11.

3 0 0
                                    

Lili
Vzala to celá uplakana a rozespalá Lottie. Lottie co se stalo kde jsi řekla jsem honem.
Lili mě-mě někdo u-unesl a j-jsem v Če-Česku p-rosím řekni t-to Louisovi teď j-jsem u nás doma a-ale nevím co mi, kdo chce udělat a taky vím, že se jen tak kam nevrátím, protože mě nepustí teď, už cizí lidi.
Lottie počkej já ti pomůžu neboj. Lottie haló jen mi řekni jsi v pořádku řekla jsem, už že smutkem a strachem v hlese ale i v očích. Lottie haló. Najednou jsem uslyšela ránu a následně to někdo típnul. Lottie haló ne co se stalo. Musím vzbudit kluky.
Harry, Harry, Harry haló vztavej prosím pořád nic zkusím tohle a nakloní se k němu a políbím ho a voda zabralo to. Dobré ráno Lili. Dobré Harry ale moc není řeknu a poté se mě zeptá co se stalo a tak mu to řeknu a on se zhrozi a mě, už tečou po tváři vodopády slz. Harry já jdu vzbudit kluky a říct jim to musíme něco vymyslet, protože před chvílí, když jsme si volali s Lottie tak tam šla slišet rána a pak, už jen pipani mého telefonu musíme ji pomoct jestly si něco někdo udělal tak si to vživotě neodpustím Harry. Jdu stebou. Jdeme s Harrym na proti, protože tam má Louis pokoj a já tam vejdu bez zaklepani a samozřejmě Louis hned řekne, že to neumíme klepat nebo co ale já na jeho poznámku kašlu a v balím na něj, že Lottie je v nebezpečí, že ji někdo včera unesl a odletěl sní do Česka k její nepravé rodině ale oni ji jen tak nepustí víš Louisi proto se nechtěla Lottie tam vracet, protože věděla, že ji jen tak nepustí, už jen to, že jsme tu je zázrak nikdy by nás tu normálně nepustili ale pak když, už jsem si zaplatili lístky a všechno povolili nám to. To ne moje malá sestřičky jestly ji něco ti změť i udělají tak je zabiju to přísahám teď, když konečně jsem ji našel to nee.

Vzbudili jsme i kluky a šli něco vymyslet nějaký plán.
Kluci vymysleli, že prostě pojedeme do Česka a najde ji a vezmeme si ji k sobě ale to jsem jim řekla, že by to asi nebyl dobrý nápad a pak mě to napadlo. Kluci já má plán hele já budu muset dnes odletět do Česka za rodinou plánu  se sem přestěhovat no a když tam budu půjdu opatrně se podívat k Lottie domu my tam máme tajné místo Kama jasem chodila a nikdo si mě nevšimnul nikdy no a tam se podívám jestly je vše v pohodě pokud ne tak vám dám vědět ale potřebuji vaše čísla budu vás o všem  informovat jo. Tak platí souhlasili kluci dobře hlavně dávejte vy pozor na sebe jo. Jo řekli všichni zborově a já si všimla, že už je půl 8 ráno a já za chvíli budu muset odletět ach jo. Kluci zeptám se jich nejistě.Ano zeptali se a já jim odpovím, já budu muset za chvíli na letiště a nemám se tam jak dostat nezavezl by mě někdo prosím. A Harry se hned ozval, že jo. Tak děkuji. Nedekuj to je samozřejmost. Ale přesto děkuji. Tak pojď odvezutě na to letiště řekl a já teda šla za ním.

Lottie
Snažím se neusnout, protože se bojí každé minuty, že se něco stane konečně mi začal zvonit mobil hned jak uvidím že je to Lili uleví se mi a zvednu to hned na ni vše vybalím a nestihnu ani počkat co mi na to řekne Lili, protože někdo vejde do místnosti a silné mě uhodí a já se zase ocitám ve tmě.

...................

Probouzín se a strašně mě bolí hlava snažím se pohnout ale nemůžu, už zas jsem svázaná.

Někdo si vedle mě odkašlal a spustil.
"Dobré ráno holčičkou,,
A já podle hlasu a teď i toho jak vypadá poznám svého teď, už cizího a nejhoršího otce. Neochotně ale i přesto se zeptám." Tati ahoj co tu dělám".A on se jen zasměje a začne mluvit. Tak 1 holčičko neříkej mi tati, protože nejsem tvůj otec a ty to víš a 2 ty mě teď budeš našlo o poslouchat je ti to jasné řekl hodně hnusným a přísným hlasem, až jsem se lekla. Ano odpovím po chvíli.
Tak teď hezky půjdeš semnou a nepokoušej se utéct mě neutečeš to ani nemáš šanci zasmál se. Vedl mě, až do nějaké staré a strašidelné místnosti poté na místě mě přivázal a dal mi jen vodu a chleba a odešel.

Lili
Harry mě odvezl na letiště a jak hlásili můj let tak jsem chtěla jit ale Harry mi to nedovolil chytl mě za ruku a dal mu vášnivou pusu a pak řekl dávej mi na sebe pozor zlato. A já řekla, že dám a dala jsem mu i já pusu ale poté jsem musela jim ahoj Harry řekla jsem ještě rychlá a pak, už šla ale za sebou jsem slyšela jak Harry říká, že mě miluje a to mě zahřálo u srdce nevím jak to mezi náma je ale teď musím myslet na Lottie a ne na mě a Harryho. Nasedala jsem do letadla a po chvíli jsme Byli ve vzduchu a já se dívala z okénka na mraky, které byli rostrhané na tisíc kousků. Začala jsem přemýšlet nad Lottie jen doufám, že je vpořádku a najdu ji v pokoji nebo fakt nevím co budu dělat kluci mi ještě řekli než jsem odešla ať jim zavolám, až budu na místě přesněji na letišti. Po malé chvíli přemýšlení jsem usnula a vzbudila mě, až letuška, která mi oznámila, že jsme na místě. Já poděkovala a protáhla se a pak višla na letišti v Praze jsem teda zavolala klukům jak jsem slíbyla.
Zavolala jsem Liamovi, protože ten jediný je trochu zodpovědný tím ale nechci nic říct nebo někoho urazit.

Já* ahoj Liame řeknu, když to zvedne.

Liam**ahoj Lili, už jsi na místě.

Já*ano jsem na letišti teď to jdu skontrolovat tak pak zavolám jo.

Liam**jo jo

Já*tak zatím pa

Liam**jj papa

Už jenom pípání mého telefonu.

Vydala jsem se směr cesta která je tajná a nikdo o ní neví došla jsem, až k domu a opatrně menší udělanou dírou zaskládanou cihlami jsem se dostala, až do pokoje Lottie ale tam však nebyla a já, už se bála, že se jí něco stalo vrátila jsem se zpět před dům zadelala jsem díru cihlama a šla směr domu a mezitím jsem zavolala znovu Liamovi, kterému jsem řekla, že doma není a, že netuším kde je a to je natom to nejhorší. Liam mi řekl.........

Šťasný konecKde žijí příběhy. Začni objevovat