12.

8 0 0
                                    

Liam řekl, že něco vymyslí s klukama a dá mi vědět. Pak, už jenom to tipl a já vešla do svého domu a našla jsem mamku v kuchyni jakmile si mě všimla hned mě pevně objala.

Ahoj holčičko moje jak ses měla v cizině a já jsem odpověděla, že surově.
Mami musím ti něco říct začala jsem nejistě. Ano zlatíčko zeptala se máma. No víš mami já tu chvilku po jdu ale budu se stěhovat je mi, už 18 let jsem plnoletá a nechci vás s tátou otravovat jak jsem vše dořekla máma se na mě smutně podívala ale pak řekla ale nám přece nepřekážíš dcero ale jak chceš jsi plnoletá je to jenom na tobě jo. Děkuji ti mami, že mě chápeš neboj budu vás s tátou navštěvovat.

Kluci
Liam
Hej kluci volá mi Lili řeknu a zvednu to poprvé mi volá, že  je na letišti ale po druhé, že Lottie není doma a neví ani netuší, kde může být. Řekni jí, že s klukama něco vymyslíme a musel sem to ukončit, protože kluci se začali hádat jakéj film si pustí no prostě hrůza.
Kluci dost nehadejtese jak se můžete hádat, když jde možná Lottie o život řekl jsem jim a oni hned přestaly a provincie se dívali do země. No tak Lili mi volala a Lottie není doma a netuší, kde je a ani kde by mohla  být, takže potřebujeme plán dořekl jsem a že zhora se ozvalo dupaní a následně před náma stal Zayn. Ehm.. Kluci nevíte, kde mám telefon?zeptal se. Jako jediný Zayn nebyl vzhůru a nic nevěděl. Zayne posaď se řekl jsem a on tak udělal a následovně jsem spustil. Zayne Lottie včera někdo unesl a je teď někde v Česku problém je, že nevíme, kde a co je s Lottie tak promiň ale fakt nevíme kde je tvuj mobil. Promiň já se jen ptal a co to ne ksakru proč co se to tu furt děje. Jak furt řekli zborově kluci to neřešte ale nic dobrého. Tak kluci ten plán připomněl jsem jim, kdybych tu nebyl já Liam tak nevím co by dělali. No jo no jo řekly vážně. Kluci řekl najednou Niall. Ano Nialle řekl jsem. A co třeba není na nějakém místě co má nejradši nebo nějak tak řekl a mi řekli hned Nialle ty jsi génius děkujeme jdu to zavolat Lili řekl jsem Liame dobrý já ji zavolám jo řekl Harry. No tak dobře.

Harry
Bavili jsme se o tom co vymyslíme za plán B, když Lottie se nenašla v domě a pak Niall přišel na síle plán a Liam to chtěl zavolat Lili ale já se mu nabídl, že ji zavolám, protože  přece jenom je to dálka a hodně peněz, takže. No dobře chtěl jsem slyšet její hlas a jestly je v pohodě já se asi zamiloval no.

Tak teda jdu zavolat Lili

Lili** ahoj Harry

Já* ahoj zlato prosím tě chci ti říct, že Nialla napadlo jestly nemůže být Lottie někde na svém oblíbeném místě pokud má a jak se máš jsi v pohodě.

Lili** no zkusim se jít podívat poděkuj prosím za mě Niallovi a je mi smutno a jo jsem vpohodě.

Já* dobře, poděkuji a neboj to bude dobré a dávej si na sebe pozor jo.

Lili** děkuji a budu tak děkuji a papa

Já* nemáš zač a papa zlato.

Tipl jsem to šel za klukama a Louis najednou řekl Harry ty jsi se nám zamiloval. A já jen řekl, že ne, že se mu jen něco zda ale já věděl, že má pravdu.
No řikej si co chceš ale víš, že pravdu nemáš Harolde. Neříkej mi Harolde žroute mrkví řekl jsem s vážnou tváří ale, protože kluci vyprskli smíchy tak mi začali cukat koutky a pak jsme se i já a Louis rozesmáli.

Lottie
Seděla jsem tak na zemi a přemýšlela co se stalo a snažila jsem se dostat z toho co jsem měla na rukou ale marně.
Na chvíli jsem usnula ale pak mě probudil otec.
Tak teď tu dcerunko budeš a budeš hodná jinak tady Jay ti nakope nebo nařeže, takže  buď radši hodná.
Nikdy řekla jsem naštvaně a začala brečet.

Tak ty jsi nerozuměla tak jak chceš Jay nůž podej mi ten nůž hned řekl drsněji a to, už ho podal a otec mě řizl na stehno a ruka ta bolest byla k nezaplacení pak se zvedl a začal do mě kopat to bolelo ještě víc a, když dokončil vše začala jsem zvracet krev bylo to hrozně a strašně mě vše bolelo celé tělo. Tak doufám, že ti tohle stačilo jako důkaz teď pa pa dcerunko. A, už jsem nic  nevnímala jen tu tmu okolo mě.

Probudila jsem se a bolelo mě celé tělo nemohla jsem se hnout za chvíli do místnosti vešel ten kluk. Nesu ti vodu a chleba tvůj otec musel odcestovat ale nemysli si, že když tu není tak můžeš vše je ti to jasné já jsem teď tady šéf kočičko.
Řekl slizky a já se ho lekla.

Lili
Hned co mi Harry zavolal a řekl, že by mohla být na svojem oblíbeném místě věděla jsem kde Lottie miluje přírodu a jednou mi to místo ukázala je tam lavička a kelem sromi a příroda prostě krása. Vydala jsem se právě tam ale tam taky nebyla a já byla fakt zoufalá.
Tak jsem se vrátila splátky domu a zavolala klukům že ani tam nebyla.

Kluci, už taky nevěděli ale pořád To nevzdali a to  je hlavní.
A já jsem si šla pomalu balit svoje věci na přestěhování ale vím, že musím první najít Lottie neboj nevím co budu dělat Jestli se jí něco stalo v živote si to neodpustím proč jsou tak zli lidé to nemůžou být jenom slušní a dobří asi ne proč je svět plnej pomluv a lži proč si nejdou všichni za svím snem a trápí se ale proč musí unášet a zabíjet nechápu to proč?
Stále si opakuji tyto otázky.

Už uběhli 2 týdny a mi stále nevíme kde a co je s Lottie a nejhorší je, že dnes odlétám, už zpět za klukama, protože je čeká........

Šťasný konecKde žijí příběhy. Začni objevovat