7.

4 0 0
                                    

Ve tři ráno jsem se probudila a nachystala se na odchod Lili jsem napsala vzkaz, že ať je v klidu, že se vrátím ze jsem si musela něco zařídit a vrátím se tak za dva nebo tři dny tak ať se o mě nebojí. Už jsem byla připravená vzala jsem si jen kabelku, peníze a potřebné věci nebrala jsem si oblečení, kufr nebo podobné věci, protože se tu vrátím. A vydala jsem se směr letiště.

Na letiště jsem přišla tak, tak a zrovna hlásili můj let tak jsem utíkala a stihla jsem to skonrovali mě a já mohla jít na své místo. Seděla jsem v sedadle a čekala až vzlétne letadlo. Strašně moc jsem přemýšlela nad tím co, když jsem fakt Lottie teda křestně Chorlotta co bude se mnou a tak. V letadle jsem asi musela usnout, protože když jsem otevřela oči viděla jsem, že přistáváme.

v Praze to bylo krásné opravdu a tak se konečně rozhodnu jít k našemu domu. Odemknu a doma nikdo není uleví se mi, protože bych nedokázala rodičům vysvětlit co tu dělám.
Hned co vejdou dovnitř mě zajímá jen jedna věc a to ta můj rodný list hledám a hledám ale nenacházím ho.

Louis
Byli jsme s klukama ve vile a balili si své věci byli jsme všichni smutní a Niall se, už taky totálně zhroutil, takže opravdu těžká chvíle měli jsme mít ještě společnou rozlučku dnes a taky se těším moc. Najednou mi zavybroval telefon a já se podíval kdo volá byl to někdo z nemocnice tak jsem to zvedl a šel bokem ať to kluci neslyší.

❤️ Ano prosím tady Louis Tomlinson.

💙Dobrý den u telefonu pan Sonis doktor vaší maminky.

❤️ Ano pane doktore děje se něco?

💙 Ano děje ale nechci to rozebírat po telefonu mohl by jste přijít.

❤️ Ano pane doktore hned jsem tam.

💙 Dobrá budu vás očekávat zatím naviděnou.

❤️ Naviděnou.

Típl jsem to a a myslel jsem si, už to nejhorší ach jo.
Kluci promiňte já si musím jít něco zařídit tak ahoj. Počkej Louisi děje se něco řekl Liam. Jo Liam a kluci jo děje se něco s mámou musím do nemocnice tak ahojte. Počkej Louisi jdeme s tebou řekli všichni naráz.
Tak jo dořekl jsem a šli jsme no spíš jsme běželi co nejrychleji  k autu.

Po chvíli jsem zastavil auto a letěl co nejrychleji do nemocnice. Vy jste pan Tomlinson že. Ano odpověděl jsem. Já jsem pan Sonis jak,už víte. Ano odpověděl jsem . No tak pojďte se mnou. Šli jsme chodbou až nejspíš do kanceláře. Posaďtese pokynul mi a já tak učinil. No zavolal jsem čas sem protože vaše maminka je ve vážném stavu a dáváme ji tak poslední 4 dny je i to líto. Já nemohl uvěřit tomu co teď právě vypustil ten doktor z úst. A najednou mi to došlo já přijdu o moji mámu to nee. A-a t-o víte jistě řekl jsem z rostřeseným hlasem a, už jsem i brečel. Doktor jen se smutkem a upřímnosti přikývl. Já vám dám něco na uklidnění a pak zajděte za maminkou ať se můžete pořádně rozloučit, protože si to moc přeje. Pane doktore to je dobré nic mi nedávejte já teď jdu hned za mámou ale děkuji vám za vše. Ale to nestojí za řeč. Tak děkuji a naschledanou. Naschleda... Už nestačil dořict slovo protože já co nejrychleji běžel za mámou. Otevřel jsem dveře a.... MAMI běžel jsem k ní .Ahoj Louisi, už to víš jo mami já nechci abys umřela potřebuji tě. Louisi klid to zvládneš jo všichni jen mě teď pořádně poslouchej před několika dny jsem viděla a poznala Lottie na si málou Lottie prosím najdi ji než umřu chci- chci jí říct pravdu vše a mít ji usebe a tak její fotku mám tady vem si ji a najdi ji prosím moc prosím. Mami pro tebe cokoliv, už ji hledáme dlouho a konečně je tu najdu ji to ti slibuji. Já ti věřím Louisi ty mě nesklameš nikdy děkuji ti dítě moje. Mami prosím neumírej. Promiň Loui ale to je jediná věc co ti nemůžu slíbit. Já vím ale aspoň ty 4 dny tu bud ne já chci aby jsi tu byla furt. Já vím Loui to zvládneš. Dobře. Hlavně jí najdi prosím. A teď jsem se konečně podíval na ten obrázek naší Lottie a uviděl jsem Emmu já to věděl řekl jsem na hlas a máma se na mě podívala zmateně. Víš mami já tu dívku znám z koncertu říká si Emma Tomanová a vím kde má hotel aji mám její číslo. Vážně řekla máma celá šťastné ano. Ano jdu pro ni a přivedu ji to ti slibuji. Máma jen nevěřícně zamrkala a políbila mě mami řekl jsem a šel tak ahoj já ještě přijdu tak ahoj. Ahoj a buď opatrný. Budu tak ahoj a odpočin si.

Emma
Hledala jsem fakt dlouho, až jsem to našla schované ve složce kterou mi nikdy nikdo nechtěl dát a ukázat vše bylo v angličtině a já hledala jen jméno po chvíli jsem to našla a to mi vyrazilo doopravdy dech stalo tam Chorlotta Tomlinson matka Johannah Deakin a ostatní mě nezajímalo rozbrečela jsem se ale ne, že bych byla naštvaná ale na to že mi čelích 17 let rodiče lhali rozhodla jsem se pro další let co nejdřív vzala jsem si ten rodný list a zabukovala si let na večer takže ještě dnes odletím a zítra tam budu.

Louis
Šel jsem k hotelu hvězda a zavolal při tom Em teda Lottie to nezvedala tak jsem zavolal znovu a to už mi to zvedla.

*ahoj Louisi.

Řekla tak překvapeně a s ústně nejspíš brečí.

**Ahoj Lot-Em děje se něco.
Přeřekl jsem se doufam že si toho nevšimla i když by už to konečně věděla.

* ne Louisi a chtěl jsi říct Lottie že.

**já to poznám a ano promiň.

*v pohodě.

**no já právě sto jim před hotelem tak nechceš jít za mnou.

*víš Louisi já nejsem na hotelu, protože js-jsem letěla do Česka ale neboj se dnes večer se chystám letět zpět ale příletim až zítra ale hned mám namířeno k tobě protože jsem něco zjistila tak ahoj.

**vážně tak já tě budu čekat na letišti kdy asi tak přiletiš.

*nemusíš ale tak kolen 4 ráno.

**dobře budu tam.

*tak dobrá tak ahoj.

**ahoj.

Už jsem byla na letišti a hlásili můj let tak jsem unavená vlezla do letadla a hned usla vzbudila jsem se, když jsme se blížili k místu mě už dost známému  už jen přistát a já uvidím bráchu je to tak zvláštní.......

Šťasný konecKde žijí příběhy. Začni objevovat