי מול המפזר חום ומהר מאוד הרחקתי את הרגל כי גיליתי שזה אוויר קר בכלל. אמא שלי שכחה לשים את זה על חום? לקחתי נשימה עמוקה, יצאתי מהחדר והלכתי למסדרון, ששם היה קצת יותר נעים מהחדר שלי.

"אמא?" חיכיתי לתשובה, ואחרי כמה רגעים של דממה, ניסיתי שוב, הלכתי לעבר החדר של אמא שלי. עצרתי מחוץ לחדר ודפקתי על הדלת בעדינות. עדיין אין תגובה. פתחתי את הדלת כדי לראות את אמא שלי ישנה עם הבגדים שלה. נאנחתי, הלכתי לעבר הארון שלה, לקחתי עוד שמיכה וכיסיתי אותה.

"אלוהים," מלמלתי לעצמי. "אל תעבדי יותר מידי."

יצאתי מהחדר והפכתי את המיזוג על קור שאמא שלי שמה לחימום. אחרי זה, הלכתי לעבר השירותים כדי להתלקח.

המים החמים היו נעימים על הגב שלי ולקח לי קצת יותר זמן מהרגיל. המחשבות שלי הלכו אל האיש המסתורי. מי הוא? אני אראה אותו שוב בעתיד? זה היה כל כך מתסכל שהוא אפילו לא אמר לי את השם שלו!

כשסיימתי להתקלח, יצאתי מהמקלחת וניגבתי את גופי ואת שיערי. עטפתי מגבת מסביב לשיער שלי ומגבת מסביב לגוף שלי ועשיתי את דרכי חזרה לחדר שלי. זה היה יום הראשון לבית ספר האחרון שלי- ורציתי להראות טוב. סוף סוף החלטתי על מה ללבוש- ג׳ינס שחור, וחולצה חמודה בצבע כחול בהיר שאני יודעת שזה ימשוך את התשומת לב של כולם.

כשסיימתי להתארגן הלכתי אל המטבח כדי לאכול ארוחת בוקר. אחרי שסיימתי, נעלתי נעליים ושמתי על הכתף שלי את התיק, הלכתי לשירותים כדי לשים קצת איפור ולצחצח שיניים. באמצע שצחצחתי שיניים, שמעתי צלצול מהפלאפון. מהר שטפתי את הפה, הכנסתי מים לפה וירקתי, וניגבתי את הפה לפני שעניתי לפלאפון.

"בוקר." עניתי וניסיתי לא לפהק.

"בוקר טוב הולי!" חברה הכי טובה שלי כבר שש שנים, קייסי ריברס נשמעה שמחה. "את מוכנה? אני מחוץ לבית שלך."

"כן אני עוד שנייה יוצאת."

"סבבוש, נתראה בקרוב." קייסי ענתה והיא ניתקה את השיחה.

Forbidden RelationshipWhere stories live. Discover now