המלצר כיוון אותנו לשולחן הכי רחוק מהכניסה. ג׳רמי התיישב וסימן לי לשבת לידו, אבל לפני שיכולתי, אמא שלי ישר התיישבה ונתנה לי לשבת ליד מר. הייווד. אמא שלי חייכה אליי וג׳רמי כיווץ את המצח.
"רוצים להתחיל במשהו לשתות?" המלצר שאל.
"קולה," אני ומר. הייווד אמרנו באותו הזמן. הסתכלתי עליו מהקצה של עין וראיתי אותו מגחך. ישר הסתכלתי לכיוון אחר, על ג׳רמי.
"אני אקח ספרייט," ג׳רמי אמר למלצר.
"וקפה בשבילי," אמא שלי אמרה למלצר כשהוא הסתובב אליה.
הוא הנהן וכתב את השתייה שלנו על פתק. "אני אחזור בעוד כמה דקות עם השתייה שלכם."
"זאת הפעם הראשונה שלי במסעדה הזאת," ג׳רמי התחיל.
"אתה תאהב את זה." אמרתי לו
"אני מקווה."
"מה איתך כריס? היית פה?" אמא שלי שאלה והסתובבה כדי להסתכל עליו. השארתי את הראש שלי ישר והסתכלתי על ג׳רמי כי לא רציתי להסתכל על מר. הייווד.
"זאת המסעדה האהובה עליי," מר. הייווד אמר לאמא שלי והדגיש את המילה 'האהובה'.
"גם של הולי!"
"איזה צירוף מקרים," מר. הייווד אמר בטון מרוצה.
פתאום הרגשתי את הרגל של מר. הייווד נוגעת בשלי וישר קפצתי. הסרתי את העיניים שלי מג׳רמי והסתכלתי על מר. הייווד שכנראה לא שם לב למגע. הוא חייך בנימוס לאמא שלי והיה מודע למבט המבולבל שלי ולמגע ברגליים. להפתעתי, הרגשתי די מאוכזבת שהמגע שלנו היה בלי כוונה. אבל גם לא הזזתי את הרגל שלי.
"הולי," ג׳רמי התחיל ותפס את תשומת ליבי שוב פעם. "אני לא יכול להפסיק להגיד לך כמה בוגרת את נראת הלילה, את נראת כל כך... מקסים."
התחלתי להסמיק על המילים שלו למרות שידעתי שהוא עושה את זה רק כדי להקניט את מר. הייווד. "תודה, ג׳רמי."
"מילים יפות לבחורה יפה."
"מישהו פה דלוק?" אמא שלי אמרה ונתנה לג׳רמי מכה בכתף.
ג׳רמי חייך. "אולי."
כמעט צחקתי על ההבעת פנים המופתעת של אמא שלי. היא הסתכלה עליי בעיניים פעורות והנידה בראשה. משכתי בכתפי והבאתי לג׳רמי מבט מרוצה. הוא נראה שהוא הולך לצחוק. לא יכולתי שלא לחייך וגרמתי לאמא שלי עוד יותר להיות מופתעת. כנראה הייתי חייבת להגיד לה על השיטה של ג׳רמי...
מר. הייווד פתאום השתעל והרגשתי את הרגל שלו עוזבת את שלי. ישר איפה שהרגליים שלנו נגעו, נהיה קר. מבלי לשים לב, הסתובבתי כדי לעשות לו פרצוף על זה שהוא התרחק. הוא נראה מעוצבן.
"את יודעת מה?" מר. הייווד התחיל והסתובב כדי להסתכל על אמא שלי. "אין לנו תפריטים. אני חושב שהם שכחו להביא לנו. ג׳רמי אתה יכול ללכת להביא?"
YOU ARE READING
Forbidden Relationship
Teen Fictionלמורה הצעיר והחתיך של הולי יש עבר אפל, ועתיד מסוכן. היא מהר מאוד מוצאת את עצמה בתוך הסיפור ונכנסת לבלגן. מי ידע שהעובדה שהמורה שלנו היה פעם בכנופיה יעשה כל כך הרבה בלגן? כשהולי ומר. הייווד התקרבו, להולי היו עוד ועוד שאלות על העבר שלו, ולאט לאט הולי...