Ik werd wakker in zijn armen. Ik moest terug denken aan de vorige avond. Het was geweldig! Zijn aanrakingen waren zo zacht. Hij werd ook langzaam wakker.
''Goedemorgen, mijn lieve, mooie en geweldige prinses. Het was geweldig gisteren. Lekker geslapen?''
''Ik heb heerlijk geslapen en vond het gisteren ook geweldig. Ik denk dat ik me maar eens moet aankleden en naar huis moet gaan. Mijn moeder vindt het niet fijn als ik na een logeerpartijtje te lang weg blijf.''
''Wil je niet eerst ontbijten?''
''Ik moet echt naar huis. Ik haal onderweg wel een broodje. Sorry.''
''Maakt niks, wanneer zie ik je weer? Vanavond? Morgen?''
''Ik denk dat we morgen weer kunnen afspreken maar dan is het maandag dus ik moet nog even kijken of ik het red met mijn huiswerk.''
''Is goed.'' Hij gaf me een hele lange zoen en het voelde alsof we voor het eerst zoende.
Eenmaal thuis aangekomen kon ik er niet met mijn gedachten bij blijven. Mijn gedachten dwaalden de hele tijd af. Toen ik de keuken binnen kwam lopen zag ik ineens een man in zijn blote buik aan tafel zitten. Ik schrok me dood.
''Mam, wie is dit nou weer?'' Het kwam er nogal bot uit maar ja, je verwacht niet elke dag een half naakte man aan de keuken tafel.
''Dit is Hendrik. Hij is mijn nieuwe vriend. Hendrik, dit is mijn dochter Melissa.''
''Aangenaam kennis te maken, Melissa. Je hebt een mooie dochter, Olivia.''
''Weet ik toch, Hendrik. Hoe was het bij je vriendin?''
''Heel leuk! We hebben een film gekeken en daarna eigenlijk op bed gaan liggen en praten want we wisten niks anders meer te doen.''
''Dat is inderdaad leuk! Ga jij je nu snel klaarmaken om naar school te gaan. Je moet over een kwartiertje gaan. Ik kan je nu niet naar school brengen omdat Hendrik nu hier is.''
''Je mag haar best wel even naar school brengen hoor, Oliv. Ik heb er geen problemen mee. Dan kan ik mij even op mijn douchen en aankleden. Kan ik ondertussen ook nog een ontbijtje klaarmaken.''
''Vooruit dan. Ga je snel klaarmaken, Melis, zolang heb je niet de tijd.''
Ik liep naar boven om mijn schooltas in te pakken en mijn tanden te poetsen. Daarna liep ik naar beneden, stapte in de auto en werd naar school gebracht.