Pak jsem usla..
Emma
Vztala jsem a protože měl být koncert tak jsem si chystala věci a šla vzbudit Lili ať se můžeme nasnídat.
Budila jsem Lili.Emmo nech mě spát. Ne NENECHÁM ospalče dnes je koncert zapomnělas. Ne nezapomněla. A už byla vzhůru no vida obleč se a jdeme na snídani řelka jsem ji a ona teda šla.Lili
Tak pojď ty budíčku. No dovol. Dovolím zasmála jsem se a šla za Emmou, protože já moc na tu angličtinu nejsem a Emma tak ta už od malička umí plinule anglicky a to se začala učit až v 3 třídě anglicky ale anglicky umela, už dřív je to zajímavé.Emma
Už od rána co jsem se vzbudila hraju, že jsem v pohodě ale při tom zdaleka nejsem, zdál se mi sen o tom jak tu jsem jako malinká holčička a vede me jaká si paní do pokoje protože maminka nemohla a pak jak si hraju s plišovím medvídkem který hraje nějakou muziku a pak jsem se vzbudila něco mi říká jako kdyby jsem tady, už někdy byla ale proč, proč nechápala jsem jsem tak strašně zmatená.Lili
Em co si dáš na snídani byla strašně mimo neposlouchal mě a nejspíš přemýšlela. Emmo řekla jsem víc nahlas a zabralo to. Emmo posloucháš mě vůbec. *Ne promiň já já jsem se zamyslela. Promiň říkalas něco*. Ne jen jsem se ptala co jo dáš za jídlo nic víc. *aha*Em přemýšlela jsi nad tím jménem že? *ne jen trochu ale to neřeš. *Hele Em neřeš to jo možná se jen spletla ale nesmíš se tím trápit jo slib mi to. *No já nevím ale slibyt ti to nemůžu to nejde promiň. *No tak dobře ale pokus se jo. *jo pokusím se. *Odpoledne
Už se začínáme chystat a tak za hoďku začiná koncert já se tak těším strašně moc řekla Emma. Já taky, já taky.Za necelou hoďku jsme byli obě připravené a tak jsme se rozhodli už jít.
Koncert
Už jsme šli dovnitř na svá místa a byly jsme tak natěšené, že jsme málem pištěli. Aréna se plnila a plnila lidma a mi jsme se nemohli dočkat. Najednou jsem potřebovala jít na toaletu ale nechtěla jsem se ztratit Lili tak jsem ji oznámila že potřebuji jít ehmm na toaletu. Lili mi řekla že se nemusím bát že bych jí ztratila ať klidně jdu sama protože popravdě nechtělo se mi jít s Lili no tak vzhledem k tomu, že je to divné, když to no... čůrate a ono to jde slyšet.
Tak jsem souhlasila a vydala se směr toaleta.
Už jsem vcházela dovnitř, když jsem uslyšela povědomé hlasy vím, kdo to byl poznala jsem to. Byl to Louis a Harry mluvili anglicky já jim ale rozuměla na slovo úplně mě fascinuje to, že už od mala mohlo mi být tak 5 let umím plynule anglicky a to jsem se od nikoho neučila ani ve školce jsem neměla základ angličtiny například barvy, abecedu nebo číslovky nic s toho ale přesto umím anglicky už od mala je to zvláštní.
Na chvilky jsem se zamyslela ale pak jsem uslyšela něco v tom smyslu.
