11

2.8K 223 44
                                    

Prvýkrát niekto Jungguka pobozkal na kameru a je to zrovna Taehyung..? Vkook is real. 😏

------------------------------

Taehyung bol už vhodnú chvíľu v svojej pracovni a Jeongguk sa mohol unudiť k smrti.

Vedel, že by staršieho nemal vyrušovať pri jeho práci, ale už bolo po 12 a Taehyung stále nevyšiel, aby im urobil obed. Jeongguk rozmýšľal nad tým, či si jedlo neurobí sám, ale rozhodol sa, že by to nedopadlo moc dobre.
Takže teraz sa len váľal po gauči s boľavým bruškom a nevedel, čo má robiť.

Vždy, keď je hladný a unudený býva veľmi podráždený a mrzutý. Ako starý dedo. Vzdychol si a chcel sa pretočiť z chrbtu na brucho, ale pritom nohou zavadil o niečo na stole. Zrazu len počul rozbitie skla, rýchlo sa pozrel na zem, kde uvidel škodu, ktorú napáchal.

Na podlahe ležala rozbitá váza, ktorú mladý hybrid zhodil z kávového stolíku. Jeonggukovi sa zastavilo srdce. Ten rachot musel počuť aj Taehyung. Ak to uvidí, určite sa na Jeongguka nahnevá a potrestá ho. Možno horšie.


Taehyung sa zmätene poobzeral po svojej slnkom zaliatej pracovni. V tichosti pracoval na jednej z jeho nových kolekcií, keď započul rozbitie skla. Išlo to z dolného poschodia, tam, kde naposledy nechal Jeongguka, nech si pozerá rozprávky zatiaľ čo on bude pracovať.

Práca ho už po pár hodinách pekne nudila a bol z nej vyčerpaný a frustrovaný. Miloval svoju prácu, ale niekedy bola naozaj únavná. Hlavne keď mal veci dokončiť narýchlo.

S neľahkým pocitom v hrudi vybehol z miestnosti a utekal dole po schodoch. Vbehol do obývačky, odkiaľ si myslel, že zvuk vyšiel, ale jeho malý hybrid tam nebol. Čiernovlások sa pozrel na hodiny, ktoré viseli nad veľkým krbom. Ukazovali 12:46. Taehyung vypleštil oči a neveriacky sa na ne díval. To už je toľko hodín?

Vo svojej pracovni bol zavretý od rána, hneď po tom, čo s Jeonggukom mali raňajky. Musí byť hladný. Taehyung sa v duchu preklínal za to, že tu svojho malého hybrida nechal tak dlho osamote. Znova sa pozrel na rozbitú červenú vázu, ktorá ho stála nemalé peniaze a vyšiel na horné poschodie. Za posledný týždeň čiernovlások zistil, že keď sa Jeongguk bojí, zalezie do jeho spálne. Schová sa pod Taehyungovu postel -alebo lepšie povedané ich postel- a skrúti sa do klbka. Presne toto urobil, keď bola vonku príšerná búrka a mladý zajačik sa od strachu mohol zblázniť. Obidvaja v ten deň ostali v posteli a rozprávali sa. Taehyung sa usmial, keď si spomenul, ako sa k nemu jeho mladý hybrid pritúlil vždy, keď hrom udrel silnejšie alebo keď cez zastreté žalúzie prestrelilo svetlo blesku.

Starší otvoril dvere do izby, hneď ako to urobil, započul tlmený vzlyk a sekané nádychy. Hneď aj vedel, odkiaľ pochádzali a tak sa zohol ku posteli. A ako očakával, našiel tam vystrašeného Jeongguka, ktorý si prekrýval pusinku rukou, aby nebolo počuť jeho vzlyky. Malý hybrid sa na Taehyunga díval s veľkými očami plných sĺz, ktoré mu padali po líčkach.

"Kookie." prihovoril sa mu Taehyung a snažil sa preňho načiahnuť, ale hybrid sa s vypísknutím odsunul ďalej a začal sa triasť.

"N-nie, j-ja už budem do-dobrý. Už.. Už nikdy n-nič ne-nerozbijem, p- prisahám!" Jeongguk znova tuho zavrel oči a rozplakal sa ešte viac. Vedel, že dostane riadny výprask, vždy to tak bolo. Možno ho len nechá na pár dní v pivnici, dokopaného, bez jedla a vody. To by bol ten lepší prípad. Jeongguk spanikárene otvoril oči, keď započul Taehyunga, ako si ľahol a plazí sa ku nemu.

"Nie! N-nie, prosím!" Jeongguk vypukol do hysterického plaču, keď bol Taehyung u neho už veľmi blízko. Začal kopať nohami a snažil sa ho odstrčiť rukami, ale nič nepomáhalo. Taehyung bol proste silnejší. Jeongguk už sa mentálne pripravoval na násilné vytiahnutie von a pár silných faciek. Možno nie len pár.

To sa ale nestalo. Taehyung namiesto toho urobil vec, ktorú Jeongguk najmenej čakal. Čiernovlások objal mladého hybrida a pritisol si ho pevne k sebe. Jednou rukou mu hladkal chrbátik a druhou mu držal hlavičku blízko pri tej svojej. Jeongguk sa stále nekontrolovateľne triasol a plakal. Všetko ho nútilo plakať.

Taehyungova milá a priateľská povaha ho dostával do kolien vždy, keď pre neho Taehyung niečo spravil. Bol to jeho pán a aj tak sa k nemu správal ako k sebe rovnému, nie ako k veci. Vždy bol s ním. Taehyung Jeonggukovi len dával, a malý hybrid sa cítil, ako keby mu to neoplácal. Nikdy Taehyungovi nič neoplatil.

Jeongguka v tej chvíli napadla jediná vec o ktorej vedel, že ľudia ju ľudia milujú. Jeho bývalí majiteľ ju po ňom chcel skoro stále, ale Jeonggukovi sa vždy podarilo vykĺznuť. Vedel však, že to Taehyungovi privodí slasť a dobrý pocit, takže to nemôže byť až tak zlá vec, nie? Nevedel síce, čo to obnáša alebo ako sa to robí. Bol len oboznámený s tým, že to robia ľudia, ktorí sa majú navzájom radi. A s Taehyungom sa máme radi, však?

Takže Jeongguk to povedal. Bez toho, aby vedel čo to vlastne celkom znamená. To mu bolo jedno. Chcel konečne Taehyungovi aj niečo oplatiť a vraj sa to ľuďom veľmi páči.

"T-Taehyung? Môžem mať s tebou sex?"

---------------------
shit, shit, shit

Okey, neviem, čo som s touto časťou sakra urobila ale nejako sa to hádam vyfarbí.

Btw, je tu tiež niekto, kto pozerá AOT? Začala som to pozerať nedávno a skoro okamžite som začala shipovať Ereri.

Levi je úplne mega.

HybridWhere stories live. Discover now