Izuku szemszöge:
Eijiro hátán két óra alatt elérték az ország szívét, Labrazt. Mivel nem tudták, hogy a város lakói mennyit látnak alakváltókat, a külvárostól félórányira szálltak le. Távolról már látni lehetett a vár tornyait, amiben a király élt. De nem csupán a hatalmas építmény volt szokatlan számukra.
Izuku, Katsuki és Eijiro megszokásból többször is az égre néztek, de egyetlen alakváltó sem volt a levegőben, pedig a hegyek közt délelőtt tíz órakor az ember többet is össze tudott volna számolni.
Majd mikor elérték az első épületeket, az emberek alaposan végigmérték Eijirot. Izuku ösztönösen hegyes füleire simította a haját, Katsuki pedig egyszerre hanyagul és fenyegetően figyelte a környezetüket. Ahogy egyre beljebb értek, annál több ember volt az utcákon és tereken.
- Keresnünk kéne valami nemesi házikót - mondta Eijiro, és egy nyíl alakú táblákkal ellátott oszlopot kezdett böngészni, ami utcanevek segítségével mutatta az irányokat.
- Szerintem a nemesek a királyi várhoz lesznek közel - vetette fel Izuku.
- Remek, akkor irány az a bazinagy kőház! - mutatott Eijiro a kastélyra. Élénken meglobogtatta a szárnyait, mire többen döbbenten bámultak rá, és Izuku látott pár férfit, akik kifejezetten ellenségesen viselkedtek.
- Először is veszünk neked egy köpenyt meg egy sapkát - fogta meg barátja karját Katsuki, és berángatta a legközelebbi szabóüzletbe.
- Mi? De miért? Tök jól elvagyok így is!
- Viszont az emberek bámulnak. Nem akarom, hogy valaki valami ostoba jelenetet rendezzen.
- Hé, Bakugo, akkor neked is normálisabban kéne felöltöznöd - mutatott Eijiro Katsuki fedetlen mellkasára. - Szerintem téged is komplett bolondnak néznek ha így lófrálsz november közepén.
- Nem érdekel, hadd döntsem már el, hogy hogyan öltözök!
- Akkor nekem miért kell viselnem ilyen vackot? - kérdezte Eijiro, és felemelt egy fekete köpenyt.
- Nem láttad a tömeget? Kifejezetten értetlenek, és úgy néznek rád, mint valami cirkuszi mutatványosra, a szárnyaid és a füleid miatt. Deku el tudja rejteni a sajátjait a haja mögé, de te...
- Jó, rendben, felfogtam... - sóhajtott a vörös hajú. - Akkor ezt szeretném!
És rámutatott egy arany szegéllyel ellátott, skarlátszínű köpenyre. A ruhadarab bokáig érő volt, az elejét egy aranyozott fonál díszítette, amivel tetszés szerint össze lehetett fogni. Izuku megnézte az árat.
- Ez nagyon drága - sóhajtott. Eijiro szárnyai szomorkásan lekonyultak.
- Kit érdekel? Van csuklyája, szóval a sapkát megspóroljuk vele. Nem fogok olyat venni, amit nem szeretsz hordani, mert az még nagyobb pénzkidobás. De akkor ezt legalább egy évig hordani fogod - mondta Katsuki, és a szabóhoz vitte a kiválasztott öltözéket, és leszámolta a férfi markába az összeget.
Két perccel később Eijiro boldogan lobogtatta az új köpenyét az utcán, ami eltakarta a szárnyait. A kapucnit a fejébe húzva már senki sem bámulta meg. Izuku ismét rásimította a haját a füleire. Nem izgult annyira magáért, mint Eijiroért, de fogalmuk sem volt, hogy az elfekkel hogyan bánnak az emberek, még akkor is, ha ő csak félig volt az.
Kikanyarodtak egy nagyobb útra, ahol lovaskocsik is közlekedtek. A gyalog haladók számára fenntartott útszakaszon megindultak a palota felé, ami pontosan előttük volt. Ahogy közeledtek az úti céljukhoz, a házak egyre nagyobbak lettek, és mintha nagyobb kert is tartozott volna hozzájuk. Nem voltak olyanok, mint a hatalmas, különálló birtokok, de Izuku akkor sem lakott volna ilyenben, ha sok testvére lett volna. Túl nagyok és díszesek voltak a számára, és nem tudta elképzelni, mivel lehet megtölteni az ekkora épületeket.
DU LIEST GERADE
Egy új élet felé - Bakudeku [BEFEJEZETT]
FanfictionAki nem szereti a yaoit, az bele se kezdjen. Bakugo Katsuki. Törzsének eljövendő vezetője, kitüntetett harcos. Sok barátja van, az egész Sárkánytörzs tiszteli. De elege van az elvárásokból. Gyűlöli, hogy mások akarják irányítani az életét. Mikor meg...