O rok později

7 0 0
                                    

Lottie
Už je to rok od toho co mě unesli a já zjistila s jakým debilem jsem to žila. Teď se vrátil můj cizí otčim ne já mu ani tak říkat nechci prostě bude gorila. Vrátila se girila a mě mlátí jako o duši řeže mě každý den a já nemůžu nic dělat Louis já věřím, že mě hladá aji kluci a Lili ale, už uběhl blbej rok a mě nikdo ještě nenašel je to děsné.

Louis
Uběhl, už blbej rok a mě ani klukům se nepodařilo najít Lottie a nejhorší je to, že mám strach, že už není na živu to bych, už nepřežil. Policii jsme, už před rokem řekli vše co víme a tak ale teď, už to vzdaly ale já se nenechám já toho hajzla najdu a Lottie zachráním.

Dnes mám po ročním turné 2 týdny volna, tak pojedu do Česka najít Lottie a jestli ji nenajdu tak, už fakt nevím ale teď trochu do minulosti.
Za celi  rok se stalo hodně věcí Lottie jsme hledali a hledáme. Kluci jedou, každy svoji vlastní kariéru a pokud se ptáte na Lili a Harryho tak jsou spulu. No a já já přemýšlím co bude, když Lottie nenajdu na to ani nechci pomýslet.

No a já se jdu chystat musím se nějak zamaskovat, aby mě nikdo nepoznal a dojet na letiště.
Cetsta utekla tak rychle a já stál na letišti pár fanynek mě poznalo tak jsem jim rozdal podpisy a vyfotil se sními.Teď,  už sedím v letadle a letím a to by nebylo jen tak, aby mě nepoznala letuška a tak jsem se sní vyfotil a podepsal se jí a pak ji poprosil jestly nemá něco co by mě zakrylo a nepoznali by mě lidi, protože už
hodně lidí mě poznalo a já potřebuji najít Lottie a ne se zastavovat, abych se podepsal nebo vyfotil jako mám fanoužky moc rád ale já teď nemůžu se zastavovat, když mi možná teď někde umírá sestra a já ani o tom nevím.ta letuška mi dala nějaké oblečení, které mě trochu zahalilo snad mě nikdo nepozná. Poděkuj ji a po chvíli usnu.
.............
Probudím se zrána, když přistáváme.
A uvidím nádhernou a úchvatnou Prahu říkám si proč jsme tu s kluky nejeli nebo já je to tu nádherné ty památky ale já nevím kam mám jít, kde je co, kde může být moje malá Lottie ale nakonec se vydám po cestě která je taková zašedla a temná třeba tam ji najdu řeknu si.

Lottie
Už týden mě mlátí a řeže a já šla nu a zvracím krev prosím Louisi zachraň mě zašeptam potichu a do místnosti vejde, kdo jiný než gorila a Jay. Tak ahoj jak ses vyspala Emmičičko řekne Jay a já jen za rtům hlavou a neodpovídam. Tak ty nebudeš mluvit jo řekla gorila a já, už věděla co bude následovat. Vzal do ruky nůž a mě řizl a poté kopal do břicha a já zas cítila krev v krku a také jsem ji nedokázala udržet a vyzvracela ji.
A ti dva odešli.
Už jsem fakt zoufalá chci zakřičet pomoct ale nejde to mám tak slabý hlas a jsem slabá bohužel.
Po chvíli zaslechnu hlas volající moje jméno a vím, že je to Louis chci zakřičet ale nejde to tak vší silou co mám bouchnu o zem a to udělá docela veliký zvuk ale já se najednou ocitnu ve tmě.

Louis
Jdu dál tou cestou a  rosprostirá se předemnou nějaká stará továrna zavolám Lottie ale nic se nestane zavolám podruhé a uslyším velkou ránu jdu přesně tam, kde to šlo slyšet otevřu dveře a uvidím ji tak pohublou celou od krve a pomlacenou běžím kni uvidím, že je v bezvědomí rozvažu ji ruce a beru ji do náruče jakmile výběhnu z továrny běžím do města se někoho zeptat, kde je nemocnice. O ne Lottie to se nemělo stal promiň, že jsem tě nenašel dřív.
Zastavím se u jedné paní a zeptám se jí je Češka ale asi mi rozumí a po chvíli mi odpoví, že mě tam zavede a já přikyvnu. Jdeme městem a kolem jsou obchody a budovy dojdeme k nemocnici a já tě paní poděkuji a vběhnu do nemocnice za stolem setí starší paní a jak nás uvidí hned nám pomůže a mě se ptá co se stalo. Víte to je moje mladší sestra Lottie Tomlinson a, už rok jsem ji hledal a dnes jsem ji našel někdo ji unesl a je v bezvědomí nevím co jí provedli a jak dlouho ale pomozte ji prosím začali mi téct slzi, které jsem se snažil zadržet.
Lottie odvezli na box ale tam mě nepustili. Pane tomlinson nebojte vaší sestru mají v rukou ti nejlepší doktoři bude v pořádku ano.

Dobře děkuji. Paní můžu se zeptat.
Ano zajisté. Mohl bych si sestru pak převést do nemocnice, kde byla i má matka. To nevím určitě to jde ale záleží na doktorech ale nebojte nějak to zařídíme ano. Děkuji vám.

Po chvíli vyjeli z boxu a já šel za ním. Co je sní pane doktore.A vy jste, kdo?
Jsem Louis Tomlinson její bratr. Aha no tak vaše sestra je ve velmi važnem stavu někdo ji, už asi před rokem pořezal a dokopal ale to se zahojilo ale teď jsou tu rány staré tak 2 týdny a i nové. Dále, protože vaše sestra upadla do bezvědomí a zvracela krev musí na operaci a po ní vám dáme vědět víc dořekl doktor a odjeli na operační sál.

Já si šel sednout a zavolat klukům a Lili  jsem doufám, že  nemají koncert.
Jako prvnímu jsem zavolal Harrymu ten to zvedl ale byl ospalí, takže trochu naštvaný, že  ho budím tak brzi.

Harry ** ahoj Louisi co potřebuješ, tak naléhavého tak brzi.

Já* promiň, že tě budím ale jsem v Česku a našel jsem Lottie a moc v špatném stavu teď ji operují. Řekl jsem hned.

Harry**Louisi promiň za ten naštvanej tón hlasu a je vpořadku Lottie co jí je proboha.

Já*vpohodě bro a Lottie teď operují, protože je ve važnem stavu zvracela krev má řezné rány a je pomlacená.

Harry ** to je mi líto mám přiletět za tebou? Zeptal se.

Já* ne Harry nemusíš já se domluvím s doktorem, aby Lottie převezli do nemocnice tam, kde byla máma.A musí chytit toho zmetka co jí to udělal.

Harry**tak dobře Louisi drž se a ať je Lottie v pořádku já musím někdo mě volá tak ahoj bro.

Já*děkuji a ahoj bro.

Ukončili jsme hovor a začal jsem volat aji ostatním klukům vše proběhlo podobně jak u Harryho.

Šťasný konecKde žijí příběhy. Začni objevovat