19

3K 224 18
                                    

WARNING, kúsok smut. Ale vážne len kúsok. :D

-------------------------------------

Jeonggukovi sa roztriasli kolená. Zrazu už si nedokázal užívať teplú, príjemnú teplotu vody. Ani ako mu ladne a jemne stekala po chrbte, ako sa mu vpíjala do vlasov a srsti jeho mäkkých ušiek a následne dopadala na jeho stehná, kde sa kotúľala až k jeho chodidlám.

Mal pevne zatvorené oči. Prievan od otvorených dverí mu narážal do jeho horúceho tela a miešal sa s jeho horkým dychom. Ale on dokonca už nevnímal ani to. Jediné, čo dokázal vnímať bol ďalší chlapec v miestnosti. Ten istý milý, mladý a obetavý chlapec, ktorý si ho adoptoval. Pri ktorom spal už nejaký ten piatok a u ktorého trávil všetok svoj voľný čas. Pri ktorom zostal hore dlho do noci, keď pracoval a ticho mu masíroval chrbát. Nikdy pri nikom nebol radšej, za nikoho by ho nevymenil. A bol to ten istý chlapec, do ktorého sa zamiloval.

Nenávidel sám seba za to, že sa zamiloval tak rýchlo. Ale akoby nemohol? Taehyungovému šarmu podľahol hádam každý, kto ho aspoň trochu poznal.

"T-Tae?" preniesol zajačik trochu neistým a roztraseným hlasom. Teraz už mal oči otvorené.

Cez zahmlené sklo sprchy videl len Taeho rozmazanú postavu, nevedel kam sa presne díva, ale vedel, že bol Tae otočený k nemu. Cítil jeho pohľad na vlastnom tele.

Starší z chlapcov nič nepovedal, chvíľku ticho stál, než si začal vyzliekať tričko a následne aj nohavice. Hnedovlások sa rýchlo otočil, aby nevidel aj to málo, čo mu zahmlené sklo dovoľovalo. Počul ešte ako sa zošuchol posledný kus Taeovho oblečenia na studenú kúpeľňovú podlahu a následne kroky, blížiace sa smerom k nemu.

Mladému hybridovi sa rapídne zrýchlilo dýchanie, keď započul otváranie dverí od sprchy. Zaklipkal očami a trhane sa nadýchol cez pootvorené ústa, po ktorých kvapkala voda. Srdce mu bilo o sto-šesť a nemohol sa zbaviť toho úzkostného pocitu, ktorý sa mu formoval hlboko v hrudi. Nevedel, čo sa starší chystá urobiť, ale veril, že aj keby sa Taemu páčil, jeho telo ho teraz určite odradilo.



Taehyung si svoj výhľad naopak veľmi užíval. Biela, nepoškvrnená a nedotknutá pokožka hnedovláska vyzerala neodolateľne. Mal nutkanie sa jej dotknúť a Jeongguka preskúmať. Každú časť jeho dokonalého tela. Nehovoriac o krásnom malom chvostíku a jemných uškách, ktoré vyzerali, akoby boli z bavlny.

Vstúpil do sprchy, horúca voda mu okamžite zliala jeho studený pot, ktorý sa na ňom nazhromaždil. Pomaly za sebou zatvoril dvere, akoby sa rozhodoval, či jeho rozhodnutie bolo správne. Ale keď uvidel to dokonalé stvorenie pred ním, všetky obavy sa zrazu vytratili.



Jeongguk najskôr ucítil Taehyungovu teplú ruku na jeho pase. Potom aj druhú. Pod jeho dotykom sa mu skoro podlomili kolená. Prebehla ním vlna neopísateľnej eufórie, keď ho čiernovlások zozadu objal. Roztrasene vydýchol, ani nevedel, že v sebe zadržiaval toľko vzduchu. Taehyung si položil hlavu na jeho rameno a venoval mu pomalý a krátky bozk na stranu jeho krku.

"Kookie, otoč sa."

Jeongguk, so sklopeným zrakom a roztrasenou spodnou perou sa pomaly a neisto začal otáčať. Keď bol otočený úplne Taehyung si ho k sebe pritiahol jeho silnými rukami do hrejivého objatia. Jednu ruku presunul z Jeonggukovho chrbtu na jeho bradu, ktorú pomaly zdvihol a donútil tak mladšieho, aby sa mu pozrel priamo do očí. Taehyung sa ľahko usmial a potom sa opatrne naklonil, aby spojil ich pery.

Jeongguk mu na bozk najskôr neodpovedal, ale po chvíli sa pripojil. Najskôr to bolo pomalé, príjemné a romantické. Dokonca aj keď sa bozkávali úplne nahí pod horúcou sprchou. Potom sa to ale premenilo na niečo iné. Taehyungove bozky začali byť čoraz dravšie, chcel viac a viac. Začal prehľadávať Jeonggukove telo, kúsok po kúsku. Jeongguk si z počiatku užíval teplo, ktoré Taehyungo telo vydávalo. Jeho letmé, ale zato intenzívne dotyky. Jeho mäkké pery, ktoré chutili po jahodách a jeho dokonalé telo, ktoré sa tislo na to jeho. Prechádzali ním rôzne pocity. Vzrušenie, šťastie, láska.. Ale teraz bol skôr plný strachu. Strachu z toho, čo by mu Taehyung mohol urobiť. Bol úplne neskúsený, nevedel, čo sa chystá, ale tiež nevedel, či sa mu to bude páčiť.

HybridWhere stories live. Discover now