Az aznap esti hóesés másnap délelőttre valóságos viharrá változott. Koji és Mezo alig bírtak eljutni az istállókig, Izukunak pedig teljes mértékben le kellett mondania arról, hogy kijut a rendelőjébe, ugyanis alaposan megfázott.
Reggelinél mindenki ujjongva köszöntötte, viszont öt perccel azután, hogy leült az asztalhoz, akkorát tüsszentett, hogy a lendülettől belefejelt a zabkásájába.
- Deku! Mi a fa... - Katsuki elkapta Aizawa szúrós tekintetét, és látta, ahogy Tsuyu és Iida villámgyorsan Samidare és Satsuki füleire teszik a kezeiket. Nagyot sóhajtott. - Mi bajod van?
- Semmi, Kacchan, csak tüsszentettem egy nagyobbat - nevetgélt kínosan Izuku, és elkapta az Ochako által felé reptetett szalvétát, de az végül zsebkendőként végezte.
- Látod, ez az eredménye annak, hogy kivitted mezítláb tegnap! - szidta meg Momo Katsukit. - Nézz rá, mekkora náthát kapott!
- Hagyjál már élni! Az előbb bezzeg még hálálkodtál, hogy micsoda hőstett volt részemről, hogy rájöttem, hogy csak kint tud majd csak magához térni!
- Igen, ez mind szép és jó, Katsuki, de most a hátrányokkal is számolnunk kell. Szerencsére a sensei meg tudja gyógyítani valamennyire - intett Recovery Girl felé Denki.
- Gyere ide, Izuku - intett a fiúnak az idős hölgy. A zöld hajú átballagott az asztal másik felére, hogy Recovery Girl a sálát félretolva a homlokára nyomjon egy öregasszonyos puszit.
- Tessék, lehet, hogy még fázni fogsz egy kicsit, de a tüsszögést és az orrfolyást megszüntettük.
- Köszönöm, sensei! - hajolt meg Izuku.
Reggeli után mindenki rohant a dolgára, és jobb híján Izuku most kénytelen volt Recovery Girl rendelőjében tevékenykedni.
Az idős nő üvegszámra gyártotta a különféle megfázásra és egyéb téli betegségekre a gyógyszereit.
- Minek kell ezekből ennyi? - kérdezte Izuku a kakukkfű morzsolása közben.
- Tudod, mióta Todoroki került a trónra, a háborúba öli az emberek adóját. Ezáltal kereskedelem jóval visszaesett, és gyógyszerből valamint orvosból is kevesebb lett - mesélte szomorkásan a nő. - Tavaly kezdtem ebbe bele, mivel két évvel ezelőtt egy híján harminc kisgyermeket vitt el a tüdőgyulladás, és akkor még csak Labrazról beszélünk. Csoda hogy nem tört még ki valamilyen járvány ebben az országban.
Izuku megrendülve hallgatta a nőt.
- Miért van hatalmon az az ember? - kérdezte dühösen.
Csak egyszer látta Todorokit, de az is majdnem az életébe került. A felesége egy megtört nő, a fia pedig egy komor, érzéketlenné vált jégszobornak tűnt.
- Mert kitűnő politikai érzékkel rendelkezik, a családja pedig mindig is a trón képviselője és másodlagos ura volt. Ezen kívül rettenetesen erős rendszert épített ki az udvaron belül, szinte azonnal lefokozva azokat a nemeseket, akik fenyegetést jelentettek számára. Hizashi például a királyi tanács tiszteletbeli tagja volt, és volt egy háza a palota mellett is, de ezt szinte rögtön elvették tőle, amint Todoroki a fejére tette a koronát.
Csendben dolgoztak tovább. Ha Todoroki nem lenne, akkor ez az ország boldogabb lenne. Izuku gondolatban felidézte a herceg és a királyné arcát, amikor látta őket. Biztos, hogy nem szabad akaratukból ülnek a trón birtokosa mellett.
Hirtelen kinyílt az ajtó, és a két kisebb Asui lépett be rajta.
- Sensei! - kiáltotta Samidare. - Akkor kaphatunk csillagánizst?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy új élet felé - Bakudeku [BEFEJEZETT]
FanficAki nem szereti a yaoit, az bele se kezdjen. Bakugo Katsuki. Törzsének eljövendő vezetője, kitüntetett harcos. Sok barátja van, az egész Sárkánytörzs tiszteli. De elege van az elvárásokból. Gyűlöli, hogy mások akarják irányítani az életét. Mikor meg...