27

2.1K 181 11
                                    

"Si-si si tým istý Jimin?" Yoongi cítil, ako mu srdce išlo vyletieť von z hrude.
Nie len že to Jimin navrhol sám, ale Yoongi ho nikdy nevidel správať sa až tak.. naliehavo.

Jimin sa hneď potom, čo to povedal začal všemožne krútiť a jeho tvár úplne zčervenela. Jeho malými ručičkami ťahal za spodnú časť trička staršieho, nohy si obmotal okolo jeho pasu a ťažko oddychoval.

Yoongi takéto správanie u mladšieho nikdy nezažil teda ak.. práve nemal heat. Vždy, keď ho Jimin dostal niekoľko dní nevychádzal z izby. Dokonca nejedol a na záchod chodil len vtedy, keď starší z chlapcov spal alebo odišiel do práce. Pre Jimina to boli otrasné dni plné bolesti, ktoré tak moc nenávidel.

Nenávidel heat. Nenávidel svoje uši a chvost. Nenávidel svoje postavenie v spoločnosti. Nenávidel, že je závyslí na Yoongim a jeho pomoci. Nenávidel svoju submisívnu, naivnú povahu. Tak moc to nenávidel a predsa.. nemohol s tým nič spraviť. Aj keby sa snažil.

Jimin nikdy nechcel Yoongiho zaťažovať tým, že by mu mal kupovať lieky na zmiernenie jeho potrieb. Necítil by toľko bolesti.

No a teraz sa to všetko vracialo.

"Y-Yoongi pro-prosím.. urob niečo." Dostal zo seba Jimin pochvíli.

Keď ale starší neodpovedal, kvôli evidentnému šoku, čiernovlasý chlapec sa mu začal trieť o stehno, aby získal aspoň nejaký ten dotyk.

Z jeho úst okamžite vyšiel hrdelný ston, ktorý Yoongiho vrátil späť do reality. Ten ho začal dravo bozkávať na krku a pomaly sa presúval k Jiminovej hrudi, len aby za sebou nechával mokrú cestičku a svoje značky.

Yoongi už ani nerozmýšľal nad tým, či to mladší myslí vážne. Začal vidieť na červeno od samého vzrušenia, ktoré mu bolo poskytnuté len vďaka Jiminovým krásnym a hladným vzdychom, ale aj faktom, že sa mu mladší stále trel o stehno.

Starší z chlapcov ich oboch zodvihol a rýchlo premiestnil na posteľ, kde Jiminovi okamžite strhó tričko takisto ako sebe. Keď sa znovu nahol ku mladšiemu vrhol sa rovno na jeho sladké a mäkké pery.

Jimin si znova začal hľadať nejaký spôsob, aby mohol dokončiť, čo začal. Čiže znova pokračoval s trením sa o Yoongiho stehno. Bol si istý, že jeho boxerky a možno aj nohavice už sú premáčané od prejaakulátu.

Jiminove stony slasti boli čoraz hlasnejšie, čo si samozrejme všimol aj Yoongi, ktorý bol ale moc zaneprázdený bozkávaním mladšieho. Jimin sa od jeho pier však odtrhol v ten moment, keď vyvrcholil, na pár sekúnd ich pery spojovala tenká niť slín.

"Tsk tsk.. Taký nedočkavý chlapec. Dokážeš sa urobiť len z trenia sa o mňa.. Dnes budeš zdevastovaný Park Jimin."

Keby Yoongi len vedel, že on bude ten, ktorý po tejto noci bude zdevastovaný.

——————————
Okey tento týždeň budem mať viac voľna takže bude pravdepodobne double update. + chcela som napísať smut o heate s vkook couple, ale nvm prečo som sa rozhodla to pridať k Yoonmin. Možno to bude viac zaujímavé? 😂

Taká chapter na rýchlo.

HybridWhere stories live. Discover now