Bu hikaye neden hoşuma gitti bilmiyorum ama yazarken manyak eğleniyorum umarım siz de okurken eğlenirsiniz. (Hikaye komik değil oysaki 😂😂)
Elimdeki ok kılıfını yana fırlatıp sinirle iç çektim.
"Neden ben olmak zorundayım?" Dedim Jace'i süzerek.
"Alec ben de bunu yapmak istemiyorum ama birisi onun dikkatini dağıtmalı ve burada bunu en iyi sen yaparsın."
"Gay olduğum için mi?"
"Onun dikkatini çekebileceğin için. Ama tabi biraz o da var."
"İstersen ben yaparım Alec, sonuçta Magnus biseksüel ve eminim onun dikkatini dağıtabilirim." Dedi Izzy öne atılarak.
"Hayır hayır, olay anlaşılırsa anında sana zarar verebilir. Ben yaparım."
"İstersen görevden vazgeçelim." Dedi Jace tereddüt ederek. "Dikkat dağıtıcı olabilirsin ama daha çok Magnus'un yüzünü dağıtacak gibisin."
"Onun da zamanı gelecek. O yaşlı büyücü her defasında işlerimize çomak sokuyor."
Magnus'un elinde inanılmaz derecede güçlü kara büyü malzemeleri vardı. Kendisinin yer altı partileri verdiğini biliyorduk ve bu partilerde sadece büyücüler değil, şeytanlar, seelielar, vampirler de oluyordu.
Bu partilerin ne yerlerini ne de zamanlarını bulabilmiştik. Çok iyi korunan istihbaratları vardı.
Ama geçenlerde, o partilerden birisinde birkaç sıradanın öldürüldüğü haberini aldık. Bu da bardağı taşıran son damlaydı.
Clave Magnus'a müdahale edecek şeyler yapmayı çok denemişti ama hiçbir şekilde kanıtlanamadığı için her defasında elleri boş döndüler.
Biz de onlara gizli bir örgüt oluşturmayı teklif ettik ama bunun son derece tehlikeli olduğunu söylediler. Yine de kabul ettiler ve şimdi de planlarımızı yapıyoruz.
Eğer o partileri ve sıradanların ölümüne dair delilleri bulabilirsek Magnus'u Clave'e teslim ederek ceza almasını sağlayabilirdik.
Tek sorun, Magnus şu ana kadar gördüğümüz en zeki ve güçlü büyücüydü. Ona yaklaşmak bir yana konuşmak bile cesaret istiyordu.
Ama mekanını araştırmak zorundaydık.
Daha önce birçok yolla bunu denedik, görüntü değiştirme, görünmez olma gibi ama Magnus dikkatli birisiydi ve her defasında yakalanmanın eşiğinden döndük.
Şimdi ise yeni bir plan yapmıştık, ben mekana normal bir gölge avcısı gibi gidecektim ve zaten gittiğim anda Magnus'un dikkati üstüme çevrilecekti. Onun dikkatini mekandan ve partiden uzaklaştırabilirsem bizimkiler mekanı arayarak ip ucu bulmaya çalışacaklar.
Tehlikeli ve riskli bir plan.
Ve ben Magnus'tan tiksinti duyuyorum...
"O zaman yarın gece yapıyoruz öyle değil mi?"
"Yapıyoruz, sonuçları ne olursa olsun yapıyoruz."
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Distraction (Malec)
FanficMagnus; düzenlediği partiler yüzünden Clave ve gölge avcılarının dikkatini çekerken, partileri inkar ederek daha çok şüphe çekmekteydi. Birkaç sıradanın bu partilerde ölmüş olması düşüncesi Alec, Izzy ve Jace için bardağı taşıran son damla olmuştu. ...