Párty 1čast

4 0 0
                                    

Brácha to hned zvedl. *Ahoj Louisi přijedeš prosím pro mě a mohla bych si vzít sebou Lili. *
**Ahoj Lottie a určitě čekejte před domem hned tam jsem. **
*Jj budem tě čekat tak zatím ahoj. *
**ahoj**

Lili pospěž si.
No jo, už jdu.

Sešli jsme po schodech až k hlavním dveřím hotelu a já až teď si uvědomila že jsem si nevzala věci a tak. Lili? Zeptám se opatrně. No co se děje.
Já si tak trochu nevzala věci ani kufr.

No tak pojď ty řekla vážným hlasem ale cukali ji koutky a po chvíli vyprskla smíchy a já ji praštila za to, že se mi směje.

Vzala jsem si vše, už komplet a prohlédla pokoj jestly je v pořádku a jestly tam, už nic nezůstalo, vše je v pohodě.

Lili vše je vpohode můžeme jít domluvím a Lili jen mrkne a řekne, že jdeme.

                      U pokladny
Dobrý den řekneme a paní za pultem se na nás usměje a pozdraví nás.
Přejete si řekne na nás a mi jen odpovíme že děkujeme za ubytování a vracíme klíče. Tak naschledanou.
Také děkujeme a naschledanou.

A vydali jsme se směr zábava.

Louis
Lottie mi volala a tak jsem nechal všeho co jsem dělal a šel to zvednout Lottie hned začala mluvit a tak jsem ji odpověděl a protože mi řekla, že už mám pro ni přijet tak jsem utíkal no dobře šel k autu.

Už jsem přijíždel k hotelu kde je ubytovaná tak jsem čekal a za chvíli vyšla Lottie a její kamarádka a tak mi nic jiného nezbylo než  vystoupit z auta a jít naložit do kufru jejich kufry a otevřít jim dveře od auta.

Ahojte holky jak je zeptám se jich a Lottie odpoví aji za Lili myslím, že se tak jmenuje, že docela fajn a já jen jim vezmu ty kufry a naložím je do kufru.
Zabouchnu kufr a vykřiknu nasedat a otevřu jim dveře od auta.

Loui řekla Lottie tak potichu jak to jen šlo ale přesto jsem ji slyšel. Hned jsem se zeptal co se děje a ona se mě zeptala co sní teď bude když ví vše o její minulosti. A já nevěděl co jí říct, protože sám jsem to nevěděl ale něco jsem ji musel říct. Víš já to sám nevím ale počítám, že asi zůstaneš u mě a budeš chtít poznat své sestry. 

Ano to bych strašně moc ráda ale nevím bojím se, že...... Odpověděla ale nedořekla to a tak jsem se zeptal, že co čeho se bojíš? Já nevím co když mě nebudou mít rádi řekne smutně a Lili ji poslouchá a radši nic neříká. Neboj se oni jsou hodné a zamilují si tě to mi věř a teď, už zapomeň na myšlenky a pojď si užívat řekl jsem s nadšením.

Tak dámy jsme na místě vystupovat zakřičel jsem a protože to Lili nečekala tak se lekla.

Louisi nekřič tak chudák Lili ještě sebe dostane infarkt řekla trochu ze smíchem Lottie.

Lili
Jedeme v autě a Lottie si povídá s Louisem ale já se nechci připojit do konverzace přemýšlím pořád nad tím co se tu stalo a hlavně jsem se zapomněla tmínit nikdo to neví možná Lottie ale té jsem to taky neřekla, už se trápím od koncertu. No skrátka vždy jsem, už od začátku co mi ukázala tenkrát ještě Emma kluky z 1D zamilovala jsem si je sice ne tak jak Lottie ale vždy se mi líbil Harry. No a zezačatku jsem si říkala to je jen platonická láska a že nemůžu být se zpěvákem a zrovna z nejznámější skupiny po celém světě namlouvala jsem si to každý den ale po tom co jsem Harryho viděla a mluvila jsem sním jsem pochopila, že to není jen platolická láska ale že opravdu k Harrymu něco cítím a jak jsem odcházela po koncertu s Lottie tak jsem pochopila že Harryho vidím naposledy a to mě hodně mrzelo, až do té chvíle než mi Lottie oznámila že jedeme na party kluků a že je sestra Louise najednou jak to dořekla jsem cítila štěstí přemýšlela jsem docela dlouho, protože když Louis něco zařval tak jsem se lekla.

Kluci
Liam Uklizeli jsme si a balili věci, když Louisovi někdo začal volat tak všeho nechal a šel to zvednout. Po chvíli odešel a nic nám neřekl a tak jsme s klukama pokračovali v úklidu vili.

Hej kluci nechcete si pustit zatím film než Louis dorazí řekl jsem a kluci chtěli naráz zakřičel jo ale, protože zaslechli přijíždět auto tak nic neřekli a běželi se podívat kdo přijel. A kdo to byl? Byl to Louis a přivezl Lottie a Lili myslím že se tak jmenuje Lili a po chvíli vystoupili a šli knám do vili.

Ahoj holky co vy tu a ty Louisi máš co vysvětlovat jen tak odejít a nic nám neřict víš jak jsme se o tebe báli dořekl jsem.

No jo daddy já vím řekl a já jsem hned chtěl něco říct ale kluci se začali smát a já je nejspíš uškrtím a teď, už jsem se začal smát i já.

Tok jo kluci já si dobalim věci a mužem blbnout na party řekl Louis a my jsme řekly, že nemusí, že už to má zabalené a můžeme rozjet party, už teď.

Tak jo jde se blbnout zakřičel jsme všichni naráz a pak se jen udiveně na sebe koukali ale ne na dlouho začala party.

Na párty
lottie
Rozhodli jsme se jít do menšího baru tady po blíž. Jakmile jsme vztoupili praštila mě do nosu smíšená vůně ale i smrad z cigaret a alkoholu ale to přestalo hned jak jsem si zvikla. Rozešla jsem se k baru a požádala bormana o whisky on neváhal a nalil mi. Jo říkáte si že mi není 18 nebo 22 let ale je mi teprve 17 no ale to ten barman nemůže vědět a ke všemu na 17 let nevypadám, takže výhoda no.

Kopnu do sebe, už 4 skleničku a trošku se motám. Po ani ne 5 minutách ke mě přijde Zayn počkat Zayn to nemůže být Zayn vždyť ne to ne.

Lottie co si jako myslíš, že děláš zeptá se, když si chci dát 5 skleničku whisky. No já piju odpovím, už trochu víc opile. No tak to Teda ne řekl přísně a táhl mě k Louisovi. Zayne ne já nechci pojď tančit řekla jsem. Ne Lottie ty jdeš k Louisovi teď hned.

Zayn
UŽ dlouho jsem nešel se bavit tak jsem šel do nějakého baru a uviděl jsem tak Louise a kluky, kteří se rozeběhli k baru a já se rozhodl za nima jít ale bojím se že mě k sobě nevemou jo opustil jsem je a mají právo být naštvaní ale já jsem neodešel schválně nechtěl jsem ale musel. Byla tam i ze 2 holkám teda musím uznat byly moc hezké ta jedna šla s klukama a ta druhá jen stala a po chvíli se rozhodla jít k baru.tak já se rozhodl jít pozdravit kluky i když mě asi neuvidí dvakrát rádi tak ja je chci vidět. Tak jsem šel. Ahoj kluci řekl jsem trochu že strachem v očích jakmile mě Louis a kluci uviděli tak mě obejmuli a já to nečekal ale byl jsem rád ahoj Zayne řekly a pak začal trochu víc smutně Louis mluvit. Víš Zayne jak jsem dlouho hledal svoji ztracenou sestru. No Lottie, že vím co se stalo? No tak jsem ji našel ale máma, máma zemřela a přáli by si tě na pohřbu vás všechny kluci dořekl a já jsem obejmuli Louise, protože vím, že ztratit mámu je hodně těžké. To je mi líto opravdu. To je dobré jo. Po nějaké době se Louis zeptal kde je vlastně Lottie a já řekl, že se po ní půjdu podívat. Ale vždyť nevíš jak vypadá já vím Louisi já vás viděl tu vcházet. Tak dobře souhlasil. Jo a prosím tě je jí teprve 17 takže doufám že nepila alkohol zhrozil se. Jo jo.

přišel jsem k baru, kde byla, už byla opilá ale jak ji může někdo nalít alkohol je jí přece teprve 17 sakra  zanadávám, přešel jsem k ní Lottie co si jako myslíš, že děláš řekl jsem jí i když jsem odpověď věděl. Jak víš moje jméno Zayne? Zeptala se. No Louis mi ho řekl. Aha no já piju řekla a já se ušlibnul no to teda ne jdeme k Louisovi ten si tě srovná řekl jsem si v duchu a tahnul ji. Říkala, že nechce jít k Louisovi ale ať si jdu sní zatancovat jo chtěl jsem proč ne že je hezká ale já měl pořád v hlavě Perrie.
Ne jdem k Louisovi teď hned a ona teda neochotně ale šla. Louisi heule Zayn si nechlce zatrncovat haha. Lottie ty jsi pila? Řekl trochu naštvaně Louis. No já asi pojďte někdo trncovat. Ne řekl Louis a dodal ty pojedeš domů. Ne Louisi já nechci řekla smutně. Já ji odvezu klidně nabydl jsem se. Tak jo díky Zayne máš to u mě jo a závěs Lottie knám do vili však víš. Jo dobře odpověděl jsem. kluci já, už asi taky pojedu pokud vám to nevadí řekla ta druhá dívka, kterou  jsem ještě nepoznal. Kluci hned řekli, že nikam nejede, že tu musí ještě zůstat , protože viděli jak se na ně Harry prosebně dívá.  A tak ta údajně Lili řekla, že tak teda jo a já šel s Lottie k mému autu.

Šťasný konecKde žijí příběhy. Začni objevovat