Párty 2 část

6 0 0
                                    

Nasedame do auta a já se rozjíždím jedeme a, už jsme skoro u vili.

Lottie mi usla v autě tak ji vezmu do náruče a jdu k vile tam odemknu klíčem který mi dal Liam a vejdou do vnitř vzpomenu si na ty časy kdy jsme tu byli všichni já Louis, Liam, Niall a Harry byli to super čási možná si myslíte a říkáte proč jsem odešel od kluků ze skupiny měl jsem k tomu své důvody nikdo o nich neví ani kluci možná jsou kluci a fanynky některé naštvané ale já za to nemohu rozplaču se jo jsem chlap ale i chlapi někdy brečí já kliky nechtěl nikdy opustit ale musel jsem a je mi to líto.
Najednou mi dojde proč tu jsem a tak jdu do jednoho pokoje a tam uložím Lottie a sejdu schody dolů do obýváku kde přemýšlím a sedím.Jo je to zbabělé, že jsem odešel od kluků ale musel jsem přišli mi na jednu nemoc jo dá se vilečit ale já potřeboval podle doktorů si odpočinout a nejezdit po koncertech a tak prostě mi to zakázali a pak mi někdo vyhrožoval, že udělá něco klukům a mé rodině pokud neodejde ze skupiny díky, které jsem byl šťastný stekla mi další slza no nic slíbyl jsem klukům, že se ještě  vrátím  tak jsem si setřel slzy a šel k autu kde jsem nastoupil a jel k tomu baru. S klukama jsme se bavili a blbli.

Lottie
Vzbudila jsem se hned co mě Zayn položil do postele, už jsem nebyla opilá jako byla ale, už to že mě vyprchávalo šla jsem dolů po schodech, když jsem slyšela jak Zayn si povídá sám ze sebou no spíš nahlas přemýšlý. Nechtěla jsem poslouchat, protože vím, že se to nemá dělat ale přeci jen jsem poslouchala to co říkál a nejspíš brečel, protože  jinak nevím mi vyrazilo dech a já se také rozbrečela. Zayne já jsem to vždy tušila, že ty nechceš odejít ze skupiny, že  za tím něco bude a já ti pomůžu jako tys pomohl mě toho, kdo ti vyhrožoval musí chytit a nemoc, už vypadáš skvěle no a skupinu musíme dát taky komplet dohromady, protože vidím jak se všichni trápíte.Zayn odjel tak sejdu schody a jdu do obýváku, kde před chvílí seděl Zayn. A chci si sednout ale uvidím telefon Aaa to je dobré Zayn si tu zapoměl telefon tak jo mám plán vezmu mobil do ruky a zapnu ho sakra heslo jaké by mohl mít heslo zejn má rád lak na vlasy mám to natukam to tam ale nic špatně no nevadí jdeme dal. Co tak, už jsem nestihla nic napsat, protože mě někdo praštil a mobil mi zapadl za gauč.

Probouzela jsem se a strašně mě bolelo tělo. Otevřela jsem oči a nevěděla jsem, kde to jsem a proč jsem svázaná provazy.

A už ses vzbudila no vida řekl hnusným hlasem.

Kdo jste a kde to jsem řekla jsem vyděšeně.

Moc otázek slečinko na mě si vyskakovat nebudeš.

Jay zavolal ten, už teď hnusný chlap.

Ten Jay hned přišel. Jay vem ji neže ti uteče a pojď za mnou řekl ostře já ten Jay ho poslechl já sebou škubla a docela to bolelo ale nedala jsem to na sobě znát ten kluk se jen ušklíbl a pošeptal mi do ucha že to mám marné a ať radši spolupracuju nebo někdo řekl a já se zeptala nebo co ty otpornej hajzle.
Ou klid kotě nebo uvidíš co ti provedu.

Už jsem nic neříkala ale stejnak jsem se snažila utéct ale bohužel marně neložili mě do auta a rozjeli se jeli jsme, až k letišti tam mě odvázali a pořádně chytli, když jsem jim málem utekla. Vedli mě, až k budově, kde jsme prošly kontrolou a hned na to hlásili let a ti dva mě pořád táhly ale já jim to neusnadnila a kolem jsem kopala a pak mě to napadlo přece tu je tolik lidí někdo mi musí pomoct zavolala jsem pomoc ale nic pak jsem si uvědomila že mi nerozumí tak jsem zavolala help a to, už mi na puse vadila ruka toho debila Jay. Letadlo vzlétlo a já se bála, už toho nejhoršího nemám u sebe ani telefon a teď letím ani nevím kam jen doufám, že ne do Česka to, už bych se asi stama  nedostala . Teď konečně, když vím pravdu tak mě někdo musí o všechno připravit braško Louisi prosím najdi mě potřebuji tě.

Letěli jsme hodně dlouho a já toho čeho jsem se obávala se vyplnilo stala jsem na letišti v Praze.
Tak Jay řekl znova ten ukrutně hnusnej chlap. Zaveď ji kni domů měla by tam být její máma a tam ji, už nech ten hnus kluk přikývl poté tak udělal a počkej ještě tak a ty holčičko se opovaž něco ceknout jinak si počkej co se stane.

Dotáhl mě, až domů a pak zazvonil chvíli to trvalo ale pak otevřela "máma,, no máma spíš cizí zlá osoba. Hned jak mě uviděla tak mě objala a řekla, že je řada, že už jsem doma.

Ale já zdaleka ráda nebyla, protože můj mobil mi ještě nevrátili tak jsem musela nějak dát vědět Louisovi nebo alespoň Lili. Vzala jsem si do rukou svůj, už hodně starý a zasekany mobil, už ho nepoužívám ale volat sním jde. Najel jsem na číslo Lili, které jsem tam naštěstí měla. Vytačelo to ale jsme od sebe moc daleko bude to stát hodně peněz ale tak to je jedno nikdo to nebere sakra, sakra, sakra skouším to znovu a znovu ale pak si spomenu, že tam byla party a všichni pili, takže jsem v prdeli.
No nic skusim to později nebo zítra ale hlavně co nejdřív.

Telefon jsem si pořádně schovala, protože tuším, že by mi ho také vzali ale proč co jsou ty lidi zač.

Lili
Party byla úplně suprová s Harrym jsme si povídaly a bylo to fajn no a muslim, že
jsme  byli už hodně opilí, protože Harry mi řekl, že mě miluje a já taky pak jsme se začali líbat no a kde jsme skončili ani nemusím říkat. Už se těším, až to Lottie budu vyprávět.
Ráno jsem se probudila v posteli samozřejmě, že v posteli přece nebudu spát na zemi. No ale vedle mě někdo ležel a ten někdo byl Harry opatrně jsem se podívala pod peřinu a, když jsem zjistila, že jsem nahá zhrozila jsem se my jsme museli být včera hodně opilí. Obleknu se a vezmu si mobil a jakmile ho zapnu vidím několik zmeškaných hovorů od starého čísla Lottie polekam se co, když  se jí něco stalo a já nemohla pomoc hned ji du zavolat.

Zavolám Teda na to staré číslo chvíli se ožívá pípani ale po chvíli to někdo vezme....


Šťasný konecKde žijí příběhy. Začni objevovat