"Magnuuuuss! Magnus bir daha ölsem Alec'i yem filan yapmam çıkar buradan beniiiii."
Şu an Magnus ile bir gölün kıyısındayız ve beni buraya Jace'in cezasını izletmeye getirdi.
Onu ördeklerle kaplı bir göle atmıştı ve Jace iki defa bayılmasına rağmen her defasında büyüsüyle onu uyandırıp bu eziyete devam etmişti.
"Ben yeterli dediğim zaman bitecek!"
Üstüne doğru gelen bir ördekten yüzerek kaçmaya çalışıyordu şu an.
"Magnus bence de yeter." Dememle bana bir bakış attı ve anında sustum. Ama Jace'in korkusunu hissettiğim için onu bir an önce kurtarmak da istiyordum.
"Magnuuuuus lütfen... bir daha değil bunu yapmak teklif bile sunmam. Düşünmem bile."
"Magnus şöyle düşün, zamanında Jace bana bu teklifi yapmasa seninle tanışıp yakınlaşamazdık."
Elimdeki tüm imkanları kullanıp onu ikna etmeye çalışıyordum.
"Bu hafifletici sebep olabilir sanırım."
Elini havada sallayıp çığlıklar atan Jace'i büyüsüyle havaya kaldırdı.
"Bir dahaki sefer büyümle dev bir ördek yaratırım ve seni onun üstüne bağlarım. Bayılmaman için de bir büyü yaparım duydun mu beni?"
"Duydum, bir daha diye bir şey olmayacak."
Onu kıyıya bıraktığı zaman ben de hızlıca onun yanına gitmiştim.
"Sevgilin psikopat!"
"Farkındayım."
"Çığlık atmaktan boğazım ağrıdı ve de bir sürü su yuttum."
"Onun da farkındayım." Diyerek onu ayağa kaldırdım ve sakinleşene kadar da kolunun altında bekledim.
"Şuradan gidelim mi bir an önce? Çünkü bu ördekler çok korkunçlar."
"Tamam gidelim. Magnus artık gidebilir miyiz?"
"Bence de gidelim, enstitüde şu an eğlenceli şeyler oluyordur. Izzy cezasını görmüştür çoktan."
"Ona ne yaptın ki?" Dedim merakla.
"Gidince görürsünüz."
Bir portal açtığında iyiden iyiye meraklanmış halde portaldan geçtim. Jace'i de olduğumuz yere bırakmıştım.
Tam o anda kulağına Izzy'nin çığlığı doldu.
"Ve işte, cezası ile tanışmış olmalı."
Izzy odaya daldığında onu görmemle kahkahayı basmam bir olmuştu.
Yüzünün her yerinde sivilceler vardı ve saçları berbat haldeydi.
"BUNU SEN YAPTIN DEĞİL Mİ SENİ PİS BÜYÜCÜ. HEMEN DÜZELT BENİ, HEMEN!"
"Ne yazık ki bunu yapamam, üç gün sürecek bir büyü yaptım çünkü. Ayrıca saçlarına ne yaparsan yap düzelmeyecekler.
Izzy sinirle Magnus'un üstüne atlayıp onu boğmaya başladığında Jace ile yerde oturmuş onların bu haline kahkaha atıyorduk."Seni öldürürüm ben, enişte katili mi yapacaksın sen beni bu yaşımda!!"
Magnus onu büyüsü ile kendinden uzaklaştırdığı zaman Izzy odada bulunan her şeyi Magnus'a fırlatmaya başladı.
"Ben sizin ilişkiniz için ne kadar uğraştım biliyor musun sen hain büyücü! Haram olsun sana verdiğim emekler! Şu yüzümün haline bak delireceğim az kaldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Distraction (Malec)
FanfictionMagnus; düzenlediği partiler yüzünden Clave ve gölge avcılarının dikkatini çekerken, partileri inkar ederek daha çok şüphe çekmekteydi. Birkaç sıradanın bu partilerde ölmüş olması düşüncesi Alec, Izzy ve Jace için bardağı taşıran son damla olmuştu. ...