LottieRáno jsem se probudila a vedle mě seděl Louis. Počkat Louis lekla jsem se a trochu dostala strach.
Ségra neotačej se a řekni mi proč jsi mi to neřekla.
Měla jsem strach řeknu tak trochu přiškrcenýt hlasem.
A čeho já ti nic neudělám.
Já vím ale bála jsem se, že se budeš na mě zlobit, že jsem neodpočívala.
To se zlobím ale nemusíš se bát pojd sem ty drndo.
Hej já nejsem drnda mrkvožroute.
Hej a já zas mrkvožrout řekne a začne mě lechtat. Neee Lo u isi pr prosím ne nech mě. Nechám ale odvolej toho mrkvožrouta.doodobře oodvovolávám.
Fajn omluvu přijímám.A vlastně kdo ti to řekl, že jsem v nemocnici?
No tak trochu jsem volal holkám a ty mi to řekli, takže hodně sestřičky máme.
Já říkala dědovi ať je sem nebere ach jo.
Ale no tak ségra buď ráda, že to vím kdybych to nevěděl a, až po několika dnech bych se to dozvěděl jsem naštvaný víc jo.
No tak fajn no.
A teď si něco slibíme ano.
Dobře copak braško.
Budeme si říkat všechno kde jsme co děláme jak se máme ale popravdě ano.
No tak dobře přijímám řeknu a myslím to vážně.
No tak je hodná pohladí mě ve vlasech a já řeknu nemluv na mě jako na malé miminko a on se začne smát a já po chvíli taky.
....................Každý den za mnou do nemocnice chodil děda a holky pokaždé něco donesli ať už dárek jako dárek nebo ovoce stejnak vždy dostali nadaný za to, že utrácí úplně zbytečně za mě. Po celý týden co jsem v nemocnici policie hledá další muže. Dnes mě konečně budou pouštět domů a ktomu je soud gorily a Jay no a zatím mi nepsali od policie takže asi nemají další může. Doufám, že je chytí co nejdříve, abych mohla pracovat na jiné věci tu teď bohužel musím odkládat, aby se nikomu nic nestalo.
Protože mi doktor nedovolil jít domů sama a pěšky jsem musela zavolat dědovi ať si pro mě přijede.
Do pokoje právě vešel doktor se sestrou mě zkontrolovat.Dobrý den slečno Tomlinson tak jak se cítíte řekne doktor a já odpovím, že skvěle.
No dobrá vše máte v pořádku, takže můžete jít domů.
Váš děda vás očekává na recepci ano.
Ano jdu tam a děkuji chci, už jít ale to by nebylo ono. Aa ještě slečno budete odpočívat jenom ležet a vás bratr na to dohledné právě má volno na týden, takže očekávejte příjezd toď vše hezky den řekne doktor. A já zaskuhram, že proč ne a rozloučím se s doktorem. Jdu chodbou, až dojdu k recepci, kde už čeká děda.
Ahoj řeknu a děda mě obejme a jdeme k autu.
Nasednu a jedeme domů.Doma se ná jim a jdu se připravit jo mám odpočívat ale dnes nemůžu musím na soud, abych dokázala co ty lidi udělali.
Louisi promiň ty mě zabiješ já vím.Oblečená a připravena jít sejdu dolů a hned děda začne co dělám ať, už běžím do postele. *Dědo promiň ale dnes nemůžu prosím odvezeš mě na soud já tam musím být jako důkaz co ty lidé udělali. **No dobrá ale pak se, už ani nehneš a budeš jen ležet.
*Ano slibuji budu jen ležet.
**Tak pojď ty holka praštěná.
*No dovol já a praštěná spíš záchranná ne?
**No jo no tak nasedej.
*Už sedím. Zavolam a přitom se připoutám. Jedem zavolá děda a já souhlasím.
ČTEŠ
Šťasný konec
AkcjaJe to o 16 leté holce, která miluje one direction ale mezi kluky to, už moc neklape a chťejí pauzu. Co to nebo ta pauza změní Emmě na životě?Nebo to bude právě ona, která zachrání kapelu? To a dálší věci se dovíte v příběhu.