Oyun sonu

4.2K 313 324
                                    

Atmayacağım dedim ama dayanamıyorum siz pes edene kadar atacağım sanırım snemejeke

"Nasıl geçti bakalım Magnus ile zamanların?"

Izzy ve Jace odamda beni bekliyorlardı ve girdiğim anda imalı bakışları üstüme çevrilmişti.

"İyi dikkat dağıttım. Siz neler yaptınız?"

"Bizim ne yaptığımız değil senin ne yaptığın önemli." Dedi Izzy yanıma yaklaşarak. "Her yanına sim bulaşmış."

İmalı imalı gülüp gömleğimdeki parlak şeyleri silkmeye başladı.

"Biraz daha geç kalsanız sonu iyi bitmeyecekti. Beni boşverin şimdi, bir şeyler bulabildiniz mi?"

"Mekanda bir şeytanla karşılaştık ve Jace onu konuşturdu. Haftaya salı olacak partiyi ve mekanın yerini söyledi bize. Tabi sonra Jace onu öldürdü."

"Tamamdır, o zaman haftaya salı nereye gitmemiz gerektiğini biliyoruz."

"Magnus çekici miydi? Onun hakkında bu tarz şeyler duymuştum. Kimsenin ona karşı koyamaması ile ilgili bir şeyler..."

"O kadar da abartılacak bir yanı yoktu Izzy. Sıradan bir büyücü işte, sadece parlak şeyler giyiyor."

"Sen ne anlarsın ki..."

"Izzy o sadece... işini biliyor hepsi bu."

"İşini bilmesi bu işte iyi olması demek zaten."

"Keşke fırsatı değerlendirseydin."

"Izzy yeter." Dedi Jace sinirle. "Kardeşimiz bir büyücü ile mi birlikte olsun istiyorsun."

"O sıradan bir büyücü değil, o bir baş büyücü Jace. En güçlü büyücü ve bu cidden onu birkaç kat daha çekici hale getiriyor."

"Cidden düşündüğün kadar bir durum yok ortada."

"Her neyse göreve odaklanalım değil mi Alec?"

"Bence de göreve odaklansak iyi olur."

...

Salı gecesi şeytanın verdiği adrese gitmiştik ve tahmin edin ben yine ne oldum?

Tabiki dikkat dağıtıcı...

Geçen sefer yatağa atamadı ya bu sefer kesin  atar...

Bara yaklaşıp bir içki istedim ve etrafı süzmeye başladım.

Ya Magnus biz gelmeden partiye indiyse... o zaman şansım olmazdı.

Ama parti bence bu kadar erken başlamaz.

Partiler kaçta başlar ki?

Ben bunları düşünürken sırtımda bir el hissetmiştim. Sonrasında yanıma birisi oturdu.

"Seni buralarda ilk kez görüyorum."

Magnus geldi sanarken yanıma hiç tanımadığım bir adam oturmuştu ve beni aç gözlerle süzüyordu. Harika değil de ne?

"Çünkü ilk defa geliyorum."

"Yalnız sen aşırı seksi bir parçasın. Buraya ilk defa gelmen büyük hata. Bundan sonra çok sık gelmelisin."

"Bak seninle uğraşamam tamam mı? Uzaklaş."

"Birisini mi bekliyorsun?" Dedi bana yaklaşarak. "Ondan daha iyiyimdir eminim."

"Buna emin misin? Geldiğinde ona da bunu söyle olur mu?"

"Bak gölge avcısı, benle ilgilenmemeni gölge avcısı olmana veriyorum ama cidden... geceyi güzel sonuçlandırabiliriz."

Good Distraction (Malec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin