Je ráno a kluci mi donesli do postele jídlo a nějak podivné se ke mě chovají jinak, culí se a myslím, že mají něco za lubem.
Rozhodnu se sejít schody a uslyším někoho volat podle hlasu je to Liam tak se zaposlouchám.Liam: prosím Paule dohodli jsme se tak všichni a navíc mám narozeniny.
Proč volá Paulovi a načem se dohodli? Co chystají?
Liam: dobře děkuji moc.
Máš to u mě děkuji.
Cože co má u Paula, už nic nechápu.
Sejdu konečně schody a jdu do kuchyně, kde před chvílí volal Liam s Paulem.Ahoj Liame.
Liam: no ahoj proč chodíš jak duch.
Já: ani nevím. Co plánuješ na dnešek a kde vlastně jsou všichni?
Liam: kluci šli na zahradu a ani nevím co ty.
Já: asi půjdu ven se projít půjdeš taky?
Liam: uvidím ale asi jo .
Já: fajn. Tak já jdu za klukama.
Liam: dobře.
Já: tak zatím.
Liam: já tam přijdu přišerko.
Já:no dovol já a příšerka nk jen počkej.
Liam: na co?
Já: uvidíš.
Liam: už se bojím.
Já: hahaha zasměji se a už mizím za klukama a řeknu jim můj plán, všichni souhlasí a culí se.
Já čichám za rohem jestli jde nejde Liam. Za chvilku uvidím jak se Liam rozchází mým směrem. Kluci se furt něčemu smějí. Kluci kluci prosím ticho Liam, už jde. Kluci se přestali smát a začali se strašně culit.Liam vešel dveřmi ven a položil tác s jídlem a kávou pak se otočil směrem ke klukům.
Liam: čemu se tak culite?
Já: jakmile to vyslovil jsem mávla na kluky a všichni pochopili a zvedli se a zhodili jsme Liama do bazénu. Strašně jsem se začala smát a jak jsem uviděla Liamuv obličej začala jsem utíkat, protože bych nejspíš, už byla ponořená v bazéně ale proč to vlastně dělám, když mě stejnak chytil a hodil do bazénu super osvěžení musím povědět.
Po převlečení z mokrého jsem se rozhodla jít na procházku a Liam nakonec šel semnou.
Liame a co plánujete s klukama prosím musíš mi to říct.
Liam: nic proč.
Já: neštvi ty to víš.
Liam: já nic nevím fakt.
Já: no dobře ale jinak vše nejlepší k narozeninám a tady něco malého a promiň stím bazenem.
Liam: ale prosím tě nemělas mi něco kupovat ale děkuji a nevadí alespoň byla sranda.
Já:tak to jsem ráda a musela jsem ti něco koupit.
Liam: nechceš jít, už domů jsme tu přes 4 hodiny kluci se, už určitě bojí.
Já:dobře tak jdem.
Doma jsme se ještě bavili a pak jak vždy večeře a jde se na kutě.
........................
ráno vstanu a jdu dolů stim, že kluky najdu dole ale nenašla jsem našla jsem jen obálku na, které bylo napsané mé jméno. Vezmu obálku a otevřu vní najdu lístek a papír s vzkazem.
Začnu číst.Milá sestřičkou promiň, že ti to píšu a zdeluji takto ale jinak to nešlo museli jsme, každý s kluků odjet na své turné ten lístek je lístek na koncert Liama prosím jdi tam Liam tě tam chce spolu s fanoušky oslaví své narozeniny, proto jsme taky moc neoslavovali včera.
Tak pa a hlavně doraz na ten koncert mám tě rád Louis. Pak, už jenom podepsání všichni kluci.
No super to mi nemohli říct včera ale na ten koncert půjdu.
Podívám se ještě na ten lístek, kdy tam mám být. Aha dobře, takže ve čtyři odpoledne dobře. Mezitím ten čas si jdu zaplavat ven a pak jen lenoším a nudím se.
Už se čas blíží ke třetí a mě zbívá hodina na to se přichystat na ten koncert.
Co si mám vzít na sebe vezmu si šaty a je to. Čas letí jak voda a už jsou skoro 4 hodiny tak nic jedu na ten koncert. Cestou se dívám na krajinu jak stromy a nebe se pomalu mění sem tam zaprší ale jinak je docela hezky. Dorazili jsme na místo a já šla mezi lidi některé mé poznali z reportáže atd.
Ale nic víc, takže dobrý. Liam začal první písničku a já jsem se usmívala, zpívala a hlavně si to užívala dozpíval a začal druhou tu jsem znala, už víc myslím slova, takže jsem zpívala taky ale pak to přišlo najednou vše zhaslo nikdo nevěděl co se děje najednou se zaplo video kde jsou všichni 1D a časovač a přišlo to najednou se na pódium vyřítilo všech 5 kluků a to stalo za to ty fanoušci pištěli a ječeli,brečeli a byli šťastní úplně na zhroucení a já jsem byla zmatená a proto jsem jen tak stala kluci dozpívali what makes you beautiful a Liam začal mluvit.Liam: ahojte lidi vím je to pro vás překvapení ale máme pro vás novinu. Mezi vámi je teď jedna moc úžasná a skvělá dívka díky, které vlastně teď stojíme všichni tady. Proto chci teď poprosit, aby přišla tady na pódium, takže Lottie prosím pojď sem.
Já: Liam domluví a já se proberu a rozejdu se tedy za ním k pódiu. Louis mi pomůže na pódium a tentokrát zečne mluvit Louis.
Louis: Lidi tato dívka je moje dlouho hledaná sestra Charlotte Tomlinson a moc jí mám rád.
Já: dořekne brácha a začne Niall.
Niall: tahle dívka je moc úžasná nejde jí nemilovat.
Zayn: díky této skvělé dívce jsem tady.
Harry: díky této dívce jsme tu všichni spolu, protože my jsme pochopili, že nejsme šťastní sami ale spolu proto se one direction vrací zpět, takže moc opravdu moc děkujeme.
Já: všichni fanoušci začali ještě víc ječet a brečet radostí.
Děkuji kluci ale nemáte zaco mám vás ráda a vidím jak jste šťastní a fanoušci také.
Kluci: ale děkujeme.
Já: A pak jsme oslavili Liamovi narozeniny být to suprovej den miluji takové úžasné dny a užívání si chvil se svími přáteli. Po koncertě jsme zašli do baru tak jsme tančili a pili užívali chvíli a byl to super den jakmile totiž Liam určil, že jsme dost opilí a unavení zavolal někomu, kdo nás odvezl domu já jsem před tím než jsem šla spát vykonala takové ty věci co se dělají a usla zdál se mi moc krásný sen.
Ahoj chtěla bych tenhle díl věnovat Liamu Paynovi vše nejlepší k narozeninám .
ČTEŠ
Šťasný konec
ActionJe to o 16 leté holce, která miluje one direction ale mezi kluky to, už moc neklape a chťejí pauzu. Co to nebo ta pauza změní Emmě na životě?Nebo to bude právě ona, která zachrání kapelu? To a dálší věci se dovíte v příběhu.