*
Harry hele musíš to zvládnout aji my všichni je to pro všechny moc těžké s hlavně zlomil se mu hlas. Louisi já vím to bude dobré jo musíme být silní ale hlavně ty vím, že tvá máma je na tom zle ale ona to zvládne uvidíš je na tebe moc pišná jo. Jo já vím Harry a děkuji ti. Ale prosím tě nemáš za co. *A dál jsem, už neposlouchala to o čem se Louí a Harry bavili mi doslova vyrazilo dech na ten záchod jsem nakonec nešla radši jsem se vrátila za Lili a nic jsem ji neřekla. Za nějakou dobu se zaplo na velké obrazovce odpočítávání a koncert začal. Už pár písniček se zazpívalo a pak se ozvali první tóny history a mi jsme začaly plakát, protože tato písnička je strašně emotivní a snaží se zdělit nám něco a to, že kluci si chtějí asi dát pauzu a no to já ani nechci pomýslet ale zase chci aby byli kluci šťastní to je důležitější. Jak dozpívali tak Liam se ujal slova a začal nám děkoval a vše musela jsem to i překládat Lili protože ta jen smutné stala a neměla ani tušení o čem kluci mluví bylo mi jí líto. A pak se to stalo kluci oznámili pauzu a všichni strašně začali řvát, že ne to ne to nemůžou prosili ale já jsem pochopila, že kluci podle virazu byli taky smutní ale prostě potřebovaly pauzu pak se slova ujal Louí začal říkat* Lidi nebuďte smutní já vás chápu opravdu ale musíte pochopit i vy nás a navíc my nekončime my si jen dáváme na nějaký čas pauzu chceme skusim i něco nového a jednou se hodláme k sobě vrátit to slibujeme ale nechceme aby jste byli sklamaní všechny z vás tady a po celém světě miluje a teď potřebujeme vaší podporu dořekl a já se cítila tak strašně já nevím no jako bych najednou Louího hlas zněl trochu jinak ve zkutečnosti jak na videu a tak no, prostě mi to připadalo jako bych ten hlas znala ale nevím od kud vše od toho co jseme sem přijeli se mi zdá strašně povědomé a nevím proč. Začala jsem ještě více brečet a Lili se mě začala ptát co Louis říkal a proč tak brečím tak jsem ji to řekla a ona račala brečet taky.
Kluci se rozloučili a šli do zákulisí. A my s Lili jsme šli protože jsme měli aji VIP kartičky tak jsme šli ke dveřím, kdy se za chvíli uvidíme s kluky tak strašně se těšíme teď snad se Lili naučila trochu to co chtěla klukům říct to by byl totiž trapas.
Zaklepala jsem na dveře a za malí okamžik se ozvalo dále tak jsme vztoupily a uviděla jsem 4 nádherné kluky bylo vidět že brečeli a drží se ale podstatě jim to moc nešlo a šel tam jim Stella po tváři jedna neposedná slza.* Emma* Ahojte kluci řekla jsem. A Lili nebyla schopna slova. Kluci hned odpověděli ahoj a řekli ať si sedneme ale já si před tím než jsem si sedla přišla ke klukům a každěho objala postupně a řekla pár slov každému to stejné. Řekla jsem : Liame já vím že je to pro vás těžté to i pro nás ale nebuďte smutní přece se chcete k sobě vrátit a teď i něco nového vyskoušet a my fanynky to pochopíme a budeme vás podporovat a mít stejně moc hrozně moc rádi a hlavní je že budete vy šťastní jo. A to jsem řekla všem. A všichni mi pak řekli že mi děkuji že lepší faninku mít nemohli a já jen řekla, že určitě ano. Ale Louis mě trochu zarazil, protože se mě zeptal jestli se od někud neznáme a já řekla že asi ne, protože na koncertě jsem poprvé a na dovolené jsem nikdy nebyla tak nejspíš ne. A pak jsme si povídali. No a skama jste přijeli se na nás podívat zeptal se Louis. A Lili odpověděla že z České republiky a Louis na to zareágoval tak že opravdu vážně já bych typoval tak Doncaster podle přízvuk protože ty E-m že. Ano jsem Emma. Protože Em mluvíš fakt hezky plynule. *Emma *no já nevím já už od malička umím anglicky tak mluvit a přitom mě to nikdo neučil tak je to zvláštní. Louisi ne všichni musí být z tvé rodné země řekl že smíchem Liam a všichni se začali smát. Louis * no co ale přízvuk však to slyšíte ne. A všichni naráz řekli jo a já jsem byla zmatená.....
Nikdy jsem nečekala, že když přijedu sem se stane tolik divných ale zajímavých věcí.
ČTEŠ
Šťasný konec
ActionJe to o 16 leté holce, která miluje one direction ale mezi kluky to, už moc neklape a chťejí pauzu. Co to nebo ta pauza změní Emmě na životě?Nebo to bude právě ona, která zachrání kapelu? To a dálší věci se dovíte v příběhu.