2

2.8K 242 0
                                    

Jeonggukovi skoro vypadli oči, keď pred sebou zbadal chlapca asi v jeho veku. Možno staršieho. Lepšie povedané mladého muža. Keď ho uvidel vchádzať do boxu, ušiel z pohovky a sadol si do kútu. Myslel si, že tam ho potencionálny nový majiteľ nejakého iného hybrida neuvidí. Avšak, mýlil sa.

Cítil sa tak zle, keď videl, ako sa s ním ostatné hybridy hrajú. Ako sa ku nemu túlia, rozprávajú sa s ním a držia ho za ruku. Tak veľmi chcel svoje telo donútiť, aby sa proste postavilo a odkráčalo za tým chlapcom, ale akoby ho neposlúchalo.
Bál sa, že by sa mu mohol zapáčiť a adoptoval by si ho.

Jeongguk by radšej zomrel, než aby ho doma zase týrali.

Chlapec teraz už sediaci pred ním sa usmial a chcel mladého hybrida pohladkať po hnedých vláskoch, ale ten sebou trhol do strany. Ani si nevšimol, že pár sĺz sa mu skotúľalo po líčkach.

Čiernovlasý chlapec sa zatváril trochu ublížene. Neskúšal sa ho znova dotknúť, radšej vstal a odišiel z miestnosti. Nezabudol za sebou zatvoriť dvere, aby náhodou žiadny z hybridov neutiekol.

Teraz už Jeongguk vedel, že je úplne stratený. Možno mal byť proste milý, nechať toho chlapca, aby ho zobral domov a potom odtiaľ utiecť..

Lenže Jeongguk radšej zomrie v centre pre hybridov. Sám. Zatiaľ čo si ten mladý čiernovlasý pán so sebou odvedie nejakého pekného zajačika.

Jeongguk naplno prepukol v plač.

•••

Taehyung cítil, že sa rozhodol správne, keď prišiel za pani Seon na recepciu a povedal jej, že si vybral hybrida.

Pani Seon, pravdepodobne šťastná, že si zas zarobila veľa peňazí, ho znova zaviedla ku sklenenej stene 
zajačieho boxu.

"Ktorého ste si vybrali, pán Kim?" spýtala sa až moc preafektovaným hlasom.

"Tamtoho vzadu."
Taehyung ukázal na osamoteného, plačúceho hybrida so stiahnutými uškami. Keď si Tae všimol, že hybrid sa od jeho odchodu rozplakal ešte viac, tak jeho srdce zabolelo. Vidieť tak krásneho a krehkého tvora plakať bolo utrpenie pre jeho oči.

Pani Seon sa milo usmiala a položila ruku na Taeho rameno.
"Ten je tu už veľmi dlho, ešte dva mesiace a utratili by sme ho. Je od Vás pekné, že ste si ho vybrali. Predtým to nikto neurobil." Po tomto si bol Taehyung na sto percent istý, že si mladého hybrida adoptuje.

"Ako sa volá?" spýtal sa, oči neopúšťajúc plačúceho hnedovláska. Teraz by ho najradšej objal.

"Jeho meno je Jeon Jeongguk, má len 17. Je veľmi plachý a bojí sa ľudí. Nevieme síce o jeho predošlích majiteľoch, pretože sme ho našli na ulici, ale vyzerá to tak, že bol týraný."

Taehyung sa stále viac a viac utvrdzoval v tom, že jeho rozhodnutie bolo naozaj správne.

"Beriem ho."

Pani Seon sa usmiala a potľapkala Taeho po chrbte.
"Dobre, teraz len poďte vyplniť niekoľko papierov."

•••

Jeongguksa cítil zmätene. Do zajačieho boxu prišli dvaja pracovníci, ktorí vždycky dávali obojky a vôdzky hybridom, ktorý mali práve odchádzať, pretože si ich niekto adoptoval. To by nebolo nič nezvyčajné, keby si to nenamierili práve k nemu.

Jeongguk si rýchlo utrel slzy a dúfal, že sa mu to len sníva. Nikto si ho predsa nemohol vybrať. Nechcel, aby si ho niekto vybral. Všetci ľudia boli pre neho rovnaký. Každý z nich mal tú zlú stránku a jeho predošlí majitelia si všetko vybíjali na ňom. Nechcel, aby sa to stalo znova. Vedel ale, že sa tak stane keď mu pracovníci aj napriek jeho drobným protestom a šklbaním hlavy nasadili čierny kožený obojček a pripevnili oň vôdzku.

Vyviedli ho z boxu a zatvorili za nimi dvere. Jeongguk si stihol všimnúť pohľady ostatných hybridov. Niektorí boli šťastní, že sa naňho usmialo šťastie a niekto si ho adoptoval a niektorí boli šťastní, že konečne vypadol. Jeongguk sa klepal od nervov, cítil ako ho oblial studený pot a mal pocit, že za chvíľu odpadne.

Majiteľka tohto centra, pani Seon,  stála pri vstupných dverách a usmievala sa od ucha k uchu.
"Veľa šťastia Jeongguk." popriala mu a otvorila pre nich dvere.

Vonku na príjazdovej ceste stálo čierne BMW a pri ňom ten istý chlapec, ktorý bol dnes v ich boxe. Doširoka sa usmial.

"Ahoj Jeongguk, som tvoj nový majiteľ, Kim Taehyung!"

----------------------------
Dúfam, že sa vám táto ff bude páčiť. Naozaj si dám záležať. (Ehm ehm, tentokrát..) ^^ Tu je posledný update pred mojou dovolenkou, neviem, ako potom budem pridávať.

HybridWhere stories live. Discover now