Eijiro szemszöge:
- AZT MONDTÁK HOGY NEM LESZ BAJA!
Aizawának komoly szemfájdalmat okozott megtartani a rendelő épségét, mivel Bakugo folyamatosan tajtékzott azóta, hogy Midoriya állapota stabillá vált.
Miután a fiú összeesett, Recovery Girl elsősegélyt nyújtott neki, majd Uraraka segítségével az öregasszony rendelőjébe vitték. Már nem vérzett, nem volt lázálomban, de mást se nagyon csinált.
- Igen, Shota bűbája nem is okozott neki semmilyen károsodást. Ez a varázsereje volt, ami ha jól számoltunk, kicsivel több, mint tizenhét éve volt elzárva benne - magyarázta a fel-alá járkáló Yamada. - Egy ekkora energia folyamatosan gyűlik fel az idő haladtával. Ezért veszélyesek a mágiaelzáró bűbájok az erősebb mágusoknál.
- Ha reálisan nézzük a dolgot, csoda, hogy nem halt bele ebbe a "kitörésbe" - morogta idegesen Aizawa. - Ha az ereje szabad lett volna, akkor egyszerűen le tudta volna vezetni az átlagos napi tevékenységével. Amikor fizikai megterhelés éri, egy mágus szervezete többszörös adagban veszi fel a környezetéből a mágiát, amivel a saját állóképességét segíti elő. Természetesen ennek van határa. Nem fogsz villámgyorsan futni azért, mert felveszel a környezetedből valamennyi plusz mágiát, kivéve, ha erre specializálódtál.
- Viszont az érzelmi traumák teljesen mások - folytatta a magyarázatot Recovery Girl. - Ekkor nem az izmok, hanem a szív és az agy kér segítséget, ami sokkal nagyobb mágikus energiát igényel. Ez az energia általában könnyen túlteng, amit a szervezet "önvédelmi kitörésként" használ fel. Ez lehet bármilyen, varázserőtől függ. Hizashi például a hangszálai nélkül generálna akkora hangot, hogy a közelben lévők dobhártyája abban a minutumban beszakadna.
- Na és? - kérdezte Bakugo, aki nem volt hajlandó Midoriya ágya mellől tágítani, és folyamatosan a fiú kezét szorongatta. - Mi köze ennek Deku mágiájához?
- Azt meséltétek, hogy a nevelőszülei folyamatosan verték őt - mondta Yamada, és abbahagyta a járkálást, hogy teljesen Bakugo válaszára figyelhessen.
- Igen - bólintott a szőke.
- Nos, mivel ezek eléggé nagy érzelmi traumának számítanak, érthető, hogy miért viselkedett így a mágiája. Túl sok gyűlt fel a szervezetében, s egyszerre szabadult ki az egész - mutatott rá a férfi. - Mivel az anyja bűbája folyamatosan gyengült, és életveszélybe került a palotában Todoroki által, sikeresen volt egy kitörése, aminek köszönhető az, hogy most nem szakadt szó szerint darabjaira. Ha akkor nem adja ki azt, amit ki tudott adni a bűbáj gyengeségét kijátszva, valószínűleg meghalt volna, amint Shota feloldja az elzárást, vagy tíz vagy tizenöt év múlva magától meg nem szűnik.
- Tehát ha bármi hibádzik ezen események közt, akkor Midoriya meghalt volna? - kérdezte elszörnyedve Eijiro.
- Pontosan - bólintott Yamada. - Nem kenyerem a trágár beszéd, de azt kell mondjam, kurva nagy szerencséje volt Izukunak, hogy így történtek a dolgok.
Bakugo aggódva kérdezte:
- És más nem veszélyezteti már? Nincs más probléma?
- Mikor megvizsgáltam, ezen kívül nem találtam semmit. Más egészségügyi kockázat nem fenyegeti - mondta Recovery Girl, de Eijiro észrevette, hogy egy sokatmondó pillantást vált a két férfival.
- Akkor jó - Bakugo megkönnyebbülten sóhajtott egyet. - Hallod Deku? Már nem lesz semmi bajod, ha ez rajtam múlik. Kibaszottul fel kéne ébredned...
- Hogy van Izu-chan? - kérdezte aggódva Satsuki, aki Samidare ingébe kapaszkodott kis kezével.
- Fel fog ébredni, ugye? - nézett várakozóan Eijirora Hanta.
BINABASA MO ANG
Egy új élet felé - Bakudeku [BEFEJEZETT]
FanfictionAki nem szereti a yaoit, az bele se kezdjen. Bakugo Katsuki. Törzsének eljövendő vezetője, kitüntetett harcos. Sok barátja van, az egész Sárkánytörzs tiszteli. De elege van az elvárásokból. Gyűlöli, hogy mások akarják irányítani az életét. Mikor meg...