O N Eb. selamlar, yahuda.
kimsiniz?
b. ben isa
b. dudaklarını unutamıyorum, yahuda.
b. ihanetin sigara koktuğunu sen öğrettin
b. ve kanın tatlı olduğunu
b. seni ellerimle öldüreceğim, sevgili yahuda, ve kalbim kırık
b. çünkü kimse arkandan ağlamayacak
♡
soluk tenli adam polis istasyonunun kapısından içeri girdiğinde gergince tişörtünün kenarlarını çekiştiriyordu. küçük binanın sert kahve, metal ve otorite kokan havası burun deliklerine dolarken kendisine yardım edebilecek birini bulma umuduyla etrafına bakındı.
birkaç adım ötede, elinde kalın bir dosyayla bulunduğu yere ilerleyen bir polis memuru fark edince ona doğru döndü. polis memurunun yüzüne bugüne kadar tanık olduğu yüzlerce suçun yarattığı bir sertlik hakimdi, fakat karakol kapısının önünde kendisini bekleyen adamın kim olduğunu anlayınca yüz hatları yumuşar gibi oldu.
"anderson davası için geldiniz, değil mi?"
"evet."
polis memuru onu küçük bir odaya yönlendirdiğinde adam konuşmadan söylenileni yaptı.
"cinayet hakkında ifade vermeye gelmiştiniz, bay..?"
"judas, miles judas."
"evet, bay judas. lütfen bana gördüklerinizi anlatın."
miles gözlüklerini düzeltip hafifçe öksürdü. gözlerinin altındaki morluklar uyku sorunu yaşadığını gösteriyordu.
"miles deyin lüften," dedi masum bir gülümsemeyle.
polis memuru ona aynı yorgunlukta bir gülümseme bahşetti.
"ben de jesus," eliyle devam etmesini işaret etti. "bana ne gördüğünü anlat miles."
♡
beni kendi ellerinle öldürmek istiyorsan acele etmelisin
gittiğimden beri güller ölüm kokuyor
b. güller ölüm kokmaz sevgili yahuda.
b. ölüm kokan şey sensin.
XXX
öncelikle, selam. uzun zaman oldu. böyle bir kurguyla dönmek istedim, umarım beğenirsiniz. ve evet, bölümler bu kadar kısa olacak ama sık atmaya çalışacağım,,,oy ve yorum atarsanız sevinirim ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
greetings, judas ♡ [boyxboy]
Short Story• yarı texting • b. selamlar, yahuda. kimsiniz? b. ben isa b. dudaklarını unutamıyorum, yahuda. b. ihanetin sigara koktuğunu sen öğrettin b. ve kanın tatlı olduğunu b. seni ellerimle öldüreceğim, sevgili yahuda, ve kalbim kırık b. çünkü kimse arkan...