Birbirimize meydan okuduk

4K 268 330
                                    

Bu bölüm çok uzun oldu yazarken öldüm.

Alec:

Yaklaşık bir haftadır enstitüye kapatmıştım kendimi. Ya etrafta terör estiriyordum ya da odamda film izliyordum.

Underhill odama gelince de genelde kovuyordum. Bazen birlikte film izliyorduk.

Genelde bana yaklaşmaya çalışıyordu ama son zamanlarda yüz alamayınca pes etti. Neden yüz vermediğimi ben de bilmiyorum.

"Yeter artık bu kadar, kalk dışarı çıkıyoruz."

Underhill aniden odaya daldığında yerimden sıçramıştım resmen.

"Ben dışarı çıkmak istemiyorum."

"Ama çıkacağız, bırak şu kitabı. Önceden sana kitap okutmaya çalışırdım okumazdın,  şimdi elinden düşmüyor."

Elimdeki kitabı çekip aldı ve yana bıraktı.

"Bak Underhill..."

"Beş dakika içinde hazır ol, seni kapıda bekliyorum."

...

Tüm itirazlarıma rağmen Underhill beni dışarıya çıkarmıştı. Şu an club tarzı bir yerdeydik ve ben dans eden insanlara sinir bozucu bakışlar atıyordum.

"Gelmek zorunda mıydık?"

"Evet öyleydik çünkü sen kendini enstitüye tıkma kararı almıştın."

"Halimden memnundum ama." Dediğimde etrafı incelemeye devam etmiştim. O an gözüm ilerideki bir kişiye takıldı.

Magnus...

"Onun burada ne işi var?" Dediğimde Underhill de baktığım yere doğru kafasını çevirdi.

"Hiçbir fikrim yok."

Magnus yanında duran ve başında boynuzları olan adamla konuşurken son derece mutlu gözüküyordu.

"Yeni sevgilisi hayırlı olsun." Deyip elimdeki içkiyi kafaya diktim. O an Magnus'un bakışlarını üstümde hissetmiştim.

Bizi gördüğü anda birkaç saniye bizi süzüp sonrasında sahte bir gülümseme ile yanımıza yaklaşmaya başladı.

"Bakın  burada kimler varmış? Alec ve ismini bilmediğim bir gölge avcısı."

Underhill ona ismini söyleyip elini uzattığında Magnus onun eline küçük bir bakış atın yalandan elini sıktı.

"Burası da mı senin mekanın?"

"Hayır, sadece Ragnor ile eğlenmeye gelmiştik."

"Alec ben ikimize içki alıp geliyorum." Underhill masadan uzaklaşırken Magnus ile baş başa kalmıştık.

"Arkadaşını çok boynuzlamışsın, baksana boynuzları görünür hale gelmiş."

Ragnor denen adam bize doğru bakıp gülümserken iğreti bir şekilde bakışlarımı kaçırdım.

"Ragnor arkadaşımdır Alec, boynuzlamışsam da Catarina ile boynuzlamışımdır. İkisi de yakın arkadaşlarım."

"Herkes de senin arkadaşın, oysaki etrafında onlarca seçenek var sanıyordum."

"Var zaten. İstesem bu bardaki insanların yarısı benim için seçenek oluşturur."

Underhill elinde iki içkiyle gelirken ona uzakta kalmasını söyleyen bakışlar atmıştım. Anlamış olacak ki ileride bir masaya oturdu.

Good Distraction (Malec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin