Lottie
Kluci si přečetli ty zprávy a hned všichni posmutněli, protože byli na Zayna naštvaní a on za to vlastně nemohl nakonec kluci vymysleli, že stim půjde na policii ať chytnou toho debila s prominutím ale to fak jinak nejde říct.
Kluci a, kdy tam půjdeme? Zeptám se a to, už Louis říká, že půjdou tam s klukama teď hned a já si půjdu lehnout protože „mám odpočívat" ach jo povzdechnu. Jaký pak ach jo Lottie moc dobře víš, že máš odpočivat. Jo Louisi ale já chci jít svá a protože podstatě jsem na to přišla já a musím jim to vysvětlit a hádám, že se ještě nenahlasilo to, že mě málem zabil no o snad jo? No to se nahlásil hned jak jsi nám řekla, že to byl no ten chlap.
No dobře ale stejnak musím jít a když je řeč o tom chlapovi říkejte mu gorila protože to gorila je.
Všichni se začali smát a hlasitě hned jsem řekla ať se stiši, že narodil od nich tu spí dalšich 6 lidi a nepotřebuji se vzbudit dořeknu a, už nasedam do auta. Cesta utekla rychle a my jsme staly u policejní stanice a vešli jsme dovnitř hned si nás všiml jeden pán, kterému jsme vše řekli a pak podali telefon a on řekl , že děkuje a máme jet domů si odpočinout a, že už ho hledají a několik lidí našli a sedí zatím za pár dní nás zavolají na identifikaci tak jsme souhlasili a jeli zpět k našemu domu.
Vešli jsme dovnitř a Louis řekl Harrymu ať nejí banány, protože je mají holky na snídani do školy je totiž pondělí, ale Harrymu to bylo úplně jedno snědl všechny banány a řekl Louímu smůla kámo. Já se rozejdu od kluků do kuchyně a najdu tam Nialla. Nialle co tu proboha děláš? Řeknu, když uvidím Nialla jak vyjídá lednici.Niall*
No já jím vadí.Ja**
To vidím a nevadí ale prosím tě hlavně ať tam něco zůstane jo.Niall*
No jo neboj.Já**
Vduchu si řeknu no jo ale já se právě bojím a odejdu.Rozhodnu se jít podívat do pokoje holek jestly ještě spí.
Otevřu dveře, kde spí daisy a Phoebe
ale místo spících holek uvidím unavené dvě holky, které pláčou.
Holky co se stalo proč pláčete pojďte ke mě.
Phoebe odpoví, že nic, ale já vím, že se něco děje a až teď uvidím fotku mámy jak tam jsou všichni celá rodina ale já tam nejsem.
Holky chcete o tom mluvit. Obě se na mě podívají zmateně a já zas ukážu směrem k fotce a tak holky přikívnou.
Víte já vím, že je to pro vás, těžké strata mámy já to vím holky já ji taky ztratila stejně jako vy a celá rodina a nejhorší je na tom to, že vy jste s mámou žili ale já o vás a o ní nevěděla a, když jsem to zjistila tak, už pozdě naše máma se semnou rozloučila a odešla nám je to, težké a moc ale hele máma je tu pořád s náma jo sice ne tak doslova ale v našich srdcích ano a určitě je jedním zvířátkem nebo rostlinou ale je tu snama ano tohle si říkejte, že je tu mezi náma někde jo.Ano Lottie děkujeme. Ale prosím vás to nestojí za řeč pojďte ke mě sluníčka moje.
Kéž by tu byl teď Louí řekla Phoebe. Jo kéž řekla Daisy. A teď mě napadla jedna věc Louí tu je přece uděláme překvápko.
