Lottie
Rozklikla jsem první neznáme číslo ale vyskočil na mě jen něco od operátora. Šla jsem dal další bylo taky od operátora ale to další číslo bylo mi povědomé klikla jsem na to číslo a začetla se. Stalo tam:
Zayne teď co si přečteš tak zplniš nebo uvidíš. Půjdeš k medestu a k tomu chlápkovi, který vás dal dohromady a odejdeš ze skupiny a pokud tohle někomu řekneš nebo to nezplníš a nebo se budeš vídat s klukama, tak se někomu něco stane a nebo někoho zabijeme sté tvé skupinky rozumíš.
Otřásla jsem se a byla tam ještě jedna taková zpráva stalo tam.
A ještě něco stou tvou Perrie se rozejdi a to tak, že jí zanechej jen zprávu jestly ji uvidíš nebo se jen sejdete zabijeme ji jeti to jasné.
A poslední byla taková ale tu si Zayn nepřečetl.
Tak a poslední co uděláš chlapečka je, že podkaž jednu dívku jmenuje se Gigi Hadid ona o ničem neví ale budete spolu a po nějakém čase se rozejde tě ale to bude trvat strašně dlouho a jestli ne tak ublížíme tobě a nebo nějaké tvé rodině co na to říkáš hmm.
Ty zprávy byli hrozné a já si uvědomila a taky jsem to tušila, že Zayn za nic nemůže a že ho někdo vydíra a teď mě mrzelo ještě víc, že Louis odjel na turné a nemůžu mu to řic jo můžu mu zavolat po telefonu ale tohle se nedá jen tak řešit, takže potřebuji kluky, aby přijeli sem všichni kromě Zayna, protože mu můžou ublížit.
Podívám se znovu na to číslo a teď mi to dojde to je číslo gorili ale pracovní začne mi to vše docházet oni neublížili nikomu z kluků ale mě, protože Zayn se potkal s kluky a byl že všem v baru někdo ho musel vidět a pak ublížit mě potřebuji kluky teď hned.Zavolám Louímu a on to vezme je docela ospalí.
Já: Louí promiň já tě vzbudila?
Louis: ne to je vpoho co potřebuješ sis.
Já: víš Louí já bych potřebovala ať přijedete ty, Niall, Harry, Liam a Zayn ne prosím je to důležité jde o život prosím přijeďte.
Louis: počkej co stalo se něco?
Já: jo Louí stalo ale nejde to řešit po telefonu prosím přijeď aji s kluky kromě Zayna jo budu ti moc vděčná a ty mi taky.
Louis : dobře budu se snažit dorazit ale dnes to nepůjde, protože máma za 2h koncert a nejde to jen tak zrušit hned jak zakončí pojedu aji pro kluky ale nevím jestly budou mít čas já jim teď nemůžu zavolat.
Já: já jim zavolám jo ty je jenom vyzvednu děkuji ti moc ahoj.
Louis: ahoj.
A ukončila jsem hovor a obvolala všechny všichni souhlasili.
Protože je ráno tak si jdu udělat k snídani jogurt s banánem. Vše sním a jdu se podívat do obýváku jestli tam někdo není a vida jsou tu Daisy a Phoebe. Dobré ráno holky proč ještě nespíte je teprve 6 h? Zeptám se. A holky se jen podívají do země. Holky co je co se stalo? A to, už odpovi Daisy.No víš Louis odjel, už zas tak bez rozloučení jen napsal dopis ach jo.
Holky hele my to zvládnem mě taky Louí chybí ale nebojte on se vrátí budeme si volat a užívat si to tu jo.
Jo řekly obě naráz a pak mě obejmuli.
A ještě něco holky. Co zeptali se. Když budete hodné tak vám slibuji, že Louis zítra přijede.No tak to nepřijede posmutnela Phoebe. Neboj určitě přijede jo to ti slibuji jako, že se Charlotte Tomlinson jmenuji jo.
Tak dobře nakonec mi uvěřili obě dvě.
Celý den byl super, až na to ráno s holkama jsme odpoledne šli na procházku sice mám odpočívat ale nikdo se to nedozví ne a holky mi slíbili, že nic neřeknou. Po prachazce jsem byla unavená tak jsem si šla lehnout ale usnout jsem nemohla, takže jsem jen ležela pak byla večeře a všichni se šli dívat na telku tak já taky asi po čtyřech pohádkách jsem všem popřála dobrou noc a šla se připravit ke spánku osprchovat se a hygiena a vše trvalo asi 20 min a pak jsem si lehla a usla zas se mi zdál sen s minulostí.........................
Ráno jsem se vzbudila a slyšela jsem někoho odemikat klíčem dveře podívala jsem se na hodiny a je teprve 5 hodin ráno obleknu se do normálního oblečení a jdu se podívat kdo to je.
Sejdu první 3 schody a zahlednu Louise a kluky jdu potichu za něma stojím za Louisem a opatrně ho obejmu a on se leskne a hned se otočí.
Ahoj Lottie proč ještě nespíš? Zeptal se a já jsem řekla. No já se vzbudila no ale ráda vás tu vidím.
No asi si říkáte proč jsem vás zavolala no je to důležité a je dobré , že všichni ještě spí no tak k veči.
Víš Louí jak jsem tě poprosila ať mě ještě před tím než pojedeme sem vezmeš do vaší vili no tak jsem tam šla pro jednu věc.ano myslím náramek po mámě ne. Skočil mi Loui do řeči. Ano řekla jsem, že tam jdu pro náramek ale vlastně jsem tam šla pro telefon Zayna proto tu taky Zayn není hned vám to vysvětlím.
V ten den co mě přepadli a odvlékli, až do Česka jsme byli v baru já se opila ale ne moc sice to tak vipadalo ale nebyla jsem až tak moc no a Zayn se nabídl, že mě odveze do vili no a on mě uložil do postele a chvíli zůstal sedět na gauči ve vile já jsem chtěla si pro něco zajít ale jakmile jsem ho zaslechla něco říkat, tak že mě všechen alkohol vyprchal to co říkál je teď jedno ale stalo se to, že Zayn odešel za vama a já sešla schody a hledala jsem něco jestli nezapomněl a zapoměl telefon snažila jsem se zjistit heslo ale nešlo to a pak mě někdo praštil a já upustila telefon věděla jsem, že zapadl za gauč a tak jsem tě Louí poprosila ať mě tam zavezeš.
Aha tak proto jsi se ptala co má Zayn nejradši řekl Louis
Ano Louí no a díky tobě jsem se tam dostala a našla jsem zprávy někdo Zaynovi vyhrožuje a já vím, kdo je to můj otčim no ne můj ale ještě, když jsem byla Emma poznala jsem jeho pracovní číslo na Louí tady jsou ty zprávy přečtěte si je a musíme vymyslet co budeme dělat, protože chudák Zayn.......
ČTEŠ
Šťasný konec
AksiyonJe to o 16 leté holce, která miluje one direction ale mezi kluky to, už moc neklape a chťejí pauzu. Co to nebo ta pauza změní Emmě na životě?Nebo to bude právě ona, která zachrání kapelu? To a dálší věci se dovíte v příběhu.