Lottie: ten jeden já se sním tahám a on se směje.
Tak jak bylo .
Všichni: super moc si to užíváme.
Harry: Lottie může přijít Lili?
Všichni se na Harryho podívají a zasmejí se.
Já: jo určitě proč by nemohla.
Harry: tak já ji napíšu.
Já: Dobře a čemu jste se tak zasmáli?
Všichni: no...
Harry: buďte ticho.
Louis: Harry chce Lili překvapit prstínkem.
Já: co to je super.
Harry: já tě zabiju Tommo ne já zabiju toho tvojeho Kevina.
Louis: ke Kevinovi se ani nepriblížíš.
Já: ale no tak vždyť je to hezké.
Harry: jenže ty ji to vyžvaníš.
Já: já to si o mě myslíš prosím tě.
To skvělý, že si ji chceš vzít ona je vážně skvělá dívka a zaslouží si tak skvělého může joko jsi ty a já bych jí nikdy takovou věc neřekla vždyť je to překvapení přece.Harry: já vím tak promiň no.
Já: neomlouvej se.
Louis: jdem se dívat na film sedej ségra.
Já: sorry bro ale jdu do sprchy takže mě nečekej. A odešla jsem do pokoje má si náprava věci. V koupelně jsem si věci odložila na pračku a ano pračku, protože nemáme jinde místo, tak pračka je v koupelně je to taková menší místnustka a pak jsou dveře a zanimi je sprchový kout vejdu dovnitř a zamknu dveře, kdyby náhodou někdo chtěl vejít protože se vždy bojím, že mi někdo vezme věci, tak si beru sebou menší ručník pomalu nastavím teplou vodu a první pramínky vody stékají po mé holé kůži.
Harry: kluci jdu si pro pití nenechte se rušit. Popravdě nejdu si pro pití jdu trochu pozlobit Lottie. Vechazim opatrně do koupelny hlavně ať si mě nevšimne. Vezmu její věci a některé ručníky co tu jsou a opatrně odcházím. Vycházím do jijiho pokoje a na postel ji dám věci jen tryčko si vezmu a ve dveřích nacházím klíč zámku pokoj a mezitím i ostatní pokoje co jsou s oblečením klíče si strčí do kapsy a zcházím dolů po schodech. Najednou se otevřou dveře a Lottie se na mě dívá s naštvaným pohledem jen se usmeju a ukážu ji její tryčko a začnu před ní utíkat ale nemusím moc rychle, protože má jen strašně krátký ručník, tak nemůže moc běhat. ,, Haroldee'' zakřičím na mě a pak se ozvou kluci. Lottie co se stalo, že tak na Harryho křičíš.
Lottie: zastavím vodu a o motám si menší ručník kolem sebe odemknu dveře a co nevidím nic ani jeden kousek oblečení vyjdu na chodbu a uvidím Harryho jak drží něco v ruce a jde dolů jdu rychle do pokoje ale nejde otevřít zkusím další a pak mi to dojde, jdu ke schodům a poznám své tryčko Harry začne předemnou utíkat a já na něj zakřičím kluci se hned ozvou a já sebehnu dolů. Co se děje taky Harold mi vzal všechny věci a zámkl všechny pokoje takže mám na sobě jen tohle. Harry vrať mi to tryko teď hnet. A on se jen usměje a řekne ehmm.. Počkej musím se rozmyslet... Ne nedám ani náhodou.
A vtom mě to napadne kluci přece přijeli mají tady kufry tak se rozejdu ke kufru Harolda a rezepnu ho najdu dědičné čisté tryčko a kalhoty najdu i spodní čast ještě že je čistá to bych nepřežila vše si obleču a i když mi to je velké jak něco jdu za něma a sednu si na křeslo.Niall: tak bro myslím, že to poslední čisté prádlo na zítra je, už zabrané.
Harry: co jakto.
Já:řekne to tak vyděšeně, protože je v kuchyni a já jsem mu asi zašpinila oblečení důležité na zítra,, to mě mrzí opravdu''. Harry vejde do místnosti a hned jak mě uvidí se rozběhne ke mě a začne mě lechtat a při to říká něco vtom smyslu, že to oblečení mělo být na tu romantickou chvíli s Lili. Tak promiň Harry ale nemáš mi brát věci a v tomhle radši si nech poradit od druhých.
Harry: a tím chceš říct jako co, že neumím vybrat hezké oblečení nebo co.
Já: ne to ne ale tohle není romantické víš.
Harty: no fajn.
Já: najednou zazvonil zvonek a já jsem se Teda ochotně zvedla a šla otevřít.
Lili ahoj pojď dál a neptej se proč mám věci Harryho nebo bych ho musela zabít.
Lili : no dobře, dobře.
Já: Jakmile Lili vešla dovnitř, tak Harry ji běžel obejmout a všichni se sní přivítali. Po nějaké době povídání jsme si všichni pustili film a já jsem celou dobu Lili naznačovala ať Harrymu to konečně řekne, že je těhotná, ale pořát to neřekla, ale přece to slíbyla. U prostřed filmu jsem to, už neviděla a vzala Lili za ruku a šla sní do kuchyně.
Lili co to děláš přece jsi slíbyla, že mu to řekneš.
Lili: já vím jenže je listopad a za chvíli bude prosinec, vánoce chci mu to dát jako dárek možná si toho všimne i dřív kvůli bříšku ale chci, aby to byl dárek prosím.
Já: tak dobře ale pokud mu to neřekneš budu muset já promiň, že jsem takova teď ale je to táta toho dítěte měl by to vědět.
Lili: já vím a děkuji, že na mě, tak naléhaš vážim si toho.
Já: nemáš za co jsem tu pro tebe jo.
Lili:dobře tak se vratíme nebo ještě budou něco říkat.
Já: dobře.
Po filmu jsme si šli lehnout Harry nám nakonec dal klíče ale nechtěl, ulechtali jsme ho a najednou za mnou do pokoje přiběhli dvojčata Ernest a Doris chtěli přečíst pohádku tak jsem jim četla oba usnuli v mé posteli tak jsem si šla lehnout k Louimu do poslete a konečně jsem usínala sen po nějaké době byl hezký zdá se mi o mém princi no dobře ještě ne o princi ale Tommy je jako princ můj musíme si domluvit schůzku zítra řeknu ve snu a pak usnu tak, že se mi nic víc, už nezdá.
Tommy :
ČTEŠ
Šťasný konec
ActionJe to o 16 leté holce, která miluje one direction ale mezi kluky to, už moc neklape a chťejí pauzu. Co to nebo ta pauza změní Emmě na životě?Nebo to bude právě ona, která zachrání kapelu? To a dálší věci se dovíte v příběhu.