Eijiro szemszöge:
- Na, mi volt az a fontos megbeszélnivaló? - kérdezte, mikor Bakugo, Aizawa és Recovery Girl beléptek a jelenlegi szállásuk étkezőjébe, ahol már javában folyt a vacsora.
- Az elfek vezérével találkoztunk.
- És mit akart tőletek?
- Ő Deku apja.
- Micsoda?! - Eijiro még a kanalát is elejtette meglepetésében.
- Ja. Én is meglepődtem, hidd el - Bakugo kedvetlenül böködte a tányérja szélét, és a felnőtteknek sem volt több életkedve, habár Yamada készségesen válaszolt Samidare és Satsuki kérdéseire, Aizawa pedig a Todorokikkal elmesélte a felségárulás menetét.
- Miért vagy ilyen búskomor? - pislogott értetlenül Eijiro. - Legalább egyél valamit.
- Yagi Toshinori csak most tudta meg, hogy Midoriya Inko meghalt tizenegy éve. Szerinted mit érezhet most? - nézett rá Bakugo olyan arccal, amit még sosem látott nála. - A felesége volt, a fia anyja. Szerintem jó ideig gyászolni fog.
- Te jó ég... - Eijironak is elment az étvágya. Eltolta maga elől a tányérját, és Bakugo felé fordult. - Nem megyünk fel? Megmutatom a szobátokat. Kicsit bonyolult ez az épület.
- Pedig épphogy sikerült kiismerni magunkat a Yamada kúrián - nyújtózkodott egyet Bakugo, miközben felállt.
- Valószínűleg porig égették.
- Elkeserítő... ha kinyírom Todorokit, első dolgom lesz kirabolni és újjáépíttetni azt a helyet.
- Meg akarod ölni Todorokit? - kérdezte Eijiro.
- Nem egyértelmű? - kérdezett vissza a barátja.
- Állj be a sorba - mondta Aizawa, aki épp mellettük ment el egy tál zsemlével.
- A senseinek is van jó pár rendezetlen ügye ezzel a királlyal.
- Jó, övé lehet a kegyelemdöfés. De én is ki fogom venni a részem a gyilkosságból. Még sosem akartam ennyire ártani valakinek, csak Gin Keitaronak.
- Hidd el, őt én is szívesen elverném. De már nincs mit tenni, hiszen hátrahagytuk őt is és a többi hagyományőrültet is.
Miközben arról beszéltek, hogy melyikük kit akar holtra verni, elérkeztek Bakugo és Midoriya szobájához.
- Direkt így kértük nektek a senseiel, hogy együtt lehessetek - Eijiro kinyitotta az ajtót, és a szárnyait behúzva belépett a hangulatos kis helyiségbe.
Bakugo utána ment, és csodálkozva nézett körbe. A falak enyhén lekerekítettek voltak, és kellemes, halványzöld színük volt. A szobába négy, kerek ablakon keresztül jutott be az alkonyi fény, és a kinti fagy ellenére kellemes meleg volt bent, pedig még csak egy kandalló sem állt a helyiségben.
A berendezést egy íróasztal, két fotel, egy nagy szekrény és egy kétszemélyes ágy alkotta. Az ablakok szélén a falnál egy árnyalattal sötétebb függönyök lógtak. Az ágynemű valamint az ülőgarnitúrák huzatja is ehhez hasonló volt, csak halványsárga virágminták díszítették őket.
- Szép. Deku imádni fogja - nézett körbe Bakugo.
- Midoriya nem jött veletek?
- Az apjával maradt. Szerintem egy jó ideig még nem fog visszajönni.
- Oh... én visszamegyek a többiekhez, a sensei azt mondta, beszélni akar velem és Minával. Szép estét, Bakugo!
- Jó éjt neked is.
YOU ARE READING
Egy új élet felé - Bakudeku [BEFEJEZETT]
FanfictionAki nem szereti a yaoit, az bele se kezdjen. Bakugo Katsuki. Törzsének eljövendő vezetője, kitüntetett harcos. Sok barátja van, az egész Sárkánytörzs tiszteli. De elege van az elvárásokból. Gyűlöli, hogy mások akarják irányítani az életét. Mikor meg...