Izuku szemszöge:
Hallotta a villámcsapást, és látta a fényt. Denki hatalmas erőt szabadított fel. Magában imádkozott a többiekért, miközben egy adag magot őrölt le.
A mozsártörő megállt a kezében egy pillanatra, mikor kinyílt a rendelő ajtaja, és Hitoshi lépett be rajta.
- Ugye nincs semmi bajuk? - kérdezte a fiú aggódva.
- Fogalmam sincs, de nagyon remélem, hogy mind jól vannak - sóhajtotta Izuku. - Végül is, erősek. Erősebbek, mint hinnénk.
Nyelt egyet, és folytatta a munkát. Nagyon rossz előérzete volt, és ez semmiben se segített neki.
Hitoshi odaballagott az egyik polchoz, és épp nyúlt volna az egyik üvegcséért, mikor hirtelen az ajtó felé kapta a fejét.
- Te hallod ezt...?
- Micsodát?
- Hagyd abba amit csinálsz! - kiáltott fel a fiú, és Izuku érezte, hogy talán akaratán kívül is aktiválta a képességét.
A keze megdermedt, és meg se tudott szólalni. A beálló csendben ő is meghallotta.
Távoli, riadt kiáltások és sikolyok, majd mintha valami nagy és súlyos esne le valahonnan.
- Mi történhetett?!
Hitoshi kisietett a rendelőből, magára hagyva Izukut, aki végre felszabadult a varázs alól. Megrázta a fejét, és a mozsárt letéve utánaigyekezett.
Mikor kiért az épület erkélyére, felkiáltott döbbenetében és rémületében. A fák közül több is kék lángokban áll. Dabi és Toga a Szent Fa felé gyalogoltak szinte komótosan, ám nem voltak egyedül. Mellettük jött vagy még tíz másik ember is, akik szintén ott tettek kárt a fákban és a házakban, ahol csak tudtak.
Aki az útjukba került, megölték, és volt pár izgatottabb emberük is, akik élvezettel vettek részt a pusztításban. A lakók fejvesztve menekültek, tombolt a káosz.
Hirtelen Ishiyama és Kamui ugrottak a képbe. Egyikük a fákról zuhant alá, míg a másik mintha a földből bújt volna ki.
- Nem kérdezünk semmit, mert nem érdekel, hogy kik vagytok, vagy honnan jöttetek.
- Egyetlen kérésünk van: Most azonnal hagyjátok el az erdőt!
A két védelmező fegyver nélkül, a mágiájukban bízva vettek fel támadó pózt.
- Nem fogjuk elhagyni az erdőt, amíg meg nem szereztük amit akartunk - válaszolt nyugodtan Dabi, lehúzva övéről az ostorát. - Adjátok át nekünk Todoroki Reit és Fuyumit, és Midoriya Izukut. Ha a kérésünket teljesítitek, talán megkíméljük az életeteket. Az erdőtöktől pedig búcsúzzatok.
- A holtestünkön át.
- Nekem tökmindegy - vonta meg a vállát Dabi. - Compress, Twice, Toga, ti itt maradtok. A többiek szétszóródnak és megkeresik őket. Mindenki mással azt tesztek, amit akartok. Mozgás!
A férfi jéghideg tekintete körbevándorolt a lángoló környezetben. Izuku kezét a hasára szorítva gyorsan lebukott, hogy ne lássák meg.
Bekúszott az ajtón, felegyenesedett, és futásnak eredt. Meg kellett keresnie Izumit. Legutoljára az Asui testvérekkel látta, és a Szent Fára mentek. Befordult egy kanyarba, ahonnét két függőhídon keresztül eljuthatott a céljához.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy új élet felé - Bakudeku [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarAki nem szereti a yaoit, az bele se kezdjen. Bakugo Katsuki. Törzsének eljövendő vezetője, kitüntetett harcos. Sok barátja van, az egész Sárkánytörzs tiszteli. De elege van az elvárásokból. Gyűlöli, hogy mások akarják irányítani az életét. Mikor meg...