29

2.1K 160 1
                                    

"Jeonggukie~"

Jeongguk sa nespokojne povrtil v posteli. Bol zobudený už nejaký čas, ale nehcelo sa mu vstávať z postele. Prečo by aj, keď vedľa seba máte niekoho, koho milujete a v posteli je príjemné teplo.

"Kookie~"

Jeongguk pocítil, ako mu starší jedným prstom pichol do jednoho z jeho nafúknutých, červených líčiek. Nespokojne zakňučal a prevalil sa na druhú stranu.

Počul, ako si Taehyung povzdychol a nahol sa nad neho. Starší mu začal pokladať motýlie bozky všade po tvári a Jeongguk nevedel zastaviť slabý úsmev, ktorý sa formoval na jeho tvári. Taehyung ale zámerne vynechal jedno jediné miesto.

Jeongguk sa zamračil a pomaly otvoril oči. Taehyung bol stále naklonený nad ním a usmieval sa.

"Dobré ráno, slniečko."

Jeongguk sa usmial a párkrát pomrkal, aby sa úplne zobudil a odpovedal s tichým 'dobré ráno'. Hneď potom sa na jeho tvári znova usadil zamračený výraz.

"Pusu."

Taehyung sa zasmial a pohladkal Jeonggukove boky, jeho ruky sa potom automaticky obmotali okolo jeho pasu.

"Musíš sa spýtať pekne baby, inak to nefunguje."

Jeongguk vyfúkol z nosa trochu vzduchu a jeho zajačie ušká sa mu vztýčili do vzpriamenej polohy.

"P-prosím."

"Dobrý chlapec."
Jeongguk sa začervenal.
Spôsob, akým to Taehyung povedal mladší úplne miloval. A Taehyung si to všimol. Už to vedel nejakú dobu. Jeongguk proste miloval, keď ho Taehyung pochválil. Cítil sa potom ešte viac milovaný. Taehyung ho preto chválil pri každej príležitosti, ktorú dostal.

Starší sa zohol a svoje pery spojil s Jeonggukovými. Bol to krátky, ale za to sladký bozk, až kým sa neodtrhli lebo Jeongguk začal mrmlať čosi o tom, že má ranný dych.

Starší sa len zasmial a pozeral, ako sa hnedovlások konečne vyhrabal z postele a namieril si to do kúpelne.

Posledné štyri dni Jeongguk vôbec nevyliezol z postele. Doslova. A nie preto, že by bol lenivý, ale preto, že cítil neskutočné nutkanie zahrabať sa do postele a obklopiť sa Taehyungovým pachom. Nazbieral si vankúše, periny, deky, plyšáky a skoro všetko oblečenie z Taehyungovej skrine. Dokonca aj špinavé prádlo, ktoré malo najsilnejší pach.

Keď ho takto Taehyung v jedno ráno našiel, hneď zavolal Namjoonovi. Ten ho uistil, že sa nemá ničoho báť a že pre hybridov je to normálne. Vraj je to ich prirodzená reakcia hneď po tom, čo prvýkrát urobia to. Nestáva sa to vždy ale v niektorých prípadoch áno.

To Taehyungovi trochu prekazilo plány, pretože chcel navštíviť Namjoona a Seokjina a zavolať aj Yoongiho a Jimina, ale nesťažoval sa. Celé tie 4 dni strávil tým, že Jeonggukovi nosil jedlo alebo sa s ním túlil v posteli. Boli to jedny z tých najkrajšie prežitých dní, aké kedy zažil. Ale tiež bol rád, že už to skončilo.

Starší si to napochodoval za malým hybridom, ktorý stál pred zrkadlom a čistil si svoje zúbky, ktoré pripomínali zajačie. Jeho malý chvostík mu vyčuhoval zpod trička a ušká mal v pozore. Mladší sa usmial, keď v odraze zrkadla uvidel Taehyungov odraz a jeho úsmev sa ešte prehĺbil, keď si starší lenivo položil hlavu na jeho rameno a ruky si obmotal okolo jeho úzkeho pasu.

Jeongguk podal Taehyungovi jeho vlastnú kefku a starší si takisto začal umývať zuby.

Presne takto si Taehyung predstavoval každé ráno. S Jeonggukom po boku.

•••

"Kookie, čo si dáš na obed?"

Jeongguk, ktorý si vyfarboval omalovávanky a pritom sedel na podlahe sa otočil na Taehyunga, ktorý naňho zakričal z kuchyne.

"Mm, neviem! N-nemohol by k nám prísť Jin hyung a navariť nám? Te-teda ak mu to nebude vadiť."

Jeongguk sa začal hrať s lemom svojho - teda Taehyungovho trička -. Taehyung prišiel z kuchyne až k nemu s mobilom v jeho ruke a usmial sa na mladšieho.

"Samozrejme Kook, myslím, že Seokjinovi to prekážať nebude."

Jeongguk sa usmial a netrpezlivo očakával príchod jeho novo nájdeného kamaráta. Mal Seokjina rád, a teraz sa mu dokonca mohol pochváliť s jeho obojkom. Už mal predsa taký istý, ako on!

Taehyung pozval Seokjina a Namjoona ku nim domov, čo s nadšením prijali. A zavolali so sebou aj Yoongiho a Jimina.

————————
Okey, viem, že po takom dlhom čase to nie je nič moc ale vážne mi dochádzajú nápady.. Mám dopredu naplánovaných už len pár častí a potom už nič. 😭😂

HybridWhere stories live. Discover now