"Č-čo?" Taehyung sa začal dusiť na vlastných slinách.
"Čo s-si to po-povedal?" nedokázal uveriť tomu, čo práve jeho malý hybrid vypustil z úst. Jeongguk predsa vždy vyzeral ako nevinný malý zajačik. Taehyung si ani nemyslel, že také slovo pozná. Zadíval sa do Jeonggukových uslzených očiek, ktoré kmitali snáď všade inde, len nie do očí staršieho.
"J-ja som s-si my-myslel, že sa t-ti to bu-bude páčiť, v-vieš, t-to-"
Taehyung ho umlčal malou pusou na nos, na čo sa Jeongguk okamžite začal červenať a rukami si zakryl tvár. Čiernovlások sa nežne usmial a ruky mu z tváre odkryl.
"Kookie, keď sa začneš červenať len preto, že som ti dal pusu.. Neviem, ako by vypadal náš sex." zasmial sa Taehyung a objal mladšieho. Tomu to teraz v hlave šrotovalo. Čo to teda znamená? Jeongguk si vždy užíval, keď mu dal Taehyung nejakú nevinnú pusu alebo ho objal, takže to predsa nemôže byť zlé nie?
Taehyung si všimol hnedovláskov zamračený pohľad a usúdil, že premýšla. Chcel rýchlo zmeniť tému, ale tiež mu nedalo spýtať sa na ešte jednu vec.
"Kookie? Vieš, čo to slovo vôbec znamená?" spýtal sa Tae a pritisol sa bližšie k svojmu hybridovi. Pozeral sa mu priamo do očí a tentokrát sa na neho Jeongguk pozrel tiež.
"U-uh" zajačik zakrútil hlavou a schoval sa do Taehyungovej hrude. Teraz mu to, čo vypustil z pusinky prišla ako veľmi, veľmi blbá vec. Nemal radšej nič hovoriť, Taehyung nevyzeral nadšene.
"Ne-nehneváš sa?" spýtal sa mladý hybrid tichým hláskom. A pritom myslel rovno na dve veci.
"Ale Kookie, nehnevám sa. Nehnevám sa za tu vázu a nehnevám sa ani za to, čo si povedal." Jeongguk sa na Taeho slovami srdečne usmial a svoj nos si zaboril do jamky medzi Taeho krkom a plecom. Tam bol totiž jeho pach najsilnejší a Jeongguk to proste miloval.
"T-taehyungie? A na-naučíš ma, čo to znamená?" spýtal sa Jeongguk s nervozitou v hlase.
"Ak si to budeš priať. Ale teraz je ešte moc skoro" povedal Taehyung na čo mu Jeongguk rýchlo vtisol pusu na líce a rýchlo sa zase schoval do jeho objatia.
Taehyung sa zasmial a pohladkal ho po chrbátiku.
"Tak poď ty môj malý zajačik, dnes už som mal práce dosť, takže spolu niečo vymyslíme."Po tom, čo sa obidvaja vymanili z podpostele a oprášili sa od toho malého množstva prachu, ktorý tam bol, sa rozhodli ísť sa naobedovať do mesta. Jeongguk sa rozhodol zobrať si niečo, aby ladil ku Taemu takže roztrhané džínsy, biele jednoduché tričko a čierna koženka boli ako vyšité. Okrem bieleho trička si síce všetko požičal od Taehyunga, ale ešte predtým sa samozrejme ujistil, že to staršiemu nebude prekážať. A ako inak, neprekážalo. Dokonca mu do džínsov vystrihol malú dierku na chvostík a povedal, že si ich môže nechať.
Jeongguk by si na seba zobral možno niečo roztomilejšie a krajšie, čo sa viac hodilo k jeho štýlu. Ale rozhodol sa, že tú stráku môže vidieť len Taehyung. Nikto iný. Okrem toho jeho obojok pasoval práve k tomuto outfitu.
Práve teraz mierili do reštaurácie, ruka v ruke. Nevyzerala extrémne draho, ale ani lacno. Proste normálna reštaurácia pre bežných ľudí. Taehyung nechcel jesť v nejakej prepychovej, keďže neboli vhodne oblečený a tiež nemal chuť na ich odporné jedlá. Takže si vybral práve túto.
Usadili sa za stôl, blízko seba, pretože Jeongguk nechcel byť ďaleko od Taeho, a vyberali si z menu. Jeongguk sa rozhodol pre bulgogi a Taehyung si dal to isté. K tomu len poháre s čistou vodou a zákusok, ktorým sa mali nechať prekvapiť.
Keď sa ale Taehyung zadíval do dialky, zatiaľ čo jedli a zároveň sa s Jeonggukom sem tam rozprávali, uvidel dve známe tváre.
"Yoongi!" zavolal naňho, aj keď boli na opačnej strane reštaurácie. Jeho hyung si ho okamžite všimol a zahanbene, že naňho Taehyung kýval, kričal a pritom skákal ako dement sa aj s Jiminom pobrali ku čiernovláskovému stolu.
Taehyung ich s veľkým úsmevom pozoroval, ale tiež di nemohol nevšimnúť vytreštené oči mladšieho a jeho o trošku zrýchlený dych. Chytil ho teda za ruku a zašepkal:
"To sú moji, priatelia. Yoongi a-""J-jimin." zašepkal zajačik, keď sa dve spomínané osoby zastavili pri ich stole.
------------------
Takže už som v AOT postúpila na 2 sériu. Neskutočne ma to baví, ale tiež si chcem pozrieť nejaké ďalšie anime. Nejaké odporúčania? ^^
YOU ARE READING
Hybrid
FanfictionKto by povedal, že utýraný zajačik bude znovu adoptovaný. pls dont read this shit IT'S GOING TO Be RECONSTRUCTED someday..hopefully