18.

4 0 0
                                    

Lottie

Vešla jsem dovnitř krásného domu a přivítala se s dalšími sestry byla jsem nadšená jak mě hned přijali a protože to by nemohl být Louis, aby neřekl tak holky dávám vám Lottie na starost má odpočívat, takže ji hlídejte ať neopustí postel jasný? A nato všichni řekly že jasný a já hned začla.Ale Louí já to zvládnu a nepotřebuji ležet v posteli chodit ještě zvládnu.

Ano Lottie ale doktor říkal odpočívat, takže o-d-p-o-č-í-v-a-t řekl Louis pismenko po písmenu a nato jsme všichni vyprskli smíchy a to jste měli vidět ten víraz  něco jako čemu se jako smejete to neumíte co? A to nás pobavilo ještě víc.

No tak nechcete si něco zahrát nebo zkouknout film? Zeptám se všech po chvíli. Všichni se na mě podívali a zakřičeli film. Nakonec jsme zakončili na  rodinném gauči a pustili jsme si Pomádu dívali jsme se a já při filmu dostala chuť na popcorn tak se zeptám Louise.

Louí?'

Ano sis?"

No víš mám chuť na popcorn nemáte.'

No nějaké by tam měl byt jdu to udělat."

Ne počkej já to udělám, kde je kuchyně.'

Ne já to udělám ty máš odpočívat. "

Ale Lo...' nestačila jsem to dořict, protože Louis mě přerušil tím, že  mi dal do pusy kousek jablka, které tu v misce, už bylo připravené. Jen jsem se na něj uraženě podívala ale stejnak mi cukali koutky, takže jsem nakonec se jen usmála a dívala se dal na Pomádu.

Louis přišel a podal mi popcorn, který mi stejnak všichni snědli, takže jupí.
Byla jsem únavená tak jsem řekla všem, že jdu spát no a Louiho jsem se zeptala, kde mám pokoj. Louí se zvedl a dovedl mě až ke dveřím jen jsem je otevřela zahlédla jsem moc nádherný pokoj a za to jsem Louiho obejmula a dala mu pusu. Louí na to řekl jsem rád, že se ti tu líbí sestřičko a já ho ještě naposled obejmula a šla k posteli tam jsem si lehla a dělala, že chci spát tak Louí zavřel dveře a odešel.

No a já se posadila na postel nebyla jsem unavená ale potřebovala jsem zjistit jednu věc a ano byla jsem v kómatu 2 roky ale na nic jsem nezapomněla. Vytáhnu z kabelky telefon Zayna a snažím ho odemknout nejde to a pak mě napadne, že Louí je sním moc dobrý kamarád tak ho asi bude znát líp než já budu se ho muset zeptat.
Protože mi to nedá tak jdu za Louím doufám, že je v pokoji a ne s holkám a dole ano vím, kde má pokoj, když jsme šli ktomu mému ukázal mi i ostatní pokoje koho jsou.
A vida Louí je v pokoji.
Zaťukam na dveře a na dále vejdou dovnitř.

Louis: Lottie poč nespíš?

Já: no nemohla jsem usnout. zalžu

Louis: aha a co potřebuješ sis?

Já: no chtěla jsem se zeptat no je mi to trapné ale ty Zayna znáš víc neřekl bys mi prosím něco o něm co má nejvíce rád, že by si to mohl dát aji třeba za heslo?

Louis: a proč? Ségra ty jsi se zamilovala zě?

Já: děláš si srandu nee jen mě to zajímá.

Louis: „no dobře budu ti veřit”.

Já: Louí ale fakt.

Louis:no dobře. No o Zaynovi zamyslím se. Jo no vím, že nemá rád vodu to by si mohl dát za heslo no ale rád co má asi nejvíce, nejvíce lak na vlasy nebo nebo, už to mám on miluje a vždy miloval Perrie ale pak se nějak rozešli nevím co se vlastně mezi nimi stalo. No a teď je s Gigi Hadid  ale moc šťastně nevypadá.

Já: děkuji já, už půjdu.

Louis: dobře tak dobrou.

Já: dobrou.

A odešla jsem hned co mi řekl Louis jsem vyzkoušela ale nic ale něco mi ještě říkal a já to zapomněla jak to znělo dopčic něco na P myslím Penelopé ne Pettie ne to ne jak to bylo, už vím Perrie zádám to a vida odemkne se to ale já jsem příliš unavená, tak dám telefon do kabelky a jdu se osprchovat a vše co se dělá však víte a dobelham se k posteli v, které usnu a hned se mi zdá sen je divný jsou tam všichni mě sestry a práva rodina i máma jsem malá holčička a máma mě houpe na houpačce u toho hotelu, kde jsme byli s Lili ubytované mě se to vše tak libí máma mi zpívá píseň a já si ji šeptám pak se to najednou změní a máma leží v nemocnici a já a Louis stojíme u ní a máma umírá poslední přání je tak se Louis a kluci k sobě vrátí a já na to dohlednu máma umře a já se vzbudím. Tečou mi po tváři slzy a já se pomalu posadím ale nedokážu přestat brečet po chvíli se otevřou dveře pokoje a vnich stojí Louis jakmile mě uvidí běží ke mě obejme mě a zeptá se co se děje a já odpovím, že se mi zdál divný a zlí sen.

Louis: Lottie, už je to dobrý jo je to jen sen.

Já: ale to bylo to co se stalo Louí víš.

Louis: jak to myslíš?

Já: vše jsem mu dopodrobna řekla.

Louis: Lottie je mi to líto ale myslím, že se ti prostě teď bude vracet minulost tím jak toho na tebe bylo moc a je ale neboj to jednou přejde jo.

Já: já vím děkuji a Louí?

Louis: ano ?

Já: no  nemohla bych dnes spát u tebe.

Louis: jasně pojď.

Já: děkuji.

Vešli jsme do pokoje a lehli si do postele a já se k Louisovi přitulila a usla. Ráno mě probudili paprsky a já jsem myslela, že vedle mě leží Louis ale neležel tak jsem si myslela, že bude dole nebo v koupelně. V koupelně nebyl, tak jsem sešla dolů.  Ani tam nebyl ale na stole jsem našla papírek na, kterém stalo.

Je mi to moc líto sestry moje nejdražši ale musel jsem odjet na turné nezlobte se budu vám volat nebojte mám vás rád moc.

Začalo mi to být strašně líto Louího jsem  teď potřebovala jako podporu psichyckou.

Ale nic no vím, že za to nemůže.

Pak jsem si vzpomněla, že jsem včera uhodla to heslo tak jsem běžela do pokoje a odemkla telefon najel jsem na kolonku zprávy.............




Šťasný konecKde žijí příběhy. Začni objevovat