BÖLÜM 24

Biraz daha sahilde gezdikten sonra Savaş beni eve bıraktı. Acaba bu yaz tatili nereye gitsemdi ? Cidden yaz tatilinde evde duramazdım.

Aslında Bodrum'a gitmek istiyordum ve gidecektim de. Eve girip ailemle konuştum. Gitmemde bir sakınca bulmadılar. Tek başıma tatil yapmayı istiyordum. Hızla bavul hazırladım.

Tabi ki bikini ve mayolarımı koymuştum. Bavulum hazır olunca Savaş'a tatile gittiğimle ilgili bir mesaj atıp telefonu komple kapattım.

Rahatsız edilmekte istemiyordum. Sadece deniz,güneş ve ben. Kulağa bile ne kadar hoş geliyordu.

Uçak bileti bir buçuk saat sonraydı. Ailem ile vedalaşıp taksi ile hava alanına gittim. Hava alanına geldiğimde taksinin parasını ödeyip indim. Uçağa bindiğimde arkama yaslanıp gözlerimi kapattım.

Taaaa ki bir yaşlı kadın benle konuşmaya çalışana kadar. Bana yaşam öyküsünü anlatıyordu. Sonrasında torununu anlatmaya başladı. Kadın adı Neriman'mış.

Benden telefon numaramı isteyince mecbur verdim. Yok torunu için tanışıyımmış,yok torunu avukatmış,yok torunu çok tatlıymış vs. Uçaktan indiğimizde neredeyse yeri öpecektim.

Ne kadar bunaldığımı artık siz anladınız. Otel'e vardığımda oda kartımı alıp odama çıktım. Bavulumu yere koyup kendimi çift kişilik olan yatağa attım.

Sonrası uykunun o huzurlu kolları. Sabah kalktığımda ilk rutin işlerimi hallettim. Sonra bikinimi giyip üstüme de plaj elbisemi giyindim. Saçımı düzeltip şapkamı taktım.

Odadan çıkıp lobiye indim. Kahvaltımı yapıp plaj'a indim. Boş bir yer bulup eşyalarımı koydum.

Gözlüğümü takıp güneş kremi sürdüm. Uzanıp güneşlenmeye başladım. Taaa ki kafama top gelene kadar... Topu almaya gelen genç erkek topu alırken özür diledi bende onlarla oynamayı teklif ettim.

Kabul etmişlerdi. Yanlarına gidip ben de voleybol oynadım. Girdiğim takım 8 sayı gerideydi.

Ben girince öndekileri geçmiştik. 10 sayı ilerdeydik. Karşı tarafa bir oyuncu girmişti. Kafamı kaldırıp gelen kişiye baktığımda Savaş olduğunu gördüm.

Gülümseyip oyuna devam ettik. Savaş da çok güzel oynuyordu. Şu an berberdik. Ben son sayıyı atınca kazanmıştık. Denize girecektik. Elbisemi çıkarınca bikiniyle kalmıştım.

Denize girince su güreşi mi nedir ondan oynamaya karar verdik. Adını tam bilmiyorum hani suda sen birinin sırtına çıkıp karşıdaki üstte olan kişiyi düşürmeye çalışıyorsun.

Hayatımda hiç oynamamıştım. Ama kulağa eğlenceli geliyordu. Siz hiç hayatınızda oynadınız mı ?

Ben Savaş'ın sırtına çıkmıştım. 4 kişi oynuyorduk. 2 kişi düşmüştü. Ben ve biri kaldı. Kızın direk saçlarına asılmıştım.

Kız da aynı şeyleri bana yapıyordu. En sonunda kızı devirmiştim. Savaş ve ben kazanmıştık. Ellerimi hava da çartığım esnada Savaş beni sırtından attı.

Ben suda boğulurken adını Cem öğendiğim kişi çıkardı. Oysa çok derin değildi. Bir karış suda boğulmak dedikleri buydu galiba. Savaş'a baktığımda olmadığını gördüm.

Ne yâni ben bu hâlde bırakıp gitmişmiydi. Sinirle denizden çıkıp eşyalarımı aldım. Hızla otele girip odama çıktım. Kapıyı sinirle kapatıp duşa girip çıktım.

Bavuldan ratgele kıyafetler çıkarıp giyindim. Saçımı da kurutup şekil verdim. Ayakkabıları da ayağıma geçirip telefonum ve cüzdanımı alıp odadan çıktım.