Holky pojďte semnou ale počkat. Hledám po pokoji šátek nebo něco na zavázaní očí a mám to. Tak zavázat řeknu a holky zaknůčí, že ne chcou ale já, ůž Daisy utahuje šátek, aby nespadl, ale holky nebojte zachvilku si ho sundat jo. Phoebe řekne slibuješ. A já slibuji. Dovážu šátek Phoebe a vyrazíme na cestu. V jedné ruce držím Daisy a v druhé Phoebe. Tak holky teď se blíží schody tak pozor dám vám vědět. Tak teď. První, druhý, třetí schod a, už jsme stáli na chodbě dole kluci máš uviděli tak jsem jim naznačila půsou ať jsou potichu. Holky jsem dovedla, až ke klukům a Daisy se zeptala jestli si ten šátek může konečně sundat tak řeknu, že ano obě si sundání šátek zamrkaji, aby si zvykli na světlo a jakmile uvidí kluky a hlavně Louího hned ho obejmou.Louis
Lottie dovedla holky dolů a naznačila nám ať jsme potichu tak jsme udělali. Daisy po chvíli řekla jestli si může, už konečně sundat ten šátek a Lottie souhlasila. Holky si sundali šátek zamrkaji a jakmile mě uviděli mě obejmuli.
Ahoj holky proč ještě nespíte. Louí máma řekli naráz a já jsem je pochopil.
Nekdy taky mívám doby, kdy nespím a jen přemislim co jsem mohl udělat a máma by tu ještě byla.
Holky to bude dobré hlavně neplakejte jo. Jo chtělo se nám ale díky Lottie jsme to pochopili a už se nám nechce plakát.
Tak to jsem rád řeknu trochu zmateně, protože, když jsme úklidová holky já, tak stejnak plakal a trápili se. Holky a jako náš neobejmete řeknou trochu hraně uražene kluci a holky honem šli obejmout i kluky a já šel za Lottie.
Teda ségra jak jsi to dokázala uklidnit tak holky mě se to nikdy nepodařilo. No jo brácho to bude kouzlem víš řekne a já ji obejmu a ani nevím jak ale dostaneme se do medvediho obětí i s klukama a holkama.Holky si sedli na gauč a zaplní si televizi a my ostatní jsme si přisedli k nim a dívali se taky. Po půl hodině holky usnuli tak jseme s pomocí kluků jsme je zašli uložit do postele. Když jsme se vrátili tak Lottie, už taky spala tak jsem ji chtěl odnést ale Niall se nabídl, že Lottie odnese, že musím být, už unavený tak jsem souhlasil Niall odnesl Lottie do pokoje a po chvíli se vrátil.
Po několika dnech
Ráno se probudil do slunného dne kluci a Louis museli jet na turné ale slíbyli, že se vrátí co nejdříve. Protáhnu se a zašmátrám po noční stole, kde mám položeny svůj nový mobil. Zapnu ho a natukam heslo hned mi přijde upozornění, že mi přišla zpráva je od policie. Rozkliknu ti a stojí tam.
Dobrý den paní Charlotte Tomlinson prosíme dostavte se dnes kolem 14:30 k nám do stanice na identifikaci toho může děkuji neschle.
Podívám se na hodiny je půl desáté to jsem spala tak dlouho zhrazim se a začnu se připravovat abych alespoň vypadala jako člověk. Sejdu schody a vejdu do kuchyně ve, které je děda a vaří jak zjistím guláš.
Dám si jenom banán, protože vím, že pak nebudu jist oběd, když se teď najim.
Po jídle si pomalu jdu do obýváku, kde si sednu a pustím nějaký kanál s hudbou právě jde písnička od kluků one things jo kluci, už spolu nejsou ale písničky ano. Stejnak je musí nějak dát dohromady, protože vidím, že nejsou šťastní a Harry jak tu byli kluci tak byl hodně smutný a když jsme si volali já a Lili tak taky zněla smutně a nemohla jsem to zní dostat, takže musím to napravit. Po přemýšlení přiběhli dolů holky a zapištěli proč jsme je nevzbudili, když jsou v televizi kluci a já jen řekla proto, aby jste nebyli unavené písnička skončila a hodiny ukazovali 11: 50..........
ČTEŠ
Šťasný konec
ActionJe to o 16 leté holce, která miluje one direction ale mezi kluky to, už moc neklape a chťejí pauzu. Co to nebo ta pauza změní Emmě na životě?Nebo to bude právě ona, která zachrání kapelu? To a dálší věci se dovíte v příběhu.