26

2.2K 189 19
                                    

Yoongi všetko oľutoval, keď uvidel slzy mladšieho. Ten pohľad, akým sa naňho Jimin díval bol v ten moment neopísateľný. Strach, ľútosť a bolesť sa odrážali v jeho lesklých očkách a Yoongiho srdce skoro puklo od žiaľu. Jeho hruď pohltil nepríjemný pocit, žalúdok sa mu prekrútil a srdce mu zovrelo, keď si uvedomil, akú škodu práve napáchal.

Chcel sa ospravedlniť, objať jeho malého hybrida a nikdy ho už nepustiť. Vedel, aké trauma Jimin má a to, že naňho kričal v Jiminovi určite vyvolalo nepekné emócie.

"Jiminie, ja-"

Jimin bol prvý, ktorý sa spamätal. Sklonil hlavu, aby Yoongi nemohol vidieť jeho slzy znovu a utiekol do svojej izby. Yoongi veľmi dobre počul silné bachnutie, nebol si však istý, či mladší aj zamkol. Daegu chlapec sa teda postavil a s hlasným vzdychnutím sa dostal až ku Jiminovej izbe.

Hneď započul plač mladšieho, ktorý sa rozliehal izbou. Jeho srdce mu spadlo do žaľúdku ešte viac, keď dvere otvoril. Jimin totiž nebol na posteli, bol schúlený pod postelou. Yoongi by si ho ani nevšimol, pretože hneď ako vošiel Jimin sa snažil plač zastaviť, ale vytŕčal mu jeho huňatý chvostík.

"J-Jiminie-" Yoongi nečakal, že sa mu zasekne hlas. Ani že ho bude páliť v hrdle a z očí sa mu budú drať slzy, ktoré tak veľmi potlačoval.

Zhlboka sa nadýchol a skúsil to ešte raz.
"Minnie, prosím odpusť mi to."

Starší sa sklonil ku posteli, vedel však, že keby sa ku Jiminovi snažil priblížiť, mladší by sa len odsunul a nedokázal by ho z pod postele dostať už vôbec.

"Chim, je mi to naozaj strašne ľúto. J-ja viem, bola to moja chyba a veľmi to ľutujem. Ja len.. Niekedy som len zmätený. Naozaj neviem, či ma máš rád. Snažil som sa preto urobiť naozaj všetko Chim.. Ale jednoducho potrebujem spätnú väzbu. Ak ma nemáš rád r-romanticky a-a omrzel som ťa.."

Yoongi vzlykol. Horúce slzy už nedokázal zadržať a valili sa jedna za druhou.

"Ch-chcem  len povedať, že to chápem. Vždy tu budem pre teba, ak si sa bál mi to povedať a myslel si si, že ťa odtiaľto vyhodím alebo.. alebo hocičo čo sa ti premietlo hlavou.. Nemusíš sa b-báť Minnie. Vždy som s tebou."

Na konci Yoongiho malého preslovu sa už kompletne rozplakal. Cítil sa ako úplná troska, že plače pred Jiminom a ešte horší bol pocit viny, že Jiminovi ublížil.

Ublížil jedinej osobe, ktorú kedy miloval. S ktorou si chcel užívať prítomnosť, tešiť sa na budúcnosť a spomínať na minulosť. Ale všetko to pokazil.

Jimin už sa tiež nesnažil potláčať svoje vzlyky. Pomaly, bez Yoongiho povšimnutia sa vyplazil von zo svojho úkrytu. Keď uvidel svojho hyunga plakať, zlomilo mu to srdce. Yoongiho slová ho naozaj dojali a vštiepili mu späť jeho zdravý rozum.

Jimin sa hodil po Yoongim, ktorý sedel na zemi posadil sa do jeho lina. Ruky si obmotal okolo jeho krku a svoju uslzenú tváričku si schoval do Yoongiho krku.

Keď starší zaregistroval Jimina, neváhal a objal ho späť. Aj keď vlastne moc nechápal, čo sa stalo. Nebol naňho Jimin ešte nahnevaný?

"A-ako by som ť-ťa ne-nemohol mať r-rád hyung? Si t-to najlepšie č-čo ma v živote stre-stretlo."

Jimin objal Yoongiho ešte silnejšie. Neuvedomoval si, že Yoongiho to môže až tak trápiť. Jimin bol v tomto nováčik a tiež sa veľmi bál. Predsa len, čo si o ňom Yoongi pomyslí, keď uvidí jeho telo?

"J-ja som sa ve-veľmi bál hyung. Č-čo ak by s-som sa ti ne-nepáčil?"

Yoongi okamžite potriasol hlavou, trochu sa od Jimina odsunul, chytil jeho líca do dlaní a bruškami prstov ho jemne hladil.

"O čom to hovoríš, Minnie?"

"N-no, vieš.. T-trochu som pribral a...a-"

Yoongi rýchlo ale aj tak opatrne povalil mladšieho chlapca pod seba. Ruky dal po stranách jeho hlavy a naklonil sa k nemu tak, že sa peramy skoro dotýkali.

"Si ten najdokonalejší človek, akého som kedy spoznal a ver mi, keď ti poviem, že som neskutočne rád, že si pribral. Prečo inak by som ťa tak kontroloval Minnie? Potrebujem vedieť, že si v poriadku. A ak si hladný v poriadku to nie je. Dopraj si koľko jedla len budeš chcieť, ale zase nie veľmi, aby ťa nebolelo bruško."

Yoongi sa začervenal, keď si uvedomil, že sa zarozprával a jeho ústa pracovali sami. Povedali všetko to, čo chcel svojmu Jiminovi povedať už dávno.

"Milujem ťa, Park Jimin. Milujem ťa so všetkým, čo máš a nemáš. Plus tvoje hodvábne ušká a chvostík su extra bonus."

Jimin sa nad týmto musel zasmiať. Bol to ten najkrajší zvuk pre uši staršieho.

"Miluješ ma Yoonie?"

Yoongi sa usmial a pobozkal chlapca na nos.

"Milujem ťa Jiminie."

"Ukáž mi, ako moc ma miluješ."

————————————
Žeby Yoonmin smut? 😂
Možno nabudúce. Alebo sa príbeh presunie zase ku vkook. Kto vie.😚

Btw nový mobil je už tu a som zaň rada. Mám ho dostať až na Vianoce ale nemohla som si odrieknuť ukrátiť vás o nejakú tu kapitolu takže som si ho nachvíľku 'vypožičala'. 😂
Iphone SE niekto? 😄

HybridDonde viven las historias. Descúbrelo ahora