11. rész - ...hóval együtt az ünnep...

2.9K 213 11
                                    

Katsukinak igaza volt, ugyanis másnap reggel amint leértek az étkezőbe, nekik rontott mind a két kis béka alakváltó.

- Láttuk a Szerencsehozót! - harsogta Samidare, és Izuku lábának vágódva nézett fel a fiúra.

- Igen, láttuk! Elvitte az ánizsainkat és szerencsét adott cserébe!

- Na és hogy nézett ki a Szerencsehozó? - dobta be a keresztkérdést vigyorogva Katsuki.

Erre a két gyerek megakadt egy pillanatra.

- Ööö... hosszú, fehér ruhája volt, és hosszú fehér haja meg kék szeme! - mondta el a maga elképzelését Satsuki.

- Aha - nevetett Izuku, és megsimogatta Samidare fejét. - És voltak szárnyai?

- Igen! Két nagy, kék szárnya volt!

- Fehér szárnyai voltak!

- Nem, mert kék!

- Fehér!

- Kék!

- Fehér!

- Satsuki, Samidare, elég legyen - intette le a két gyereket Tsuyu.

- Akkor is fehér...

- Satsuki! Azt mondtam, elég.

- Mi viszont tényleg láttuk a Szerencsehozót - ült le egy üres székre Katsuki, maga elé húzva a vajat és az egyik kenyértartót.

- Ne kezdjétek már ti is - sóhajtotta Tensei. - Az még oké, hogy Samidare és Satsuki ezt mondogatja, de ti már nem vagytok hat meg tíz évesek.

- A Szerencsehozó Todoroki felesége.

- Hogy mi van? - nézett fel a tojásáról Yamada.

- A Szerencsehozó Todoroki felesége. Beszéltünk vele a felségárulásról, és beleegyezett, hogy ma is meglátogat minket este, mivel szeretne megszökni a kastélyból a két gyerekével együtt. Tehát szerezhetünk egy belső embert, ha ma sikerül együttműködnünk.

- Figyeljetek, a baromságokhoz még nagyon reggel van - nyögte Aizawa.

- Baromságok! -visszhangozta Samidare.

- Shota! Most nézd mit tanítottál a gyereknek - röhögte ki a barátját Yamada.

- Baromságok, baromságok, baromságok...

- Csend legyen! - csapott az asztalra Aizawa. - A Szerencsehozó nem mutogatja magát ilyen módon, és semmiképp sem lehet Todoroki felesége.

- Sensei, olyannak ismert meg minket, mint akik előszeretettel beszélnek badarságokat? - tette fel a kérdést Izuku.

- Nem. De ez akkor is valószínűtlen.

- Todoroki felesége és a gyerekei kiváló belső segítséget biztosíthatnának - mondta Katsuki, majd beleharapott a kenyerébe. - De ha nem hiszitek el, akkor is szeretnénk, ha ma este ti is ott lennétek, mikor visszajönnek.

Aizawa már készült visszavágni, de Recovery Girl megelőzte.

- Most ne ezen veszekedjünk - intette le a többieket. - Ma van a családunk ünnepe, szerintem egyikünk sem szeretné, hogy ilyesmin civakodjunk az év legkedvesebb napján.

Aizawa morgolódva bár, de visszatért a rántottájához, és a reggeli visszaterelődött a rendes medrébe.


Délelőtt tökéletes káosz alakult ki, mivel mindenki egyszerre akart elvégezni minden utolsó simítást. A gyerekek még a széles folyosókon is képesek voltak egymásnak rohanni, Ochako végül inkább lebegve közlekedett. Ennek az lett az eredménye, hogy a mágiája túlzott használatától elhányta magát, ami még nagyobb fennakadást okozott.

Egy új élet felé - Bakudeku [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora