1

3.3K 258 6
                                    

Taehyung už dlhší čas túžil po hybridovi. Nahovárali ho na to jeho kamaráti Yoongi a Namjoon, ktorí už hybridov mali. Keď sa Taehyung zoznámil s ich hybridmi, bol si istý, že jedného takého potrebuje.

Jimin, Yoongiho hybrid, bol mačací hybrid a bol to jeden z najmilších chlapcov, ktorého kedy Tae spoznal. Nechápal síce, prečo si práve Yoongi kupoval hybrida a už vôbec nie prečo práve takého krehkého, milého a dobrosrdečného. Obidvaja od seba boli úplne odlišní, ale Yoongi vždy hovoril, že Jimina berie ako kamaráta a nie ako zviera. Taehyung však videl pohľad mladého Jimina, keď sa díval na Yoongiho. V očiach blondiačika ešte hádam nevidel toľko lásky.

Namjoon, ktorý mal za psieho hybrida Jina, ich vzťah ešte prehĺbil. Vždy chodil za Taem a pýtal si rady, ako Seokjinovi povedať, že ku nemu cíti niečo viac než by mal. Nakoniec sa vzmužil a Jinovi všetko povedal na rovinu a dopadlo to dobre. Jin cítil to isté k Joonovi, ale bál sa to svojmu majitelovi povedať.

Taehyung chcel takúto spoločnosť. Nevedel síce, či si kúpi dievča alebo chlapca alebo čo to vlastne bude za druh hybrida. Nemal v tom úplne jasno, ale keď vstúpil do hybridieho centra Seoulu, mozog sa mu vygumoval ešte viac. Hneď pri recepcii sa mu prihovorila milá pani v strednom veku a ukazovala mu rôzne miestnosti s hybridmi.

Miestnosti boli pekne zariadené, dokonca moderne avšak útulne. Taehyung vážnejšie rozmýšľal nad kúpou mačacieho hybrida alebo možno nejakého exotického..? Boli tu dokonca aj koali, levi a vlky. Keď prišli až ku poslednému boxu, kde boli zajace, Tae už bol definitívne rozhodnutý.

"Ak si chcete kúpiť zajačieho hybrida, musíte o nich vedieť niekoľko vecí. Menšia prednáška o hybridoch by vás čakala pri každom druhu" tá milá pani sa usmiala a niečo si zapísala na papier na modrej doske, ktorý so sebou celú dobu pratala.

"Prednáška?" spýtal sa Taehyung nechápavo. Nevedel, že o hybridoch potrebuje vedieť niečo viac. Základy vedel. Naštudoval si ich na internete.

"No," pracovníčka pretočila očami a usmiala sa "Ak nemáte čas na prednášku, rada Vám všetko poviem v mojej kancelárii. Pri zajačích hybridoch toho aj tak nie je veľa."
Taehyung prikývol a následoval ju do kancelárie.

•••

"Až toľko?" Tae sa poškrabkal na zátylku a kyslo sa zatváril.

"Sú to nákladné veci, ale stoja za to." Seon Jisoo, ako sa dozvedel jej meno, sa usmiala a založila si neposlušný prameň vlasov za ucho.

"Bude potrebovať obojok. Doma ho nemusí nosiť, ale je dôležité, aby ho mal, keď pôjdete von. Zajačie hybridy zjedia všetko to, čo ľudia, takže o stravu nebude hádam problém. Tiež každému zadarmo dávame putá, kvôli ich heatu a-"

"Počkať, ako myslíte heatu?" Taehyung sa nechápavo pozrel na pani Seon. Aké putá? To sa na internete nepísalo. Alebo písalo a on si to proste neprečítal..

"To je obdobie, kedy sú sexuálne aktívny. Buď potrebujú spoločnosť alebo sa s tým musia vysporiadať sami. Väčšina hybridov nemá problém s tým, že budú na pár nocí pripútaní. Vedia, čo by sa inak stalo."

•••

"Takže, nechávam Vás chvíľku osamote s týmito nezbedníkmi pán Kim. Keď budete mať vybraté, príďte za mnou na recepciu." pani Seon odišla a nechala Taehyunga v miestnosti so zajačími hybridmi. Všetci vyzerali veľmi nadšení a keď sa priblížili k ich boxu, všetci sa nahrnuli na sklo a niektorí dokonca skákali radosťou.

Zajačie dievčatá boli naozaj zlaté a stále sa k nemu túlili, zatiaľ čo chlapci sa s ním stále chceli hrať a hádzali si s ním loptu alebo ho jemne ťahali za vlásky. Taeho pohľad sa ale vždy zakotúľal ku jednému hybrudovi, ktorý sedel úplne vzadu, ďaleko od ostatných a ani za ním neprišiel.

Taehyung sa oddialil od ostatných hybridov a namieril si to k tomu osamotenému chlapcovi, ktorý si objímal kolená svojími krehkýmu ručičkami. Keď k nemu prišiel bližšie všimol si, že zajačik má slzičky na krajíčku a ušká má stiahnuté vzadu.
Asi si ani nevšimol jeho prítomnosť, keďže sa naňho ani nepozrel.

"Ahoj, maličký." Tae si sadol pred chlapca, ktorý sa trhol, keď započul jeho hlas.

--------------------------
Vždy som chcela urobiť príbeh o hybridoch, takže dúfam, že sa uchytí. 😁 Btw, nemám rada, keď ľudia píšu Jungkook a ostatných píšu ako Namjoon, Taehyung atď.. Pre mňa vždy Jeongguk. 😏

HybridWhere stories live. Discover now