"Siz sevgili mi oldunuz?" Dedi annem tek kaşını havaya kaldırıp ikimizi süzerek. Şu an açıkçası biraz tırsıyorum.
"Biraz öyle oldu."
"Magnus Bane ile sevgilisiniz."
İkinci kez söylemişti bunu.
"Evet anne, ilk söylediğinde de onaylamıştım."
"Dünya üstündeki tüm erkekler bitti ve sen Magnus'u mu buldun?" Bunu derken göz ucuyla Magnus'a bakmıştı. Magnus zaten konuşamıyordu.
"Bitmedi ama ben yine de Magnus'u buldum."
"Babana söyledin mi?"
"Onunla konuşmuyoruz sen de biliyorsun. Söylemek istemiyorum."
"Pekala... Hala daha beynim neden böyle bir şey yaptığını sorguluyor ama tamam. Sanırım sen de ben de berbat tercihler yapıyoruz. Umarım senin sonun benimkine benzemez."
"Benzemez merak etme." Dedim elimi uzatıp Magnus'un elini tutarak.
"Öyle olsun bakalım. Ne zamandır var aranızdaki bu olay?"
"Uzun bir zamandır var ama yeni sevgili olduk."
Kendimi sorgu odasında gibi hissettim.
"Kimler biliyor?"
"Genel olarak herkes. Bir kere enstitü içinde onu öpmüştüm de."
Annem derin bir soluk alıp verdi, resmen kendine hakim olmak için üstün bir çaba sarf ediyordu.
"Geçici bir şey mi peki?"
"Sanmıyorum, uzun zamandır geçmedi çünkü."
"Sorgulamayacağım."
"Cidden mi? Oysaki son beş dakikadır odada eksik olan tek şey sorgu lambası."
Annem ikinci kez derin bir soluk aldı.
"Tamam öyle olsun, bakalım ne kadar devam edecek bu şey."
Annem yanımızdan uzaklaşırken ben de göz ucuyla Magnus'a bakmıştım.
"O kadar da kötü geçmedi." Dedi bana dönerek. "Daha kötü bir tepki bekliyordum."
"Sen yokken daha büyük bir tepki verecektir eminim. Delirdiğimi düşünüyor o şu an."
"Belki de delirdin. Benle sevgili olmak akıl işi değil çünkü."
Uzanıp dudaklarına bir öpücük bıraktım.
"Cidden değil ama katlanacağım artık sana. Nasıl olacak ben de bilmiyorum."
"Katlanmak? Asıl ben sana nasıl katlanacağım?"
"Ben dünyanın en net insanıyım Magnus, zorlanmazsın."
"Ne netliği be! Bir gün beni öpüp sonra Magnus olmaz bizim aramızda bir şey deyip beynimi siktin durdun. Nerede netliğin senin?"
"Şimdi öyle konulara girmesek nasıl olur?" Deyip belinden sarıldım ona. "Ne güzel annemle de konuştuk ve bir ilişkimiz var artık öyle değil mi?"
"Yaniii, bana yaşattığın şeyleri görmezden gelirsek öyle." Deyip arkadaki masaya yaslandı.
"Ne yaşatmışım ki ben sana?"
"Sayayım mı cidden? Öncelikle beni tüm olanlardan sorumlu tuttuğunuz için beni kandırıp oyalamaya çalıştın ve güzel de başardın. Yetmedi bunu ikinci kez yaptın, sonra da beni kelepçeledin. Sorgu sırasında bayağı ağır laflar ettin, kılıç sorgusunu geçmeme rağmen bana inanmadın. Sonra..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Distraction (Malec)
FanfictionMagnus; düzenlediği partiler yüzünden Clave ve gölge avcılarının dikkatini çekerken, partileri inkar ederek daha çok şüphe çekmekteydi. Birkaç sıradanın bu partilerde ölmüş olması düşüncesi Alec, Izzy ve Jace için bardağı taşıran son damla olmuştu. ...